Kolumne

BEOGRAD 05. 11. 2011

DRAGAN J. VUČIĆEVIĆ - DOSTA ZLOČINA!

Konuzin, tri istine

Može da priča ko šta hoće, ali Nenad Čanak jeste ponajbolja mera srpskog nacionalnog interesa. Kad god ne znate šta je dobro za Srbiju, kad god imate dilemu ko je u pravu i koga vam valja podržati, onda uvek uradite suprotno od onoga što Čanak čini

Samozvani socijaldemokrata, umišljeni otac vojvođanske nacije, po potrebi i evropejac i evroskeptik, po potrebi i rijaliti klovn i ozbiljan političar, čovek koji je za ove četiri godine Tadiću tri puta prodao autonomašku ciglu, debeljko koji će vam u kafani, posle druge flaše vina, priznati da ga u životu interesuje samo i jedino keš, ovih je dana promovisan u udarnu pesnicu dosističkog režima. Čankov zahtev da se ruski ambasador Konuzin, zbog govora na mitingu naprednjaka, momentalno protera iz Srbije, onima koji umeju da čitaju otkrio je najmanje tri važne istine o ovoj vlasti.

Najpre, činjenica da pola državnog vrha, usred strašne ekonomske krize, nema pametnijeg posla nego da sa Čankom u šifrovanim medijima linčuje ruskog ambasadora, raskrinkava neviđenu šizofreniju tadićevske vlasti. Pritisnuti zahtevima zapadnih mentora s jedne i nikad većim nezadovoljstvom gladnih Srba s druge strane, suočeni sa zastrašujućim saznanjem da broje poslednje mesece na vlasti, dosisti naprosto više ne znaju gde udaraju. Bez ikakve dugoročne strategije, bez bilo kakvog valjanog plana, oni sada samo pokušavaju da se lično obezbede. A jedna od mera obezbeđenja jeste rusofobija koja će im, bar se tako režimlije nadaju, sledeće godine obezbediti zaštitu moćnika sa Zapada.

Dalje, orkestrirani histerični napadi na ambasadora Konuzina koji se usudio da u Nišu kaže kako SNS odslikava raspoloženje naroda u Srbiji (a šta tu, moliću lepo, nije tačno?!), pokazuje i nikad veći strah režimobranitelja od narastajućeg besa plebsa. Svesni da je u Srbiji, uprkos naporima korumpiranih žurnalista, uveliko napravljena referendumska atmosfera, dosisti su prošle subote, kad su ono u „Čairu" videli sedam hiljada besnih ljudi, oboleli od manije gonjenja. Ko ne veruje, neka samo pažljivo posluša ono što ovih dana po medijima priča Božidar Đelić.

Konačno i najvažnije - medijsko rešetanje Konuzina razotkrilo je nikad veću pukotinu u samom vrhu vlasti. To što su dačićevci sve vreme stajali po strani, to što je Dačić odbio naloge iz vrhovnog kabineta da zapljune ruskog ambasadora, to nikako ne znači da u SPS-u bezuslovno vole Ruse, ali i te kako znači da je Ivica počeo da traži najlakši mogući način da i sledeću zimu dočeka na vlasti.

DRAGAN J. VUČIĆEVIĆ

komentari (61)
pošalji komentar

Јован С. Илић [neregistrovani] (04. 11. 2011, 22:39:52)

РАЗОТКРИВАЊЕ ЈЕ УСПЕЛО

Оно што нису урадили многи политички аналитичари успешно је урадио новинар-новинарчина Драган Ј. Вучићевић. Успех је већи због тога што политичари једно мисле, друго цоворе а треће раде. Честитамо на успелом разоткривању актера из ове добре приче!

pošalji odgovor

mishko63 [neregistrovani] (04. 11. 2011, 22:43:35)

Pričaj Ti šta 'oćeš...

meni je Čanak super! :)

pošalji odgovor

Milija. [neregistrovani] (04. 11. 2011, 23:07:18)

Bravo

Bravo. Svaka rec zlata vredi,sve je tacno. Bas tako, nema sta da se doda ni komentarise.Pozdrav.

pošalji odgovor

nikolic zeljko [neregistrovani] (04. 11. 2011, 23:09:08)

istina

skolski,retko te citam al svaka ti je srpska,sumadijska...svaka cast,samo napred.ne moze ovaj narod doveka biti slep kod ocijju.............ili moze??

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (04. 11. 2011, 23:22:22)

Da li znate?

Gospodine Vucicevicu, da li znate ista o poslovima bilo kog ambasadora? Ocigledno, nemate pojma. U kojoj to drzavi amasador govori na predizbornom mitingu neke stranke? Pogotovu amasador jedne tako velike drzave. Gospodine autore idite u Rusiju, kada je toliko volite. Srbiji ne treba KGB. Isuvise ste b....i da bi znali ko su i sta su radili KGB-ovci. Imam 70 godina i ne bih zeleo poslednje dane da provedem pod ruskom cizmom. A Vi ako tako nastavite, dozivecete to sto ja ne zelim, a onda ce te se setiti jednog starca koji je ovo napisao ali bice kasno. A meni Vas NECE biti zao.

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (04. 11. 2011, 23:56:59)

steta

Steta sto je ovako kratko.

pošalji odgovor

Pedja O. [neregistrovani] (05. 11. 2011, 00:01:46)

Sve na mestu!

Od "A" do "S", sve tacno i na mestu.Kao i obicno cinjenicno i hrabro i nista za dodat!!!

pošalji odgovor

mraz [neregistrovani] (05. 11. 2011, 00:02:05)

referendum

o 1-jevropskoj uniji 2-ulasku srpske vojske u nato pakt janičare 3-održavanju parade ponosa-srama 4-rasprodaji narodne imovine okupatorima 5-regijonalizaciji rasparčavanju srbije na sanđzake i nahije.6- .pregovorima sa šiptarskim teroristima priznavanju pečata i dokumenata. Itd dodajte još ovom spisku šta smatrate da je za referendum.....referendum je demokratsko pravo naroda da odluči šta hoće ili šta neće.....ili vlada demonokratska diktatura po receptu ,pendrek sila topuz...(kao što je prošle godine u'oči održavanja parade srama,ministar policije izjavio-ovo je test vlade da vidi dali može da sprovede nešto za šta se većina naroda ne slaže i čemu se protivi...referendum je pravo naroda po ustavu i treba ga tražiti...pa koje kude.

pošalji odgovor

Dragana Cvetkovic [neregistrovani] (05. 11. 2011, 00:35:00)

Well done

Svaka cast!

pošalji odgovor

darko [neregistrovani] (05. 11. 2011, 00:58:58)

tuga

Jadni mi Srbi iz Republike Srpske,ako gledamo na Srbiju.Pa mi smo bar nacionalno osvjesceni i znamo ko smo i sta smo.Ovo politika Srbije izaziva stid svakom ko se osjeca imalo kao Srbin.

pošalji odgovor

tužni [neregistrovani] (05. 11. 2011, 03:12:13)

gospodine miki

Da li znate da se SSSR raspao pre dvadeset godina uz svesrdnu pomoć CIE i domaćih izdajnika? Da li takodje znate da je Konuzin samo javno podržao jednu stranku stavljajući tako na znanje onima koji tajno dovode srpske stranačke lidere u svoje ambasade da i Rusija ima pravo i mu.a da "pokaže mišiće". Ne znam gospodine miki šta ste vi tražili u Rusiji kada vas je KGB držao pod čizmom, ali znam da evropskoj uniji preti raspad zbog dužničike krize, a onda će sve banke stvorene u zapadnoj demokratiji pobeći sa parama iz Srbije. Bojim se da ćete vi tada ostati bez penzije i biti gladni, a meni vas NEĆE biti žao.

pošalji odgovor

Vojvodina [neregistrovani] (05. 11. 2011, 05:44:46)

Svasta

A gde je bio gubernator ?
U NISU ?
Mi Vojvodjani smo zgrozeni podrskom koju braca preko Save i Dunava daju ovom coveku.
Svasta Vojvodina mora da trpi .
Dokle ?

pošalji odgovor

D. [neregistrovani] (05. 11. 2011, 06:46:05)

Hvala

Izuzetno poštujem to što ste odgovorili na pitanje koje interesuje čitaoce (u više nastavaka :)), a još više od toga to što ste pokazali da, sitnim, ali bitnim izmenama možete i da promenite stil pisanja po kome ste poznati godinama. Zadržite ovaj ton, puno bolje Vam pristaje. Što se konkretne teme tiče, slažem se za Čanka, mada sumnjam da ga DS ili SPS podržava. Radi se prosto o tome da je ambasador izašao iz okvira predviđenih za nekog na njegovom položaju. A, ako se, na sledećim izborima, pokaže da SNS "odslikava raspoloženje naroda" ja ostajem večna opozicija. Avaj! Takva je demokratija. Pozdrav, ja vam više neću dodijavati usputnim komentarima.

pošalji odgovor

аллах форд [neregistrovani] (05. 11. 2011, 07:32:02)

Ето га сад

Ма само ти вози Мишко... не знам само шта ћеш кад ти затраже да платиш прелаз преко њиве?

pošalji odgovor

HEHE [neregistrovani] (05. 11. 2011, 08:13:20)

HEHEHEH

Njima smeta jer on prica afirmativno o Srbiji a oni mrze Srbiju i Srbe.

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (05. 11. 2011, 08:20:30)

bravo

bravo majstore

pošalji odgovor

Zlatko [neregistrovani] (05. 11. 2011, 08:24:18)

Tri istine

Po Vučku....

pošalji odgovor

Monika [neregistrovani] (05. 11. 2011, 08:34:03)

Konzin: tri istine

Bravo! Bravo Dragane Vojasinoviću. Hvala bogu da ima još čestih poput vas. Dokle će o da vredjamo one koji su krvarili za nas, one koji nas nikad nisu bombardovali!

pošalji odgovor

Joca [neregistrovani] (05. 11. 2011, 08:41:08)

prgažen vremenski

Kakav crni KGB čiča da je on na sceni nebi Nemci bili ujedinjeni i nebi robili celu evripu Rusija je sada nešto sasvim drugo rusima rade svi o glavi a ujedno svi i strepe od rusa pa i ti.

pošalji odgovor

miroslasv [neregistrovani] (05. 11. 2011, 09:33:43)

hrabrost

dobri vojnik svejk pokazuje dosta nrabrosti u odnosu na konuzina ali isto tako moli tatu da utice na vuka draskovica bice on jos neposlusniji jer on je ostatak onih sto su razbili jugoslaviju samo sacekajte da dobije jos malo vise vlasti.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (05. 11. 2011, 09:56:56)

hm,hmm.. ruska cizma,

u smislu imperije,kolonizatora ili neceg slicnog nije nikada bivakovala u Jugoslaviji, Srbiji. Ruska cizma, je bila u prolazu, sa svim ratnim problemima i ponasanjima,otisla je dalje za Berlin, a ostatak odnosa razresen do 1948.godine.Mislim, da je u pitanju Nikola Pasic..* zlo sa Rusima, ali jos vece bez njih*, nadam se da ste upoznati sa mogucim izborom..na koju stranu,jer, ovu NATO ne spominjete, nego onu drugu, bezmalo pre 70. godina...?

pošalji odgovor

perica [neregistrovani] (05. 11. 2011, 10:48:13)

da je bio pokojni Cobel mozda bi im bilo lakse?

Svaka cast majstore ovako se voli svoja zemlja.Sto se tice ovih nasih VOJVODJANA pa oni ce sutra biti i pakistanci ako im to odgovara.Ustvari to su samo neki zadrigli Novosadjani kojima je dobro u svome gradu a ostatak vojvodine gladuje posto je unisteno sve sto se moglo unistiti.Posten vojvodjanski seljak cuti i nemo posmatra sve sa strane sta mu se desava dok ovi nasi u Novom Sadu svaki dan izmisljaju i prave incidente nebili se mi sa ostalim manjinama svadjali jer ko nas j...mi smo stoka za njih!E gospodo mislim da vam je kraj blizu ,zalosno je samo sto vi to nevidite.Imalo da imate autonomaskog mozga,videli bi sta se sprema.Eto vam Grcka za pocetak a znate li sta se desava u Rumuniji ???

pošalji odgovor

virusns [neregistrovani] (05. 11. 2011, 10:55:12)

zao

lici mi da je tebi jedino tebe zao ...ali neka prvih sto godina je najteze

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (05. 11. 2011, 10:57:36)

Gospodine Vučićeviću

Vi ste prava mera narodnog veselja i sreće. Pišete ono što je našem srcu drago i milo, i zato ću vas uvek čitati, makar zajeno sa Vama sa tom pameću otišli na NEBO!

pošalji odgovor

karadagovic [neregistrovani] (05. 11. 2011, 11:01:58)

@mikiju.............

a dje si sprca tolike godine,tako Ti Boga?Bojis se ruske cizme.A oni osiromaseni uranijum koji je prosuo "Milosrdni andjeo",kome je period poluraspadanja 4,5 miliona godina,koji vec daje "rezultate" u genetskim malformacijama te se radjaju djeca bez ocnih jabucica,telad sa dvije glave i mnogo toga o cemu ova proamericka,ne prosrpska,vlada cuti.Avetajte ti i tebi slicni koliko *ocete,sprcaj ,bar jos 30 godina u prkno,ali znaj da ovakvo zlo sto ga Srbiji nanijese Lepi i gazde mu,nece bit*zabiljezeno u istoriji koja je majka zivota.U II svjetskom ratu,trebalo bi da znas ti isti Rusi su oslobodili Beograd,Kraljevo i mnoga druga mjesta a Amerikanci su te iste 1944.god. za Vaskrs bombardovali SRBIJU.Pitaj ,ako imas koga u Leskovcu,za primjer,koliko je neduznih ljudi poginulo u tom bombardovanju,toboz,vojnih ciljeva.Dosta ti je i ovoliko.

pošalji odgovor

Zvekan [neregistrovani] (05. 11. 2011, 11:03:20)

Zvečko

"nikolic zeljko [neregistrovani] (04. 11. 2011, 23:09:08)
istina
skolski,retko te citam al svaka ti je srpska,sumadijska...svaka cast,samo napred.ne moze ovaj narod doveka biti slep kod ocijju.............ili moze??
-------------
I Srpska i Šumadiska i Toplička i Moravska i Rakijska...Živeli!!!

pošalji odgovor

Milorad [neregistrovani] (05. 11. 2011, 11:22:21)

Predlog

Imam predlog. Pošto je ovde uvoliko raširena teorija o medijskom mraku, predlažem da se ovaj list ijedini sa GLAS-om, KURIR-om, ALO-om, PRAVDA-om, PEĆAT-om i delom novinskih izdanja iz Republike Srpske, zajedno - biti će mo jači! Ovako, ne mogu da postignem sa jednog na drugi list, zbrka mi se u glavi pravi!!

pošalji odgovor

Milica Djordjević [neregistrovani] (05. 11. 2011, 11:30:57)

Divno!

Svaka vam čast gospodine Vučićeviću....vi ste moja inspiracija i razlog što do sad nisam emigrirala u Rusiju! Kad možete Vi mogu i ja ovde da opstajem! Mnogo vam hvala.

pošalji odgovor

Милан [neregistrovani] (05. 11. 2011, 11:50:42)

Погодак у центар

Алал вера мајсторе,свака ти је на месту.Као да си мене питао.Штета ђто нема више таквих као ти.Још једном: Браво

pošalji odgovor

anfakbls [neregistrovani] (05. 11. 2011, 11:52:44)

...

Svaka cast na tekstu. Radujem se vasim kolumnama u pressu.

pošalji odgovor

jovana [neregistrovani] (05. 11. 2011, 13:25:44)

žurnalist

Bravo!Pored omiljene karakteristike "korumpirani skotovi", izbacili ste još jednu "korumpirani žurnalisti".Trenutno je mrtva trka kojih je više, ali kako se približavaju izbori mislim da će ovi drugi da prevagnu, jer treba sačuvati "režim" po svaku cenu.Pažnja!Nemoj da vam se obije o glavu.

pošalji odgovor

Dragan Jović [neregistrovani] (05. 11. 2011, 14:06:16)

dare1@tron-inter.net

Na to dodati Vuka i Čedu.Evo,posle napada u Sarajevu,mnogi na Zapadu spuštaju loptu oko severa.A čeda i vuk drže loptu do kraja.Treba da podržimo braću sa severa maksimalno.Vremenom i EU i SAD shvatiće,neki od njih i shvataju da je podela jedino rešenje.Priština to zna takođe.Ovo su neki poslednji pokušaji da se vidi koliko srbi mogu još da izdrže ili da se upecaju na neku priču.To je to u ovom trenutku.Srbija jasno da stvai do znanja da ni ovakva podela nije nešto što će se u Srbiji slaviti.Jer,od 1999 godine je proterano 200 000 Srba a najmanje tolio je ušlo Albanaca iz Albanije.Kada bi se stanje vratilo na 1999 godinu podela bi bila dostojnija za Srbe.Pozdrav,Dragan

pošalji odgovor

zoran,italy [neregistrovani] (05. 11. 2011, 14:06:30)

canak

vodi ga kuci

pošalji odgovor

Anti-udbas [neregistrovani] (05. 11. 2011, 14:19:35)

Dokle KGB-ovaca vise??!!

Idi ti lepo druze u tu tvoju KGB RUSIJI pa tami zivi sa Rusima , mi smo Srbi i necemo dozvoliti da nam KGB-ovci biraju koga hoce oni na vlasti.

pošalji odgovor

Бане [neregistrovani] (05. 11. 2011, 14:23:17)

Слажем се, али...

Са великом већином навода и тврдњи из овог текста господина Вучићевића се слажем, али...

Зашто ово али?

Господин Вучићевић је морао да напише да је СНС нужно зло у ово време, а не никако да су они жеља огромног дела народа. Можемо ли ипак у потпуности веровати Николићу и Вучићу???

Није ли и ДОС 2000. године био нужно зло и господин Вучићевић је тада вероватно и о њима лепо писао. Сакупило се неколико Милошевићевих бивших сарадника и пропалих војника (осим Коштунице) и неколико декларисаних антисрба и Милошевић је срушен.

А сада? Где смо???

На дну.

pošalji odgovor

kaktus [neregistrovani] (05. 11. 2011, 14:28:10)

sta cekas

Nece ni nama tebe biti zao Miki, samo putuj

pošalji odgovor

kaktus [neregistrovani] (05. 11. 2011, 14:38:54)

Ima li Srba

Cuj gluposti, biti velika sila i da nemas pravo.Ako i nemas ti ga sam sebi das i sta je tu sporno.Pa nema ni Nemacka pravo da ucenjuje Srbiju da vrati imovinu Folksdojcerima pa to radi.Nema ni EU pravo da na silu "spasava" Grke pa im to radi.Prema tome Konuzin ima pravo da ode kod Nikolica i da ga ako nista drugo , istera na cistinu.Najvise mi smeta kad ljudi govore da pomaze Nikolicu a ne mogu da shvate da ustvari podrzavajuci Nikolica pomazes Tadicu.

pošalji odgovor

ChargerNS [neregistrovani] (05. 11. 2011, 14:47:39)

PUPS

Zbog takvih kao što si ti, ova zemlja i jeste gde je sad. Ti bi sa tvojih 70 godina da se tvoj glas negde čuje?! Štapove i na pecanje a ne da mudruješ tu nešto. Rusi ti se gade a NATO voliš??? Ccccccc

pošalji odgovor

Miga [neregistrovani] (05. 11. 2011, 17:08:20)

PROTERIVANJE

Iskreno me raduje što u Srbiji postoji bar Press i Pravda gde čovek može istinu da sazna. Što se tiče proterivanja - treba proterati Đelića i Čunka.

pošalji odgovor

Jelena [neregistrovani] (05. 11. 2011, 17:11:07)

Tuzni

Bravo!

pošalji odgovor

Vojvodina kao deo Srbije [neregistrovani] (05. 11. 2011, 17:14:22)

za Vojvodinu

A,jel`te braco iz Vojvodine,vi autonomasi,sta vi to trpite?Ima li vas da predjete cenzus,tzv.braco?Kam lepe srece da smo ruska gubernija,a vi kud vamn volja sa onim izdajnikom.

pošalji odgovor

Bata [neregistrovani] (05. 11. 2011, 17:24:28)

Ej moj jado

Jado mozemo i da okrenemo stvar, onaj koga ti napadas je uglavnom u pravu. Ti si poznat da uglavnom promasis temu a i malo kulture u dijalogu ti ne bi manjkalo.

pošalji odgovor

Рамада [neregistrovani] (05. 11. 2011, 17:30:32)

miki [neregistrovani] (04. 11. 2011, 23:22:22)

Господине Мики, очигледно сте промашили тему, и пре шездесет година би сте добили двојку, (јер тад није било јединица). Текст се узгред дотиче њ. е. Конузина, али то није главна тема!

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (05. 11. 2011, 17:45:27)

ceda

ljubi te ldp!

pošalji odgovor

Bg [neregistrovani] (05. 11. 2011, 18:14:59)

Da nije smesno, bilo bi tuzno!

A, kako ce meni tek biti zao vas, kad shvatite da je tkz. propast E.U samo proizvod one dobre, stare - sto je babi milo, to joj se i snilo! Hm ... zivi bili, pa videli, a videcemo mi i Srbiju u E.U, samo polako!

pošalji odgovor

Patriota [neregistrovani] (05. 11. 2011, 18:42:10)

Zutica

Da Dragan zna to je svakom jasno samo nismo znali da si i ti ekspert za diplomatiju. Secas li se sta rece onaj Cabel njemacki ambasador a objave svi mediji u srbiji: Ako ne priznate kosovo izgubit cete i vojvodinu i sandzak. Dali si vidio kako Angela Merkel kao gost tadiciju u oci kaze : Kosovo ili EU i od tog samara se tadiciju zavrtelo u glavi pa jos danas nije dosao sebi. Da ne spominjem britanskog, francuskog, americkog ambasadora koji se svaki dan direktno mesaju u unutrasnju politiku zemlje samo posto si ti oboleod zutice ti to naravno ne vidis, treba da ides na zarazno da te stave u karantenu da se i drugi od tebe ne zaraze. Kad Brisel sastavlja vladu u 5 min. do 24,oo onda to nije mesanje. Kad EU kaze ako na vlast dodju radikali srbija ce dobiti sankcije. Daj malo obrazuj se pa se onda javi.

pošalji odgovor

Patriota [neregistrovani] (05. 11. 2011, 18:46:05)

Allo Vojvodjani

Vi u vojvodini ste zaboravili korjenje ne znate ko su vam preci. Vi ste isto kao i muslimani u bosni koji jasdni neznaju da su u stvari srbi. Sad ce vas canak da prevede u vojvodjanje pa cete zaboraviti da ste srbi. 80% u vojvodini su srbi, pa ce ta cankova ideologija da zavrsi prije i nego li je pocela.

pošalji odgovor

Rodoljub [neregistrovani] (05. 11. 2011, 19:38:44)

Iznenadjenje

Ljudi, Srbi!!! Ovi narodni "izdajnici" napraviše opet neki program. Ja sve čekam Tomin program, a ovi iz LDP-a, SPO-a, napisaše nešto. Jeste da im nije debelo ko Tomino, ali eno na televiziji. I neki "tobože" umetnici ih podržali, puna sala kao, šta da radimo??

pošalji odgovor

jasa [neregistrovani] (05. 11. 2011, 19:43:30)

konzun,tri istine

ti jesi ok,ali brate preteras ponekad.ovo je toliko ocigledno da si navijac sns,da pocinjem da preispitujem naklonost prema tebi.covece to je samo kamuflaza,radikal ostaje radikal.onaj toma da mi bude vodja,ili vucic-zalosna vrba,ma nemoj molim te vise.nema veze ako oni dobiju,ali necu u tu ujdurmu.dzaba im,stidim se.

pošalji odgovor

Zorana [neregistrovani] (05. 11. 2011, 19:43:58)

Vučko

Zabavljaj se samnom. Baš bih volela da imam dećka kao ti. Em si lep, em se pametan....

pošalji odgovor

čitalac [neregistrovani] (05. 11. 2011, 19:52:48)

kontakt?

ja sam poštovalac dela gospodina Vučićevića, jel postoji mogugćnost da se dođe do njga.
Poštovani ljudi u redakciji ja ne mogu da verujem da ovde na vašem sajtu ne postoji mogućnost kontakta sa Vama...
ako postoji kontakta sa Vašom redakcijom putem mejla uputite mi isti na serbianhero27@gmail.com

pošalji odgovor

Sergej [neregistrovani] (05. 11. 2011, 19:56:42)

U Rusiji ubijaju novinare, zar ne?

Kako li bi se naš Vučko proveo u majčici Rusiji da nešto "trtne" protiv Putina? Ili da nam rasvetli (iz Rusije), gde je gospodja Putin? Belo videlo ga ne bi videlo!

pošalji odgovor

Milovan [neregistrovani] (05. 11. 2011, 19:59:09)

Lova

Hvala Dragane, pogodio si tamo gde treeba. Znam canklolisca i familiju mu, samo ga interesuje lova kao i ostale izdajnike, samo je interes u pitanju, prodali bi i rodjenu majku za pare. Misli da mu je tata ostavio Vojvodinu u nasledstvo i stalno pita "gde su nase pare"?

pošalji odgovor

Mandusic [neregistrovani] (05. 11. 2011, 20:16:40)

svet

Gospode Boze koliko je sadista na ovom Svetu,svakim danom se smenjuju tuzioci Srba.Ostavite nas na miru,da pevamo,sanjamo,nikad vam necemo doci na kucni prag a od vas trazimo isto.

pošalji odgovor

Ljiljana [neregistrovani] (05. 11. 2011, 21:30:18)

Zar i ti sine Brute...

Zar si i ti morao da me razocaras ,da li svi ambasadori treba da se izjasne za koju su stranku ...užas šta danas pišeš ..ne verujem da si to ti!

pošalji odgovor

g [neregistrovani] (05. 11. 2011, 23:44:03)

hm

Ma Dacic ima dogovor sa Tadicem,a to je ja cu da dobijem glasove patriota a ti ove druge pa cemo ponovo zajedno.SPS igra na 2 stolice jedno govori Dacic drugo Obradovic a trece Dejanovicka pa da lakse zbune ovaj napaceni narod.Ali slazem se stobom da je njemu bitno da ponovo bude na vlasti pa bilo skim.

pošalji odgovor

Ljiljana [neregistrovani] (06. 11. 2011, 01:44:38)

Molim te nemoj ovih ...dana da pises!

Molim te nemoj narednih nekoliko dana da pises vidim da ti nije dobro moj pobro!!!
Zelim da zaboravim na ovaj gaf i da nastavim da te slusam i gledan a ovo cu smatrati da se nije ni desilo!E moj Dragane

pošalji odgovor

zlatousti [neregistrovani] (06. 11. 2011, 09:01:21)

ne cujem, ne vidim, ne znam

Gospodin Čanak nije našao za shodno da se oglasi povodom sastavljanja aktuelne vladajuće većine u parlamentu, i naravno vlade, povodom najblaže rečeno, pretećih izjava ambasodora nekih drugih država, nama prijateljskih, koje su nas tako prijateljske bombardovale i ubile ni krive ni dužne dosta naših gradjana, u vezi sa AP Kosovom i Metohijom, AP Vojvodinom i delom teritorije Republike Srbije koji je poznat i po nazivu Sandžak. A odmah se oglasio u vezi sa prisustvom ambasdora, gospodina Konuzina, jednom stranačkom skupu. Ništa mi nije jasno. Ne razumem. Da li je uspostavljen novi sistem vrednosti? A ja bio otsutan sa časa? Da li je u tom novom sistemu vrednosti najviša vrednost napadati legitimne interese svoje otadžbine ili ti domovine, njen teritorijalni integritet, njeno ustavno uredjenje. Pa se iz tih razloga napada jedan od retkih ambasodora koji se usudio jasno i glasno da brani legitimne interese Republike Srbije.

pošalji odgovor

Nenad Grubor [neregistrovani] (07. 11. 2011, 17:18:33)

Mrak

Nema vise sta da se prica.Posle sinocnog ,,Utiska nedelje,, kada dva Ministra /jedan bivsi,jedan sadasnji/ i to inostranih poslova tumace i citaju pred gledaocima Rezoluciju 1244,sta tek ovi vajni politicari rade.
Koja je to hrabrost tih ,,politicara,, kada izadju pred narod i kazu glasaj za njega ili mene,sta on misli ko stoji ispred njega i sa kim ima cast ta budala da razgovara.
Pa vise nisu oni budale,nego narod,jer oni gledaju u kutiju i koliko u kutiji listica,tolika je njihova pamet.
Ti politicari i vodje tih stranaka,bez obzira koja je u Srbiji,moraju da znaju ,a i znaju da mi polupametni njih gledamo kao lose ili olose i nista drugo

pošalji odgovor

milan obradovic [neregistrovani] (08. 11. 2011, 13:09:24)

svaka cast

Samo,svaka cast,dovoljno!

pošalji odgovor

Dzoka [neregistrovani] (22. 11. 2011, 00:54:39)

ajjj

Pa moea da ti godi odvajanje tzv drzave vojvodine,a sto nije i ovde na snazi anericka demokratija kada hoce da se odvoji teksas posalju po 2000 marinaca i pobiju 300 ljudi ,to je demokratija a kod nas svako moze da se drvi i kada se nesto kaze protiv takvih u>>ana amerika deli packe,a nasi pobozno klece i slusaju.

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Kolumne
Evropske stranke

23. 05. 2012

Evropske stranke

Sada će svi da se prave pametni i pozivaju na svoje tekstove od pre dva meseca ili dve godine u kojima su sve ovo predvideli, ali je jedina istina da je 22 odsto građana izabralo ...

23. 05. 2012

Odlazak Kralja

21. 05. 2012

Država bez države
Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date