Gastro

17. 05. 2012

Čime se hrani Madona?

Kraljica popa Madona izgleda i dalje neverovatno dobro u svojoj 53.godini, a za to je zaslužan i makrobiotički način ishrane ...

Više ribe, manji rizik za rak debelog creva

15. 05. 2012

Više ribe, manji rizik za rak debelog creva

Ljudi koji jedu mnogo sveže ribe mogu imati smanjeni rizik pojave raka debelog creva, a još i niži rizik od pojave karcinoma rektuma, pokazalo je istraživanje čiji su rezultati ...

Pozitivan uticaj jaja u ishrani

14. 05. 2012

Pozitivan uticaj jaja u ishrani

Najnovija istraživanja ukazuju da konzumacija jaja ima pozitivan učinak na metabolički sindrom i sitost ...

Crnim biberom protiv masnoća u krvi

14. 05. 2012

Crnim biberom protiv masnoća u krvi

U časopisu "Journal of Agricultural and Food Ćemistry" objavljeno je zašto je crni biber dobar protiv masnoća ...

Voda za bolje raspoloženje

11. 04. 2012

Voda za bolje raspoloženje

Američki naučnici su otkrili da čak i blaga dehidracija može da utiče na raspoloženje i nivo energije ...

Sojini proizvodi za sniženje krvnog pritiska

03. 04. 2012

Sojini proizvodi za sniženje krvnog pritiska

Soja i prozvodi od soje koji sadrže izoflavone pomažu u sniženju krvnog pritiska kod mlađih odraslih osoba ...

Evropljani na čelu liste po konzumiranju alkohola

02. 04. 2012

Evropljani na čelu liste po konzumiranju alkohola

Stanovnici Evrope prednjače u svetu po konzumaciji alkohola s prosečnim godišnjim ispijanjem 12,5 litara čistog alkohola, objavile su Svetska zdravstvena organizacija (SZO) ...

Crna čokolada smanjuje nivo stresa

30. 03. 2012

Crna čokolada smanjuje nivo stresa

Studija koju je sprovela kompanija "Nestle" pokazala je da umereno konzumiranje crne čokolade svakog dana može da pomogne u smanjenju nivoa hormona koji izazivaju stres u organizmu ...

Singl malt viski po recepturi Džordža Vašingtona

28. 03. 2012

Singl malt viski po recepturi Džordža Vašingtona

Najpoznatije destilerije iz Škotske pokušaće uz pomoć tehnologije od pre tri veka da naprave singl malt viski na istom mestu gde je Džordž Vašington proizvodio svoj ...

Čokolada pomaže u mršavljenju?

27. 03. 2012

Čokolada pomaže u mršavljenju?

Ljudi koji jedu čokoladu redovno imaju tendenciju da budu mršaviji, pokazalo je novo istraživanje koje prenose svi svetski mediji ...

Find us on Twitter

Najnovije vesti
Sabor neće razmatrati mogućnost poziva papi

18. 05. 2012

Sabor neće razmatrati mogućnost poziva papi

Sveti arhijerejski Sabor Srpske pravoslavne crkve, koji je u zasedanju, neće razmatrati mogućnost upućivanja poziva papi Benedektu XVI da prisustvuje obeležavanju 17 vekova ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date