Kolumne

BEOGRAD 21. 08. 2010

Dragan J. Vučićević - Dosta zločina!

Radomir, Antić i 50.000 evra...

Radomir kaže da je Antić patriota, a da su svi oni koji ga kritikuju najobičniji kvislinzi. Radomir kaže da Antić nije odgovoran za neuspeh srpskih „orlova" na Mundijalu, već da je za sve kriva „loša sportska sreća".

Radomir kaže da Antić ne mora da odgovara nikome „osim samome sebi i svojoj savesti" (?!?). Konačno, Radomir ističe da je Antić najveći srpski fudbalski trener svih vremena i da zato on nikako ne može da radi za manje od 50.000 evra mesečno. I šta tu, moliću vas lepo, ima dalje da se priča? Šta tu još pa nije jasno? Radomir je rekao, Antić je izabran.

Elem, aktuelna priča o srpskom selektoru i njegovoj plati od 50.000 evra ponajbolja je potvrda teze da se u Srbiji danas baš sve svodi na pare. Sve velike priče o patriotizmu, sve velike zakletve u narod i naciju, sva ona silna zvečeća obećanja, sve se to na kraju završi brojanjem love. Od vrha do dna, od običnog naroda i fudbala, preko biznis elite, pa sve do visoke politike i vrha države. Svi traže svoj deo, sve je na prodaju, svako ima svoju cenu.

Da se mi razumemo, nemam ja ništa protiv da Antić zarađuje 284 evra na sat (što je više nego što srpski radnik u „Fijatu" zaradi za mesec dana!!!), ima mnogo stručnijih od mene koji valjda znaju zašto Radomir mora da ima najveću platu u Srbiji. Ali, nije normalno da svima nama isti taj Antić skoro svakodnevno drži javne propovedi iz morala i patriotizma. U redu je, bre, majstore, dobar si ti trener, kažu najbolji si koga u ovom trenutku imamo. Molim lepo, poštujem, ostao si selektor, za to si plaćen i preplaćen. I to je to. Nema potreba da se u svakoj prilici busaš u grudi patriotske, nije normalno da sve one koji ne misle kao ti proglašavaš za izdajnike. Radi, bre, zemljače, svoj posao, a mi ćemo raditi svoj. Naše je da te gledamo i da te, ako zaslužiš, kritikujemo, bez opasnosti da nam ti, o prepodobni Radomire, prilepiš etiketu izdajnika.

Pratite li me? Okej. Priča o Radomiru, sviđalo se to nama ili ne, jeste dakle priča o svima nama. Nama koji smo najbolji samo na priči i najjači samo na zakletvama. Nama koji smo, nažalost, u velikoj većini patriote samo onoliko koliko nam se to lično isplati. Nama koji smo za određenu količinu keša spremni ama baš sve da prodamo.

Priča o Radomiru Antiću jeste samo nastavak priče o potkupljivoj političkoj i poslovnoj eliti koja Hrvatima rasprodaje sve što vredi u srpskoj prehrambenoj industriji, ali i o policajcima i seljacima iz Merošine koji za par hiljada evra pomažu Albancima sa Kosova da se dokopaju srpskih pasoša.

P. S. A zašto se, moliću lepo, krije ugovor koji je Tomislav Karadžić potpisao sa Radomirom Antićem? Zašto se ne objave tačni iznosi svih obećanih bonusa? Da li je tačno da će Antić dobiti čak dva miliona evra bonusa ako se Srbija plasira na Evropsko prvenstvo?!

Dragan J. Vučićević

komentari (51)
pošalji komentar

Митрофан Поштић Морија [neregistrovani] (20. 08. 2010, 23:04:30)

Ја сам најбољи

Ја сам најбољи одавде па до Малу Крсну. Не знам у чему али сам најбољи. Пошто сам најбољи не знам у чему одавде до Малу Крсну, тражим од друга председника центарфора да ме држалица плати са десет евра по секунди мога рада и нерада.

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (20. 08. 2010, 23:50:10)

Bravo majstore

Odličan tekst, kao i svaki Draganov. Ljudi ostaju bez posla, sve je više gladnih, a Antara 50.000 evra mesečno. Još jedan vrli patriota. E, lepo je o Srbima pisao dr Arčibald Rajs... tako je i danas a biće tako i ubuduće. Ako se običan narod ne uzme u pamet.

pošalji odgovor

Mladen Kozar Mihajlov [neregistrovani] (21. 08. 2010, 00:06:31)

Vrednost

Ono sto vredi treba platiti.Da li ovaj vredi?

pošalji odgovor

Бане [neregistrovani] (21. 08. 2010, 00:16:37)

Претера га начисто

Пишеш добре коментаре Вучко, али сада га брате претера тотално. ДА ТЕ ПИТАМ - да ли је Радомир Антић наш највећи и једини проблем? НИЈЕ, НАРАВНО. Ти као ГЛАВНИ УРЕДНИК, натерај те твоје подчињене новинаре да пишу о пропалим приватизацијама, о гомили радника и сељака на ивици егзистенције, отоме како је у Срему уништена месна индустрија, шећерана и млекара, а гради се ливница, о Елиот Несу Вукчевићу који преорава друмове за непостојећим лешевима које су наводно Срби побили, зашто никога (па ни председника) не интересује стварна позадина стрељања Зорана Ђинђића итд. Има сијасет тема. А Антићевих 50 000 еврова? ТО ЈЕ КАП У МОРУ у односу на оно што нам мажњавају економски "експерти" и наравно политичари на свим нивоима, свакодневно.

pošalji odgovor

Goran [neregistrovani] (21. 08. 2010, 00:29:17)

Konacno:)

Konacno neki normalan tekst, samo si trebao da obrnes Radomira i Antica;)
ali moze i ovako.

pošalji odgovor

dragan [neregistrovani] (21. 08. 2010, 00:45:47)

CIRKUZANTI,,,

Pkakav je fudbalski savez srbije nista me necudi,,ali mi je drago da im je neko pokazao zube,,pa dragi moj urednice kad imas takvu petlju da komentarises jednog Radomira zavuci se malo u unutrasnjost tog istog saveza pa ces videti da je tih 50000 evrica sica kolko su oni proneverili ili na razne nacine otudjili od ovog jadnog naroda,,kreni malo po stadionima sirom nase lepe srbije pa ces se i sam uveriti u tako nesto,ako smes,,posto si video ko stiti ledja ,Karadzica,DJordjevica i DJorica,nedavno pri poseti fradnji centra fudbala u Staroj Pazovi,,

pošalji odgovor

Apostol [neregistrovani] (21. 08. 2010, 01:05:05)

Nije mi jasno!

Nije mi jasno zasto je Antic ostao selektor navodno narod to je hteo, ma nije tacno sta njih na stadionu Partizana 1000 vikalo antic,antic pa sta, po meni je sramota da protiv Australije nismo mogli ni nereseno a protiv Gane mi mnogo sumnjiva utakmica za kladionicu pa mozda cak i utakmica sa Australijom jer su kladionice pustile neograniceono kladjenje na Srbiju!

pošalji odgovor

Evropa [neregistrovani] (21. 08. 2010, 01:24:17)

Tacno je

I, treba da dobije ta dva milona, ako nista zbog naknadne pameti(pametovanja) FIFA "strucnjaka".
Antic je samo jedan slucaj kako "strucnjaci" sklapaju ugovore.
Ovaj slucaj makar sada nece biti ispod stola, kao onih..., a gde sam ja tu.
Nista vise nije nejasno, odredeno je sta Antic treba da ispuni za dva miliona.
Postovani gospodine Vucicevicu, puno jeste, ali ugovori se ne krse kako se kome svidi. Nasi Strucnjaci" bi lako cemo, danas ovako sutra onako. Moraju se konacno nauciti necemu, nesto postovati. Zasto nisu uneli u ugovor za sve cetri godine sta ocekuju od x., ili u ovom slucaju Antica?
E, sada neka placaju svoje neznanje. Nazalost takvih ugovora, rasprodajaje drzave budzasto je bezbroj, eto vam sad gore naslova za prodaju drzave hrvatima, pa..
Nesposobno sve u vlatsi, pa nanize.., a naknadno bi da sve krse..krsni momci, nema sta.
Ma 'ajte molim vas, to su krsni momci "strucnjaci", zar ne bi jedan tekst pre par dana 170 mil. stete zbog njihove strucnosti.
Ne moze to tako na Zapadu(lako cemo) kojim oni slepo hrle, i prodaju sve za njega.
Pravila igre (ugovora) se moraju postovati, prodao si.., ugor tako kaze, nema naknadne pameti. Tacka.
Antic je na Zapadu radio niz godina, ako su neki ista naucili od njega(kroz ovaj slucaj), on ta dva miliona vesestruko zasluzuje.

pošalji odgovor

diogen [neregistrovani] (21. 08. 2010, 02:31:27)

bez naslova

svi ste vi patriote($), samo sve zavisi od svote. ja sam mogao da umrem protiv australije, kao i vecina nasih navijaca, a neki su taj patriotizam odlicno naplatili...elem, jedan radnik koji radi za dnevnicu od 10e je bolje fizicki pripremljen od vise od 90% sportista i drzi glavu u torbi, a sportisti se samo razbacuju parama. sportisti treba da igraju za srbiju besplatno, i da im to bude najvece zadovoljstvo!

pošalji odgovor

Cije su pare? [neregistrovani] (21. 08. 2010, 04:30:32)

U pravu je autor

Sustina je da se proveri odakle dolaze pare kojima se placa Antic? Mora da postoji neki trag. FSS nije masonska loza, pa da se krije.
Ako Karadzic i drustvo to placaju iz svog dzepa, nema nikakvog problema!
A ako drzava daje... e, onda to vec nece moci tako!

pošalji odgovor

Nole [neregistrovani] (21. 08. 2010, 04:53:08)

Patriota Antić i grčevita borba za platu !!!

Taj veliki patriota sa platom od 50.000 eura i ustima punim kvinsliga , bi mogao da ako je moralan čovek,podnese izveštak i prizna krivicu za neuspeh na SP!
A ne da se grčevito bori za mesčnu platu,i maše ugovorom sa kojim se zaštitio kao beli medved!Jedan mnogo uspešniji trener koji je bio treći na svetu sa reprezentacijom Hrvatske Ćiro Blažević je sa repreznetacijom BiH napravio bum , a plata mu je bila samo 5.000 eura mesčno!!!!! ANTIĆU SRAM TE BILO!dOK GRAĐANI SRBIJE NEMAJU ŠTA DA JEDU TI MESČNO PRIMAŠ ZA NERAD 50000 EURA!!!!

pošalji odgovor

cicceron [neregistrovani] (21. 08. 2010, 06:44:32)

Radomir Antic

Tacno da je nepristojno obogacivanje fudbalera, ali ne citiram Tadica! Bogate se i treneri, mesetari u transakcijama, politicari, pevaljke, grandovci, pinkovci...Tacno da nije pristojno da jedan radnik u Fijatu koji radi 10 sati dnevno ima 280 evra mesecno, koliko ovaj strucnjak patriota za 1 sat. Ali je i tacno da je sistem Srbije nametnuo vrednosti da je grand sou ili farma od veceg znacaja nego izrdada karburatora na fiatovom vozilu, i da jedan radnik, ili inzenjer nema mogucnosti da pokaze sta je njegovo delo gradnje, koji su sistemi gradnje gazele, nekog mosta,zgrade, masine, koje su teskoce oko toga. Da li postoje ulaganja u to. Narod ne voli da gleda muku radnika, jer on to zna. Voli razbibrigu i udru brigu na veselje uz sljivovicu. .On voli, iako je i sam mucenik, da izvadi zadnju crkavicu i da ode da odgleda fudbalere, silikone pevaljki, njihovu nabildovanu zadnjicu u tangama, i da ne pita koliko ce da plati.Ne ulazim u to zasto je veliki predsednik Karadzic dao platu 150 hiljada pre prvenstva, a sada se tvrdoglavo predomislio kao veliki patriota pa je skresao. Smatram da i jedan i drugi nisu patriote ove zemlje, vec grebatori i obicni secikese, ali nazalost ko god dodje na takvo mesto, isto bi postupio kao oni.
Ovde treba menjati sisteme vrednosti, ai ugovore.Da pevaljke i grandovci, fudbaleri placaju velike poreze,sa manje reklama na sopstvenim TV ili aku su vec sopstveni ,da plate debele poreze kao i za MIN Holding pa da vidimo da li ce SEKA prodavati onu stvar kao nacionalni heroj i izigrava majku Terezu, a da istovremeno 4 miliona ljudi zbog stecaja ne radi vec 20 godina i provodi zivot po kaficima, uz farmu, uz grand, na stadionu gricjajuci semenke i iizdvajajuci za te koje sam nabrojao. Narod je kriv, a ovi koriste neznanje.
Slazem se sa vasim tekstom Vucicevicu, vrlo je poucan ali samo za onog ko ume da cita! Ostali ce po starom.

pošalji odgovor

Rade [neregistrovani] (21. 08. 2010, 07:06:39)

Tajna

u pravu ste uredniče.većina kraj sa krajem sastavlja a selektor jedva pristade da radi za 50.ooo eura.Ali nij samo tu problem.Njegova plata je samo jedna od bezbrjnih tajni kada su u pitanju javne ličnosti u ovoj zemlji, njihovi honorari, bonusi, ugovori i sl.

pošalji odgovor

Vlada [neregistrovani] (21. 08. 2010, 07:20:42)

Strasno

Jad i beda od drzave! Katastrofa da ima toliku platu, da zaradjuje ko ceo VMA koji svakodnevno spasava ljudske zivote napacenih dusa ove zemlje! Strasno!!!!!!!

pošalji odgovor

Mladen Kozar Mihajlov [neregistrovani] (21. 08. 2010, 07:53:42)

Vrednost

Ako vredi treba ga platiti.A da li vredi?

pošalji odgovor

marjan [neregistrovani] (21. 08. 2010, 08:27:57)

ha ha ha..

Komentar je dobar kao i tekst Vucicevica !!! Iznenadjuje me, da vec drugi put kod njega samog nailazim na realni osvrt na temu o kojoj pise,a najcesce to nije tako..!!!

pošalji odgovor

Бане [neregistrovani] (21. 08. 2010, 08:40:23)

Не могу да верујем

Господине (или госпођо) модератору, да ли је могуће да је господин ДРАГАН Ј. ВУЧИЋЕВИЋ постао таква "величина" да не дозвољавате (или не дозвољава он) објављивање коментара који су у супротности са његовим мишљењем, углавном се не објављују коментари који не говоре афирмативно о тзв. напредњацима, њоњавом Вучићу и његовом газди Томи и сл. Полако, али сигурно постајете новина као што је била ПОЛИТИКА ЕКСПРЕС.
ИЗА СВЕГА ШТО НАПИШЕМ СТОЈИМ ЈА И ТО СУ МОЈИ СТАВОВИ, А НЕ ВАШИ. Није ми јасно због чега све више постајете у кукавице и јајаре. Уставни суд је "Брадићев" закон послао у аут. Погледајте интернет издања хрватских новина.Сви коментари који се напишу, објављују се. У коментару на ову колумну дао сам неколико предлога и нејасно ми је шта је ту спорно, па нисте објавили. НИЈЕ ТЕШКО БИТИ ФИН И КОРЕКТАН. ПРОБАЈТЕ.

pošalji odgovor

covek sa klupe [neregistrovani] (21. 08. 2010, 09:10:01)

ne Dragane danas nisi u pravu

Spor ili bolje receno fudbal je danas ,,Big biznis",i kada si profesionalac tu nema diskusije oko zarade.
Ti trazis toliko i toliko,ako si isplativ i rentabilan stvar je gotova.
Dragane ,pa koliko smo placali predhodnike???To nesme da se zaboravi.
Patriotizam i profesionalno bavljenje sportom se ne smeju porediti.
Ne ne dans nisi u pravu,video si kolika se frka digla u Nemackoj oko produzenja ugovora od njihovog trenera,to su cinjenice.
Zasto bih ja radio u nekoj,,drzavnoj firmi"iz patriotskih razloga za 1000,kada mogu i nekoj stranoj da zaradim 5000??
Ne branim ja Antica,to su cinjenice,a sto se tice njegovih kvaliteta tu sam uzdrzan,katastrofalne greske je pravio u odlucujucim utakmicama,to je moje misljenje.

pošalji odgovor

MISA [neregistrovani] (21. 08. 2010, 09:21:45)

NIVO

U FSS je sve na svedtskom nivou osim rezultata.

pošalji odgovor

Vladimir [neregistrovani] (21. 08. 2010, 09:24:23)

Ma to je tako

Patriotizam je najveca moguca laz i obmana, samo lazne emocije se vezuju za njega, nekad i nesvesne, ali neiskrene. To su, nazalost, vec svi prokljuvili samo kod nas jos uvek pije vodu. Ono sto nama treba jeste javno distanciranje onih koji imaju mozga od svih mogucih pojmova koji se vezuju za patriotizam, rodoljublje i sl. to su sve gluposti, a ti isti glupani koji ih prihvataju misle da su videli sveti gral ljudskog postojanja a ne znaju gde su suplji dok se ne opipaju s obadve, i onda takvi zatucani, nazadni, zaostali, primitivni i drugi seljaci nama koji ne podlezemo tome hoce da serviraju kako misliti i postupati da te oni tako zaglupljeni slucajno ne etiketiraju, znaci, more mars bre glupi seljo na svoje ognjistve i zanji, podalje od mene seljo glupi, a mogu jedino nesto da nauce, ali dok to shvate proci ce jos koji milenijum. Nema nama pomoci ovakvima kakvi smo. Il' se menjajte il' nestanite, koji moj cete na ovom svetu ako niko ne vidi nikakvu vajdu od vaseg postojanja, samo stetu nanosite kao nejvece stetocine. Ono sto svima vama glupim patriotama fali jeste ozbiljnost i odgovornost, iskrena, u spontanom oblicju svesti, a ne u spoznaji koja vam sluzi da njome nastavite da ga tupite o istom, kao sto cinite i bez toga. Njima je najbolje kad sto manje toga spoznaju i upoznaju, jer onda ce manje da ga seru, nama kod kojih postoji takva svest, primitivci obicni.

pošalji odgovor

antic [neregistrovani] (21. 08. 2010, 09:35:27)

radomir

ne razumem komentar.sta je lose u tome sto antic nece ugovor ispod odredjene cene? Da li on nekog prisiljava,bije ili krade za tu platu? Sta je sa tajkunima ilopovima na svim nivoima u ovoj zemlji.siguran sam da je antic veci rodoljub od svih koji ga kritikuju.i da se razumemo on je napravio neuspeh a na fss je odluka hoce li da postuje ugovor ili ne,hoce li antica za selektora ili ne.pogresno je mesto za isticanje patriotizma.a antic je dokazani kvalitet u svom poslu-da je krasic dao gol iz situacije iz koje je teze promasiti mozda bio danas govorili o herojima i ove price nebi bilo.treba biti realan a ne kritizer.nije antic kriv sto je ekonomska situacija tako losa i moze raditi za dzabe i nista nece time pomoci.sva ta uporedjenja su demagogija i nazalost realna stvarnost a adresa je na drugoj strani

pošalji odgovor

Vojislav [neregistrovani] (21. 08. 2010, 09:39:00)

komentar

Bravo majstore! Do istine se u zemlji Srbiji teško ili nikako ne može doći. Krije se kao zmija noge. Ali valjda je to zbog toga poslastica za mnoge. Omastiše se na neuspesima.

pošalji odgovor

Срђан [neregistrovani] (21. 08. 2010, 09:51:24)

Јел вам то Толе дао налог??

Како Вас те бре није срамота Вучићевићу? Јел то Толе дао налог Прес-у да сад води кампању против Антића, знајући да је стање у Србији тешко, па хватате сад на плату. Матеус би вам вероватно радио за стан и храну,а вероватно и Рајевац кога су хтели да доведу. Требало би да вас је срамота
!!!!

pošalji odgovor

Dejan [neregistrovani] (21. 08. 2010, 09:51:35)

A kolike su plate u Pressu?

Ja mislim da bi Pressovci trebali da volontiraju ili eventualno primaju 19 000.

Karadzic ne bi trebalo uopste ni da prima platu. Trebalo bi on da placa kao za hotelski smestaj, buduci da se pravo iz krsevite CG uvalio u fotelju da odmara..i to cini jos od doba Josipa a nista korisno nije uradio.

pošalji odgovor

Vlajko [neregistrovani] (21. 08. 2010, 10:04:58)

Komentar

Radomir Antic je Srbiju odveo na svetsko prvenstvo, medju 32 peprezentacije sveta. Pobedili smo Nemacku, polufinalistu SP. Tako je Srbija ni kriva ni duzna upala u elitu svetskog fudbala gde mi objektivno ne pripadamo. Pa pogledajte nas klupski fudbal??? Pa koliku platu zasluzuje Antic??? Nasi politicari obrcu neuporedivo vece pare (radi se o desetinama miliona evra) i doveli su nas do najsiromasnije drzave u Evropi!!!

pošalji odgovor

Rado Evropa [neregistrovani] (21. 08. 2010, 10:07:20)

malo kasno

Tekst je provokativan i aludira na nemaštinu i provocira patriotizam na loš način. Prvo, tekst je zakasnio jer Radomir radi već 2 godine i to za veću platu. Antić verovatno nije sam sebi odredio platu već neko u savezu, neko ko je pio šampanjac i proslavljao "svetski" uspeh reprezentacije. Fudbalsi sport je kod nas naopako organizovan, prepun nerešenih i sitnosopstveničkih interesa. Da li (ne)moralan onaj koji prima veliku platu i koji dolazi iz inostranstva ili onaj koji tu platu daje, a živi ovde gde se pominju siromašni radnici? Antić je samo mali deo loših priča a koje se vešto koriste u nekim trenucima. Slikanjem se ništa ne rešava i novinarskim žalopojkama. Problemi huliganstva i uticaja politike na sport rešava se zakonom, a ministarka ništa ne preduzima. Šta li su dobili oni iz FSS kada je Antić dobio tolike pare. Gde plaća, ako plaća, porez? I na kraju, odakle tolike pare FSS i da li je državna revizorska kuća ikada vršila kontrolu?

pošalji odgovor

nemanja [neregistrovani] (21. 08. 2010, 10:47:12)

Podrska Draganu

Podrzavam Dragana Vucicevica! Svaka ti bre cast covece! Sit sam tih "patriota"

pošalji odgovor

posmatrac [neregistrovani] (21. 08. 2010, 10:47:12)

Golubovi rano lete!

Odlicno Vučko, apsolutno si u pravu, ali ostace i dalje da nas taj"golubar" uci o patriotizmu jer "napad na njega je napad na srpstvo"!
Golubovi rano lete!

pošalji odgovor

vladimirovich [neregistrovani] (21. 08. 2010, 10:55:32)

mlacenje prazne slame

Mlatis praznu slamu, Vucicevicu, sve vise licis na onu Radu sa Beogradske hronike. Pa, ko ti brani da objavis ugovore i plate u FSS? Jel ti neko brani da objavis ili pitas onog Vlahovica koliko je platio porez? Ili Zivkovica za vinograde, Djilasa za cenu mosta i ploce po Beogradu..itd. Ovako, ti ispalis rafal pitanja, par domacica se odusevi, zaborave na tebe kad okrenu drugu stranu novina, i tako do sledeceg teksta...A, primetio sam da se i brisu negativni komenteari u Pressu o Djilasu i onom Vukcevicu..Jel ti to poznato Vucko??

pošalji odgovor

Pavle [neregistrovani] (21. 08. 2010, 11:12:31)

Najbolji (Antic) na glavna mesta

Uvazeni urednice,
kazete da se danas bas sve svodi na pare.Dobro je das ste toga svesni, ali da se ne lazemo - to vazi oduvek.U ovoj ili onoj formi - merilo vrednosti je novac.Pa i merilo za patriotizam.Ja smatram da je Antic najveci patriota u Srbiji i da i te kako ima pravo da moralise.Sve dok donosi pare u FSS (nekoliko miliona evra za plasman na SP), ima igru koja pravi rezultat, ima nerv da prepozna nemoral u FSS (od koje afere da pocnemo), i hrabrost da je javno izgovori.
I bas zbog toga ima svoju vrednost i svoju cenu.Patriotizam se draga gospodo, meri radom na sebi, i mogucnoscu da se taj rad na svedskoj sceni valorizuje i plati.Sve ostalo, je jalovo moralisanje i isprazna kuknjava nad sopstvenom sudbinom rada za sitne pare, a Radomir prima TOLIKO.Jednostavno jalovo busanje u prsa.
Problem naseg drustva je sto neuspesni (koji nose glavu u torbi za 10 evra, jer i nemaju glavu koja vredi vise), ocenjuju uspesne (koji u kasu FSS trpaju milione evra.
Donesite gospodo svojim znanjem u bilo kom segmentu ljudskog drustva milione srpskom drustvu, pa uzmite dva od toga.Za mene ce te tada biti vrhunske patriote, pa ako jos uz to imate petlju da ukazete na drustvenu trulez, kako je to uradio Antic ukazujuci na kvislinge i neuspesne u FSS, onda ce te biti ljudi dostojni svakog postovanja.
U suprotnom, pocev od gospodina Vucicevica i velike vecine kriticara, dosegnucete samo do granice ispraznih balansera i nista vise.

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (21. 08. 2010, 11:52:52)

ulazite novac u nize lige

umeso da su 126000,odnosno 50
000 eura ulozili u nizerazredne
klubove i tako za 10-ak godina
dobili jake lige na svim nivoima,setili se mangasi da do kraja satru fudbal.Zamislite samo kakva je to skupina neznalica kojoj ni jedan reprzentativac nije iz nacionalne lige.Kojoj sve mladje selekcije redjaju neuspeh za neuspehom a pritom savez ne trpi korenite promene.Njima je bitna samo fotelja i sto je moguce bolja koverta.

pošalji odgovor

slobodni strelac [neregistrovani] (21. 08. 2010, 12:45:08)

Pljuvaonica

A šta bi ti? Onog Katalonca koji je telefonom vodio reprezentaciju? Ili nekog Gileta-Mileta iz Gornje Nedođije koji bi radio i za 500 Evrići? Ovaj put si zabludio Vučko. Ovim tekstom si, što se mene tiče, dezavuisao i sebe kao iskrenog novinara. Sada je vrijeme da se pljuje, pa ajde po Antiću. Znaš li ti čovječe koga je i za koji novac on trenirao? Znaš ti, ali bolje je ovako (za tvoje novine).

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (21. 08. 2010, 13:17:20)

Keš

Dobro je pozanto da Srbi veoma vole keš i veliki broj će i rođenu majku prodati za novac. Tako ništa ne treba da čudi, ni radomir Anitić niti Srbi sa juga Srbije koji će za novac i Albancima sa Kosova prodavati pasoše. Srbi su Kosovo i izgubili kada su za ogroman novac još davno počeli Albancima da prodaju kuće i zemlju, a sada pričaju oteše nam Kosovo. Srbi su Kosovo prodali i kraj priče, kao što će prodati sve ako im se da dobra cena.

pošalji odgovor

sveta [neregistrovani] (21. 08. 2010, 14:12:57)

Radovane pomiri nas sa Anticem

Radovane prenesi go. Anticu da je
beda velika u zemlji Srbiji i ipade da on ima vecu platu od cele vlade,premijera i nasega TTadica.Tebao bi da ode do neke decije ustanove i pokloni deo novca sto dohvati od ove jadne raje.Koji crni fudbal......da nesto vredi nebi bio radio komentator u spaniji nego bi bio na celu nekoga drugoligasa.da je dobio neku ponudu odmah bi je pruhvatio ,ovako ostade kod nas pes prava uvida u njegov ugovor sa fss.

pošalji odgovor

Djura_13 [neregistrovani] (21. 08. 2010, 14:21:22)

Svaka cast

Sampione,svaka cast na ovom pismu.

pošalji odgovor

milan [neregistrovani] (21. 08. 2010, 14:25:29)

mmmm

OOO, mene jadnog!!!! mislio ja 50000 godisnje.

pošalji odgovor

mm [neregistrovani] (21. 08. 2010, 14:28:44)

mm

ljudi,bre.... oni uterujlu loptu u gol. on pravi taktiku i bira parove nogu. a sto smo mi od njih napravili polubogove, to je nas problem. fudbal, ma daj

pošalji odgovor

zozo [neregistrovani] (21. 08. 2010, 15:26:18)

Joakim

Da li je neko primetio da je Joakimu Levu ugovor sa FS Nemačke istekao posle 16-finalne utakmice na SP i da je produžen u Africi? To nije slučajno. Da Nemačka reprezentacija nije prošla ovo kolo njemu ugovor ne bi bio produžen. Stvar je u sistemu. Nije trebao Karadžić da mu obeća tu platu već je trebalo ugovorom da se uslovi da ukoliko naša reprezentacija ne prođe grupu nakon toga se plata smanjuje pa nek Antara vidi šta će. Ovako su napravili smejuriju.

pošalji odgovor

Zoran [neregistrovani] (21. 08. 2010, 15:42:50)

Hljeba i igara

Fudbal me definitivno više ne interesuje,pratim druge sportove u kojima smo uspešni,npr Odbojka,a koji nisu bezobrazno plačeni u odnosu na naš standard.
Crknuti konj se ne može oživeti

pošalji odgovor

Sinisa [neregistrovani] (21. 08. 2010, 16:04:32)

Komunjare!

komunjare vi volite samo pare, svi ste vi komunisti pravljeni na racun isti....

Danasnja Srbija....

pošalji odgovor

milan [neregistrovani] (21. 08. 2010, 16:08:04)

brate alal ti

tu si u 100 posto u pravu

pošalji odgovor

milan [neregistrovani] (21. 08. 2010, 16:09:34)

brate alal ti

tu si u 100 posto u pravu

pošalji odgovor

Жарко Вуковић [neregistrovani] (21. 08. 2010, 17:50:55)

Радомир-Антић

Дакле овбако г-дине Вучко, Радомир јхе постигао успех већи од свих досадашњих селектора Србије, Антић је са истим играчима победио Немачку, што Шестко или Ђора могу само да сањају, Радомир није правио безвезне пенале нити је промашивао 1000 постотне шансе. Што се тиче његове плате, чуди ме да вам не смета плата 250 нерсрећника у центру Београда.
Господине Вучковићу ценим Ваш оштар језик, али сматрам да млатара по датим инструкцијама.
Не верујем да ће овај коментар бити објављен, као и многи до сада, у томе је пресс подударан са б-92.

pošalji odgovor

Kole [neregistrovani] (21. 08. 2010, 17:52:49)

psi laju vetar nosi

Ja neznam zasto se lozite na coveka koji nikakve blage veze sa (((Srpskim budzetom nema drzava ga ne placa))). Pa da ljubomora vruca tema a Predsednik drzave sa savetnicima i aparaturom oko njega vam prima koliko ali nebitno amnogo bitno prima platu da drzavu cuva a on je rastace i rasparcava, pa da on dodjos sa one strane Drine a potomstvo iz crne gore braca hahahahaha!!!!!!

pošalji odgovor

Milos [neregistrovani] (21. 08. 2010, 19:02:20)

O tebi je pisao Arcibald

Zar ne mislis da je dr. Arcibald Rajs mislio upravo na zavidne malogradjane kada je rekao "Srbi cuvajte se sebe samih" ?

Realno, od tvog otrovnog komentara ni ja, ni ti ni bilo ko u ovoj zemlji nema koristi, a moglo je da se desi da uvredis valjanog coveka i strucnjaka poput Antica.

Ne mislis da time nanosis stetu svojim sugradjanima?
Smeta ti njegov uspeh? Hteo bi da on odustane od poslovnih prilika i dodje u Srbiju da radi za dzabe dok ti svoju platu ne bi ustupio ni Crvenom krstu?

Zavist je bolest

pošalji odgovor

patriota [neregistrovani] (21. 08. 2010, 20:53:47)

svaka čast

brate Dragane, svaka čast za kolumnu! svaka ti je zlatna! neka uzme Antić i milion ako imaju da mu daju, nije problem, ali dosta bre te njegove patriotske priče! ne zaklapa o patriotizmu kao da za džabe radi i kao da pre njega nije ni bilo većih patriota u ovom narodu! knez Lazar možda, ostali su za njega izdajnici! toliko nas je zadužio odlaskom na svetsko prvenstvo da bismo trebali spomenik da mu dignemo još za života! i sve je to njegova zasluga, igrači su tu bili nebitni! dodouše, oni su krivi za ispadanje u 1. krugu sp!!! Antić im je sve lepo objasnio ali su oni grešili! još su mladi i neiskusni!

pošalji odgovor

Dragutin Perišić [neregistrovani] (21. 08. 2010, 22:03:08)

Moral

A,ko si ti da svima soliš pamet?!
Ili odradjuješ par stotina evra svojim šefovima iz senke, pa zbog toga pljuješ po svima koji njima smetaju?!
Jadna je zemlja, u kojoj takvi mogu da budu urednici nekog medija. Urednik dnevnih novina koji u svakoj kolumni 70 puta ponovi: ALO BRE....
Idi, bre, sramoto novinarstva...
Kao ti se boriš za nešto?! Znamo koliko košta Radomir Antić, ali ne i kolika je tvoja cena! Mislim, da takvi kao ti mogu da unište svačiji život za 100 puta manje novca!

pošalji odgovor

novinar - potrčko [neregistrovani] (21. 08. 2010, 22:26:10)

kratkovido

Ovo je tipičan primer kratkovidog novinara - potrčka. Ovo je jedan od ljudi na zadatku rušenja dobre atmosvere i ugleda reprezentacije i njenog trenera koji je stvorio neki autoritet. Da se ne bi previše izdigao rezultatima. Ovakvim ljudima uspesi reprezentacije nisu potrebni odnosno dovoljno je da budu poluuspesi.
Da ste neki novinar vi biste počeli sa istraživačkim novinarstvom: Šta se dešava u FSS. Kako se vrše kumovska kooptiranja u organe. Kako se troši novac ali ne samo na selektora nego i na sve ostalo.
Ali dobro imate verovatno i vi svoj bonus od FSS pa ga treba zaraditi.

pošalji odgovor

a-ha [neregistrovani] (22. 08. 2010, 09:56:09)

Ostavka Karadjica

Onaj ko je Anticu dozvolio da blanko uzima ovoliku platu traba sam da da ostavku i ode u paketu sa njim!Ako je Antic patriota i veruje u svoj rad,onda plata 1000-1500 evra,a bonus za plasman na EP, i dalje zavisno od plasmana.

pošalji odgovor

aleksandar [neregistrovani] (27. 08. 2010, 01:21:15)

da....

da... i srpski narod je oderan jos jedanput..... po 1653 put za redom....

pošalji odgovor

Виде Даничић [neregistrovani] (31. 08. 2010, 17:54:06)

Radomir, Antić i 50.000 evra...

Господине Вучићевићу, свака Вам част! Одавно чекам да неко угледно новинарско име изнесе свој став о Антићевом Радомиру. Није то, у ствари, мала тема и споредна појава! Није ни мали новац, али је, баш онако како сте Ви ствар поставили, реч о нашим наравима. Један сумњиви фудбалски тренер (без обзира што је кратко боравио и у Реалу и у Барселони) обезбеђује у овој јадној Србијици огромна примања за веома скромне резултате. А резултати су неумољиви: јесмо се квалификовали, али то је успело и човеку који се звао "овде није дођено да се победи"; нисмо прошли прву групу, били смо последњи; Немачку смо победили захваљујући индивидуалним квалитетима фудбалера,а имали смо много среће, односно Немци су са фудбалером мање били бољи до бола. Шта је битно у нашем путешествију по Африци: тим није био добро припремљен, концепција игре није постојала, Радомир и Антић нису ни у једној утакмици успели да уведу ни једну квалитативну тактичку промену. Утакмица са Немцима била је слична утакмици са Французима у Београду, када смо играли тако као да ми у Паризу играмо са 10 фудбалера. Дакле, стручно посматрано Радомир је морао добити отказ, а тако испада и правно гледајући, јер се осрамотио увредом судије. Међутим, Радомир и Антић не добијају отказ, него смањење редовних примања, са непознатим бонусима. Имате право, прави проблем је, у ствари, уговор са овом "двојицом" тренера и њихов однос са соколом сивим Толом Караџићем. Чини ми се да ту нешто гадно смрди и да је то узрок манипулације са несмењивањем тренера због некакве воље народа, како они кажу?! Боже, када је то вољом народа било шта у политици одлучено (у историји јесте, али искључиво ратовима и изгинућем народа). А поврх свега, Радомир и Антић су дрски и безобразни (одбијају комуникацију са јавношћу), вређају неистомишљенике називајући их "квислингима" и, Боже опрости, не умеју у суштини да саставе сувислу мисао! Али, веома интересантно, показују велику виспреност када се боре за незаслужену лову. Ваш коментар, господине Вучићевићу, веома је значајан због једног броја људи који спадају у тзв. острашћене навијаче и који мисле да изван фудбала у Србији не постоји ништа друго од друштвеног значаја. И ја волим добар фудбал и успешне тренере. Али не разумем како у Србији Радомир и Антић могу имати примања као Дел Боске, селектор фудбалског шампиона света који је ипак Шпанија?!...

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Kolumne
Čistači i zagađivači

10. 02. 2012

Čistači i zagađivači

Mi se stalno ljutimo ...

10. 02. 2012

Srpski film

09. 02. 2012

Strategija

08. 02. 2012

Iluzionisti

08. 02. 2012

Šešir ranjenog orla
Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date