Zdravlje

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BRISTOL 31. 01. 2012

TANJUG

Ljubitelji kafe vremenom razvijaju toleranciju na kofein

Osobe koje redovno konzumiraju kafu razviju toleranciju na učinke kofeina, pokazuju rezultati jedne studije sprovedene na Univerzitetu u Bristolu

Prema tom istraživanju, osobe koje piju kafu svakoga dana vremenom postaju imuni na stimulativne efekte kofeina, kao i na propratne učinke prevelikog unosa kafe kao što je anksioznost.
   Uobičajena jutarnja kafa kod tih ljudi ne dovodi do višeg stepena budnosti, već do normalnog nivoa potrebnog za nesmetano funkcionisanje, prenosi portal Vitamini.
   Iako se redovni konzumenti kafe osećaju razbuđeno posle kafe, pogotovo jutarnje, rezultati istraživanja upućuju na zaključak da prva doza kofeina zapravo neutrališe umor koji se javlja kao simptom akutnog nedostatka kofeina.

pošalji komentar
Nema komentara.

Find us on Twitter

Najnovije vesti
Sabor neće razmatrati mogućnost poziva papi

18. 05. 2012

Sabor neće razmatrati mogućnost poziva papi

Sveti arhijerejski Sabor Srpske pravoslavne crkve, koji je u zasedanju, neće razmatrati mogućnost upućivanja poziva papi Benedektu XVI da prisustvuje obeležavanju 17 vekova ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date