- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 12. 03. 2010
PRESS
SMS pljačka: Mami ‘dao’ stan, auto i letovanje!
Predrag Bećirić prošle godine namestio majci Gordani da na SMS licitaciji TV Pink dobije superpremiju: namešten trosoban stan, „pežo 407" i letovanje!

Mama i sin... Gordana Todorović od sina Predraga „dobila" superpremiju

Organizator „prevare decenije" Predrag Bećirić posle hapšenja se drži neobično samouvereno, saznaje Press. Bećirić u svim razgovorima sa inspektorima i istražnim sudijom kategorički tvrdi da nije prekršio zakon, da je samo „provalio sistem" i da će zbog hapšenja tužiti državu i naplatiti milionsku odštetu!? On je čak jednom prilikom otvoreno zapretio inspektorima: Sve ću vas tužiti, sve ćete mi vratiti, i to sa kamatom! Ipak, brojni dokazi o Bećirićevoj „SMS pljački" svakodnevno izlaze na svetlo dana.
Tako je juče objavljeno da je Bećirić prošle godine svojoj majci Gordani namestio superpremiju na SMS licitaciji „100 dana 100 automobila" na TV Pinku! Gordana Todorović tada je za 40.296 dinara „izlicitirala" luksuzan trosoban stan u Beogradu, novi „pežo 407" i letovanje za celu porodicu. Ostalo je zabeleženo da je Bećirićeva majka na dodeli nagrade bila iskreno iznenađena i obradovana, pa policija još nije potpuno sigurna da li je i ona bila deo SMS mafije ili ju je sin iskoristio bez njenog znanja.
Inače, sasvim je zanimljivo da je najbliži Bećirićev saradnik Petar Ognjen Todorović zapravo njegov brat po majci!
Vrbovali „glumce"
U policiji nam je juče potvrđeno da je Gordana Todorović pod istragom.
- Ona je premiju dobila za 40.296 dinara! Ispitujemo da li je majka znala da je ovo vrsta kriminala ili je samo naivno išla gde su je sinovi poslali da podigne nagradu... - kaže izvor Pressa blizak istrazi.
Prema našim saznanjima, Bećirić, inače zvanični organizator prve SMS licitacije u Srbiji 2008. na TV Pink, na saslušanju je tvrdio da je nevin i „savetovao" pripadnike SBPOK-a da paze kako se ponašaju prema njemu.
- Pitao je ljude iz SBPOK-a da mu kažu koje je to zakone prekršio i pretio im da će da ih tuži i da im uzme milionsku odštetu?! Tvrdio je i da nikada nije krio šta radi, i da mu niko ne može ništa - otkriva izvor Pressa.
Stizale anonimne dojave
Predsednik Društva za borbu protiv prevare Saša Pribićević kaže za Press da su se Društvu javljali ljudi i ukazivali im na prevare oko SMS licitacija, ali da su sve dojave bile anonimne, zbog čega nisu mogli da reaguju.
- Dobili smo pet-šest pisama u kojima su nas upozoravali da se ljudi za 200-300 evra pojavljuju pred kamerama i predstavljaju kao dobitnici na SMS licitaciji. Međutim, sva ta pisma bila su poslata mejlom, a nisu bila potkrepljena dokazima i nismo mogli da reagujemo - kaže Pribićević.
Pribićević kaže da ne zna nijednu zemlju u kojoj se organizuju TV SMS licitacije, upravo zbog činjenice da je u tim nagradnim igrama ogromna mogućnost da dođe do prevare.
Policija se trenutno bavi i utvrđivanjem strukture „SMS mafije". Prema nezvaničnim informacijama, neki od uhapšenih slikali su se kao srećni dobitnici „pežoa 206", a među njima su Marijana Mijanović i Milica Mirić.
- Marijana je bila glavna za stupanje u kontakt sa navodnim dobitnicima, a prema podacima kojima zasad raspolažemo, vrbovala je najmanje sedmoro „glumaca" - dodaje izvor Pressa.
Advokat Nebojša Maraš, koji brani Bećirića, nije juče želeo da priča za Press pod objašnjenjem da se obavezao na ćutanje.
Još hapšenja!
Kako nezvanično saznajemo, policija je na tragu još jednoj grupi SMS prevaranata koja je nameštala licitacije krajem 2008. i početkom 2009. godine.
- Ta grupa je nešto manja od Bećirićeve. Oni su uzeli četiri stana i desetak automobila i povukli se u ilegalu. Međutim, tokom istrage Bećirićeve grupe naišli smo i na njihove tragove... Uskoro bi moglo da bude još hapšenja! - najavljuje sagovornik našeg lista.

Podmukli političari... Tijanić
Nova Srbija: Tijaniću, izvini se Srbima! Tijanić: RTS nije organizator licitacije!
Poslanici NS zatražili su na početku jučerašnje sednice Skupštine od direktora RTS-a Aleksandra Tijanića da se izvini građanima koji su prevareni u SMS licitacijama.
Međutim, Aleksandar Tijanić u izjavi za Press kaže da se menadžment RTS-a već izvinio javnosti, i da je to izvinjenje proizvod moralne, a ne krivične odgovornosti.
- Osećajući moralnu odgovornost, menadžment RTS-a se izvinio srpskoj javnosti. RTS nije organizovao „SMS licitaciju", niti je vlasnik tog softvera ni hardvera, i ta igra je po svim saznanjima organizovana po zakonu, zajedno sa Lutrijom Srbije i mobilnim operaterima. Dakle, RTS je samo emitovao podatke koje je dobio od priređivača nagradne igre i vlasnika softvera. Ne možete da optužite NBS ako neka kriminalna organizacija sa pištoljima upadne u banku u Aleksincu i opljačka je! Isto tako ne možete da optužite RTS za kriminalni upad u sistem licitacije. Naše izvinjenje je proizvod moralne, a ne krivične odgovornosti. Mi smo od prvih saznanja o prevari obavestili javnost da među uhapšenima nema nijednog radnika RTS-a, i sudeći prema svemu, do kraja istrage neće ga ni biti. Istovremeno se nadamo da će policija naći sve automobile i da će na kraju sudskog postupka naći način da se učesnici licitacije obeštete. Ali, to je problem pravosuđa i policije, a ne RTS-a. Samo podmukli političari, želeći da oštete ugled RTS-a, mogu da govore o bilo kakvoj odgovornosti RTS-a, kada se zna ko je i kako pljačkao građane Srbije - istakao je Tijanić.
Vesti dana
12. 02. 2012
Pare padaju sa neta
Opasno, ali dobro: Ni na internetu „nema leba bez motike", ali se svakako lagano može zaraditi neka suma. Ipak, trebalo bi biti obazriv jer se iza raznoraznih ponuda za brzom ...
12. 02. 2012
Počinje rat za investitore
12. 02. 2012
Najviše skijaša na Kopaoniku
12. 02. 2012
Dramatična borba sa snegom: Još šest žrtava hladnoće
12. 02. 2012
Miodrag Kostić: Kupiću „Jat" jer sam Srbin
12. 02. 2012
Opake prognoze: Evro ide do 120!
12. 02. 2012
Dosta je rižota, hoćemo puževe i žablje batake!
12. 02. 2012
DS da se izjasni hoće li sa SNS-om
12. 02. 2012
Novi poklon u Pressu - Enciklopedija zdravlja
Najnovije vesti
11. 02. 2012
Sedam stradalih od lavine u Restelici, devojčica spasena
Koordinator za saradnju sa medijima u opštini Gora Nazim Mehmedi izjavio je Tanjugu da je sedam članova porodice Reka stradalo u selu Restelica u opštini Dragaš od posledica ...
11. 02. 2012
Evakuisana trudnica iz sela Vučje kod Priboja
11. 02. 2012
U Srbiji 20 žrtava zime, oko 50.000 zavejanih
11. 02. 2012
Srećković: Imao sam naloge da opstruiram rad Vlade
11. 02. 2012
Jeremić: Nema zemalja koje nas ne poštuju
11. 02. 2012
Bez telefona zbog krađe bakarnih kablova
11. 02. 2012
Dragoljub Đorđević predsednik AKS
11. 02. 2012
Potrošnja struje smanjena, restrikcije nisu u planu
11. 02. 2012
Izgradnja dela auto-puta na Koridoru 11 na proleće
11. 02. 2012
komentari (154)
pošalji komentarxy [neregistrovani] (11. 03. 2010, 22:44:27)
Vratiti lovu
Nek se oglasi neki advokat,nek ljudi sa listinzima odu kod njega i podignu tuxbu.Advokat uzme 20 procenata i sve O.K.
pošalji odgovorTijanic je tako mogao reklamirati i Saricevu firmu za promociju heroina.
ana-bg [neregistrovani] (11. 03. 2010, 22:44:55)
da li je optuzeni lopov?
verujem da nije.Citala sam i komentare ljudi koji se razumeju u ovu materiju,i svi kazu da covek nije prekrsio zakon.
pošalji odgovorPetar [neregistrovani] (11. 03. 2010, 22:57:52)
Srbi i hleb bez motike...
...Licitirajte i dalje, uterujte pare u džep onima koji vas svakodnevno doje šund i kič nakarada-paradama, neka vam se deca ugledaju na Seke, Stoje, Biki, Siki i ostale, pijte zelene i šućmuraste kafe da biste skinuli salo - umesto da se bavite nekim sportom, nadajte se da će svi vaši problemi nestati (automaCki) kao rukom odneseni čim vas budu primili u Jevropu , glasajte za onog političara koji se najčešće smeje i blesavi po talk-show emisijama... Ukratko: OSTANITE SRBI, kakvi ste bili do sada. Blago vama.
pošalji odgovorčitalac [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:04:38)
voli naš čovek kriminalce, pa to ti je...
Zanimljivo koliko nas svet voli hajduke/kriminalce/lopove/prevarante....Citam komentare po Internetu i mislim se kako uopste nije cudno sto mi zivimo u iskorumpiranoj i kriminalnoj drzavi, kad nas narod, nasa javnost svakog novog kriminalca/lopova, pa cak i one koji su osumnjiceni i optuzeni za najteza nasilja, doceka sa nevidjenim simpatijama. Licno mislim da su u ovoj ujdurmi najvise nastrali nesretnici koji su potrosili silne novce saljuci SMS-ove, a sto se tice drzave i medija, oni su se u svemu lepo naplatili. Tako da ovi ljudi nisu prevarili drzavu, nego upravo one koji im se danas najvise dive.
pošalji odgovorTakodje, svim "strucnjacima" za pravo i kriminal, komentatorima koji se pitaju u cemu se ovde sastoji krivicno delo, preporucujem da procitaju pravila ovih nagradnih igara, pre nego sto pocnu da donose zakljucke. I malo da ukljuce zdrav razum....
Pipo [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:09:26)
prevara?
Zbog ranijih dezinformacija da je čovek provalio u sistem, pomislio sam da je klasičan lopov. Međutim, čovek nije provalio nigde, jednostavno je napravio program koji na osnovu povratnih poruka (koliko je ponuda daleko od najniže jedinstvene)izračunavao koja je najniža jedinstvena. Nije mi jasno po kom osnovu mu je oduzeta imovina? Čovek je genijalac!
pošalji odgovorPribicevic Sasa [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:20:05)
SMS prevare
Svaka cast na odlicno obavljenom poslu. Ne mozemo Vam reci koliko smo srecni sto ste nesto ovako veliko izneli na svetlo dana.
pošalji odgovorS postovanjem,
Pribicevic Sasa
Drustvo za borbu protiv prevare
www.prevara.info
SRBIN [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:26:06)
Pomoci narodu
Nega uzmu pare od lopova i podele siromasnim gradjanima. Kako ih samo nije sramota. BRUKA ZA SRBIJU!
pošalji odgovorJa [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:26:43)
Zakon
Ma kakav zakon, to nema veze sa zivotom. Da je upao u bazu i video ponude tu bi bilo neceg a ovako nema niceg, paralela je mnogo LOTO tiketa sa sistemima. On ce stvarno na kraju da tuzi sve redom pa ako mora ima da ode i na medjunarodni sud. A kaznu ce opet da placa ko? Poreski obveznici tj. svi mi. Sve da se ljudi iz tog odeljenja koje radi na ovom slucaju ne razumeju u tehnologiju (sto bi stvarno bilo tuzno), mogli su da uzmu listinge sa svih telefona sa kojih je glasano i zdravorazumski zakljuce da covek koji salje nekoliko hiljada poruka da bi dobio nema pristup sistemu.
pošalji odgovorsRBENDA [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:32:23)
Smesno
Pa covek je u pravu, to sto je on pametan i iskporistio korisno svoju pamet a njihovu glupost nije krivicno delo vec sramota za RTS....
pošalji odgovorjjjjj [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:37:05)
123
a koliko su zaradili rts,pink,lutrija, mobilni provajderi, sto oni ne vrate pare
pošalji odgovorstefa [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:41:37)
Bravo Tijanicu !!
Nisi deo toga a emitovao si na tvojoj TV Bastilji ... sram te bilo
pošalji odgovorLogicno [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:41:54)
Logicno
Citalac je predlozio da se procitaju pravila nagradne igre kako bi se ljudi vise uputili u zakon??? Zakon postoji i zove se zakon o igrama na srecu, a postoji nesto i o visokotehnoloskom kriminalu. Ovde nije nista sporno nista nije nelegalno uradjeno.
pošalji odgovorProsecan [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:47:30)
Srbin
Lik je uspeo da otkrije krivicno delo citajuci pravila igre na srecu koja nikad u toku te igre nisu objavljena (ni u emisiji ni pre nje a bogami ni posle). Blago nama sa zdravim razumom. Stace nama zakoni kada DLS ima svoja pravila koja ne mora da objavi.
pošalji odgovordragan [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:47:36)
kada pocinjete da vracate pare
Ja sam licitirao i to je u vise navrata. Sa mog racuna je skinuta onolika suma novca koliko sam licitirao. Da li ja i kako mogu vratiti pare koje sam pratio jer sam pokusao da postenim putem dobijem nesto na licitaciji.
pošalji odgovornolex [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:55:04)
ponovo ogrebi!
Neverovatno je kako se debilizam uvukao u glave kojekakvih samoproglasenih analiticara i strucnjaka za sve i svasta!?
pošalji odgovorOni sto su smislili sve ove licitacije,grebancije i sl prevarancije,sad prebacuju loptu na one koji su ih jednostavno i bez napora provalili i pokupili im nagrade.
Prvo;ova vrsta zavlacenja ruke u dzep slusalaca i gledalaca je moguca samo u "evropskoj" Srbiji.Drugo,niko vas ne moze naterati da budete glupi i ne provalite prilicno jednostavan nacin da se pokupe nagrade.Sad je kriv onaj ko je vidio golog cara!?
Zamislite da smislite sistem brojeva koji kosta pet hiljada evra i svaki put pogodite sedmicu?!
I dodju po vas kojekakakvi polupismeni inspektori i kontrolori sve zajedno sa ministrom za kockanje i grebanje i uhapse vas!!!
Zato sto ste pogodili i dosli po svoje pare.
Zato sto nijeste kao ovce cekali u redu pred kioskom da uplatite tiket i uvece gledali na tv-u kako je sedmica ponovo izostala.
Alo bre...ko je ovdje lud a ko zbunjen?
i na kraju,predlazem novu emisiju na RTS-u:"24 sata grebanja"
nolex [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:55:53)
ponovo ogrebi
Neverovatno je kako se debilizam uvukao u glave kojekakvih samoproglasenih analiticara i strucnjaka za sve i svasta!?
pošalji odgovorOni sto su smislili sve ove licitacije,grebancije i sl prevarancije,sad prebacuju loptu na one koji su ih jednostavno i bez napora provalili i pokupili im nagrade.
Prvo;ova vrsta zavlacenja ruke u dzep slusalaca i gledalaca je moguca samo u "evropskoj" Srbiji.Drugo,niko vas ne moze naterati da budete glupi i ne provalite prilicno jednostavan nacin da se pokupe nagrade.Sad je kriv onaj ko je vidio golog cara!?
Zamislite da smislite sistem brojeva koji kosta pet hiljada evra i svaki put pogodite sedmicu?!
I dodju po vas kojekakakvi polupismeni inspektori i kontrolori sve zajedno sa ministrom za kockanje i grebanje i uhapse vas!!!
Zato sto ste pogodili i dosli po svoje pare.
Zato sto nijeste kao ovce cekali u redu pred kioskom da uplatite tiket i uvece gledali na tv-u kako je sedmica ponovo izostala.
Alo bre...ko je ovdje lud a ko zbunjen?
i na kraju,predlazem novu emisiju na RTS-u:"24 sata grebanja"
nolex [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:56:41)
grebanje
Neverovatno je kako se debilizam uvukao u glave kojekakvih samoproglasenih analiticara i strucnjaka za sve i svasta!?
pošalji odgovorOni sto su smislili sve ove licitacije,grebancije i sl prevarancije,sad prebacuju loptu na one koji su ih jednostavno i bez napora provalili i pokupili im nagrade.
Prvo;ova vrsta zavlacenja ruke u dzep slusalaca i gledalaca je moguca samo u "evropskoj" Srbiji.Drugo,niko vas ne moze naterati da budete glupi i ne provalite prilicno jednostavan nacin da se pokupe nagrade.Sad je kriv onaj ko je vidio golog cara!?
Zamislite da smislite sistem brojeva koji kosta pet hiljada evra i svaki put pogodite sedmicu?!
I dodju po vas kojekakakvi polupismeni inspektori i kontrolori sve zajedno sa ministrom za kockanje i grebanje i uhapse vas!!!
Zato sto ste pogodili i dosli po svoje pare.
Zato sto nijeste kao ovce cekali u redu pred kioskom da uplatite tiket i uvece gledali na tv-u kako je sedmica ponovo izostala.
Alo bre...ko je ovdje lud a ko zbunjen?
i na kraju,predlazem novu emisiju na RTS-u:"24 sata grebanja"
advokat [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:58:21)
sisaj ovce
kao advokat mogu vam samo reci da ce ovaj momak preko strazbura dobiti milionsku odstetu jer nije prekrsio nikakav zakon !! mogli ste da pitate nekog advokata poznatijeg i upucenijeg pa onda da pisete clanak... Ovo je isto prevara koliko i oni kvizovi sto zovete s fiksnog :)
pošalji odgovornolex [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:58:55)
licitancija
Neverovatno je kako se debilizam uvukao u glave kojekakvih samoproglasenih analiticara i strucnjaka za sve i svasta!?
pošalji odgovorOni sto su smislili sve ove licitacije,grebancije i sl prevarancije,sad prebacuju loptu na one koji su ih jednostavno i bez napora provalili i pokupili im nagrade.
Prvo;ova vrsta zavlacenja ruke u dzep slusalaca i gledalaca je moguca samo u "evropskoj" Srbiji.Drugo,niko vas ne moze naterati da budete glupi i ne provalite prilicno jednostavan nacin da se pokupe nagrade.Sad je kriv onaj ko je vidio golog cara!?
Zamislite da smislite sistem brojeva koji kosta pet hiljada evra i svaki put pogodite sedmicu?!
I dodju po vas kojekakakvi polupismeni inspektori i kontrolori sve zajedno sa ministrom za kockanje i grebanje i uhapse vas!!!
Zato sto ste pogodili i dosli po svoje pare.
Zato sto nijeste kao ovce cekali u redu pred kioskom da uplatite tiket i uvece gledali na tv-u kako je sedmica ponovo izostala.
Alo bre...ko je ovdje lud a ko zbunjen?
i na kraju,predlazem novu emisiju na RTS-u:"24 sata grebanja"
nolex [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:00:35)
grebancija
Neverovatno je kako se debilizam uvukao u glave kojekakvih samoproglasenih analiticara i strucnjaka za sve i svasta!?
pošalji odgovorOni sto su smislili sve ove licitacije,grebancije i sl prevarancije,sad prebacuju loptu na one koji su ih jednostavno i bez napora provalili i pokupili im nagrade.
Prvo;ova vrsta zavlacenja ruke u dzep slusalaca i gledalaca je moguca samo u "evropskoj" Srbiji.Drugo,niko vas ne moze naterati da budete glupi i ne provalite prilicno jednostavan nacin da se pokupe nagrade.Sad je kriv onaj ko je vidio golog cara!?
Zamislite da smislite sistem brojeva koji kosta pet hiljada evra i svaki put pogodite sedmicu?!
I dodju po vas kojekakakvi polupismeni inspektori i kontrolori sve zajedno sa ministrom za kockanje i grebanje i uhapse vas!!!
Zato sto ste pogodili i dosli po svoje pare.
Zato sto nijeste kao ovce cekali u redu pred kioskom da uplatite tiket i uvece gledali na tv-u kako je sedmica ponovo izostala.
Alo bre...ko je ovdje lud a ko zbunjen?
i na kraju,predlazem novu emisiju na RTS-u:"24 sata grebanja"
nn [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:01:05)
grebancija
Neverovatno je kako se debilizam uvukao u glave kojekakvih samoproglasenih analiticara i strucnjaka za sve i svasta!?
pošalji odgovorOni sto su smislili sve ove licitacije,grebancije i sl prevarancije,sad prebacuju loptu na one koji su ih jednostavno i bez napora provalili i pokupili im nagrade.
Prvo;ova vrsta zavlacenja ruke u dzep slusalaca i gledalaca je moguca samo u "evropskoj" Srbiji.Drugo,niko vas ne moze naterati da budete glupi i ne provalite prilicno jednostavan nacin da se pokupe nagrade.Sad je kriv onaj ko je vidio golog cara!?
Zamislite da smislite sistem brojeva koji kosta pet hiljada evra i svaki put pogodite sedmicu?!
I dodju po vas kojekakakvi polupismeni inspektori i kontrolori sve zajedno sa ministrom za kockanje i grebanje i uhapse vas!!!
Zato sto ste pogodili i dosli po svoje pare.
Zato sto nijeste kao ovce cekali u redu pred kioskom da uplatite tiket i uvece gledali na tv-u kako je sedmica ponovo izostala.
Alo bre...ko je ovdje lud a ko zbunjen?
i na kraju,predlazem novu emisiju na RTS-u:"24 sata grebanja"
Miki [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:14:37)
genije ili kriminalac
Vidim različita mišljenja u vezi sa SMS prevarom. Nije mi jasno kako neko može da brani i opravdava postupak ovakvog čoveka i da ga naziva genijalcem i slično. Da li je genijalac i onaj koji zna da otvori sef u banci i odnese sav novac ili genijalnost ograničavamo samo na one koji su vešti sa kompjuterom. Pitanje za sve one koji brane ovog kriminalca: Da li bi ga i sutra branili da preko nekog svog programa udje u Vaš kompjuter i napravi da svaki put kada nešto platite preko interneta njemu date 10% ili svaki put kada proverite svoje stanje na računu u banci njemu uplatite neku sumu?
pošalji odgovorDa li bi i onda bio kompjuterski genije ili lopov?
Ivi [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:25:20)
Sms prevara
Ovaj čovek kad već ima toliko računara i koliko je dokon verovatno šalje ove silne komentare u svoju korist... Mislim sam sebi piše da je genijalac...bravo.
pošalji odgovorIvi [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:26:12)
Sms prevara
Ovaj čovek kad već ima toliko računara i koliko je dokon verovatno šalje ove silne komentare u svoju korist... Mislim sam sebi piše da je genijalac...bravo.
pošalji odgovorneregestrovani [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:29:03)
Besplatan savet Press-u
Vodite računa šta pišete o gospodinu Predrag Bećiriću, jer lako može i od Press-a da naplati odštetu kada dokaže da nije kriv, a vi ste ga već nazvali "Organizator prevare decenije". Od države će sigurno uzeti velike pare za neosnovano pritvaranje. Kako vam nije jasno da je Bećirić samo pametno i potpuno legalno iskoristio ovu glupu igru? Krivac za to što je jedan čovek pokupio skoro sve nagrade nalazi se na sasvim drugoj strani. Pa i sami ste naveli da se ovakva igra nigde više ne organizuje, osim u Srbiji.
pošalji odgovorNN [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:43:36)
hapsite ministre
Pustite postenog coveka a hapiste ministre, sve u agenciji za privatizaciju, kao i pola cinovnika u administraciji koji se bave kriminalom i pljacka gradjane.
pošalji odgovorEUROPA [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:47:07)
sms setnja kroz SRBIJU
njegova mama da mi vrati mojih 100 dinara ! sramota cujem ,dodjes ,stojis,malo se smejes i uzmes 200 e ! Pa kako ih nije sramota ! Svako ko je kriv treba da bude osudjen na drustveno korisni rad -pa narukvicu oko ruke i prati mico.Jos bolje da se setaju sa oglasnim tablama na trgu- ja sam lazni dobitnik sms licitations i da im se svako smeje u facu sa sve grand kafom i grand paradom !!!
pošalji odgovorOstoja NBgd [neregistrovani] (12. 03. 2010, 01:15:50)
Dajte clan Zakona koji je prekrsen!
Vec mi je pocelo smetati sto ni vi u Press-u ne navodite koji clan i kog Zakona su krsili.
pošalji odgovorOvako kako je u vasim tekstovima, bez navodjenja clanova zakona, ispada da su u pitanju hakeri-genijalci. Kao sto vidite, vecina komentara je zato na njihovoj strani.
I moje simpatije ce biti na njihovoj strani sve dok ne napisete koje clanove i kog zakona su krsili.
Ovako ispada da su pobedili SISTEM, a narod jedva ceka da vidi junake koji su to uspeli.
Vladimir Zivkovic [neregistrovani] (12. 03. 2010, 01:18:53)
Ma kakav Tijanic!
Taj Tijanic ima samo srednju skolu! Fakultet nije zavrsio, pominje banku u Aleksincu. E pa nije mu dobro poredjenje! Mi ovde imamo Narodnu Banku Srbije (drzavnu lutriju srbije) koja je dozvolila (nije kontrolisala) da u banci u Aleksincu (TV) budu u opticaju falsifikovani dinari (lazne licitacije) koji su sluzbenici (Tijanic,Popovic,Mitrovic,Brena) davali za prodate evre gradjanima! Mi gradjani hocemo da nam se vrate evri jer ste nam dali sareni bezvredni papir umesto pravih novcanica. E to je ta Tijaniceva prica "banka u Aleksincu".VRATITE NAM PARE LOPOVI!
pošalji odgovordcz [neregistrovani] (12. 03. 2010, 01:47:27)
Nije kradja
Pa koliko sam ja cuo, on nije nista lose uradio. Moglo je da se skupi njih 10 i da salje ponude od dinar pa da uvecava dok ne dodje do najnize jedinstvene (sto sam se davno setio). To su oni uradili sa kompom jer je tako brze. Pa i na rts-u prilikom izvlacenja nagrada uvek kazu da je najveci broj dobitaka cini mi se izmedju 2 i 3 hiljade. Znaci i da posalju 3000 poruka (od 1 do 3000 din) po valjda 50 din, toj e 150000 tj oko 1500eur. A auto vredi bar 10000eur. Vidi se da se isplati. Ja mislim da ne mogu da ih dobiju posteno na sudu jer su oni ipak slali poruke.
pošalji odgovorDejan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 01:52:55)
ovde ima dva scenarija
Ako je doticni kriv, ako je na prevaru uzeo tolike stanove, automobile, onda treba da odgovara. Medjutim, ne vidim zasto je kriv sa obzirom da su dopustili da sa jednog broja moze da se posalje neogranicen broj poruka? Gde to pise da ja moram da citam pravila sms licitacije pre nego sto licitiram? No, u slucaju da je protivzakonito radjeno, onda lutrija Srbije, tv stanice rts i pink moraju da vrate SVE novce ljudima koji su slali sms poruke. Drugi scenario je da doticnog puste na slobodu, gde mu je i mesto ako je provalio sistem, i svi mirni, prevare nema. Ovako, sa obzirom da je ovo Srbija, doticnom ce sve da uzmu, narodu koji je slepo slao poruke nece biti vraceno nista, sto ce reci da ce drzava duplo inkasirati sms prevare. Ali mi je smesno da prilikom slanja sms poruke morate d postujete neka pravila, najbolje je da su svi prvo isli da potpisu ugovor pre licitiranja.
pošalji odgovorS [neregistrovani] (12. 03. 2010, 02:46:22)
Bahato...
Bećirović demonstrira bahatost, ali izvetriće to na zatvorskoj promaji. Trebalo je da pročita Zakon o igrama na sreću i pravila igre u kojoj je učestvovao.
pošalji odgovorsuper hik [neregistrovani] (12. 03. 2010, 03:08:04)
odnos
Jedan Beciric vredi vise od 100 Popovica
pošalji odgovorS [neregistrovani] (12. 03. 2010, 03:23:15)
Evo ja se razumem u materiju...
I kažem da jeste prekršio zakon. Analiza prekršaja treba da krene od pravila igre koja su zabranjivala metode kojima se ovaj kriminalac služio, i onda je sve jasno.
pošalji odgovorsuper hik [neregistrovani] (12. 03. 2010, 03:50:54)
nema izvini
RTS umesto što je poslao 30.000 tužbi za pretplatu i što se izvinjava, odmah treba da se odrekne pretplate zauvek, a ostali genijalci poput Mitrovića, Popovića, Zečevića, Kovačevića i Krištinog naslednika zajedno sa ovima iz telekoma, sve pare koje su zaradili od licitacija da podele u humanitarne svrhe i da se zakonom zabrane sve igre na srecu i licitacije koje podrazumevaju telefon. Bećirić da se amnestira ako vrati nagrade. To je minimum ispod kojeg ne treba ni razgovarati.
pošalji odgovorMr. No IP [neregistrovani] (12. 03. 2010, 04:26:43)
Samo vas gledamo
Priličan broj običnih smrtnika uključujući i mene je znalo o čemu se radi sve vreme, a da ne govorimo o organizatorima koji ne samo da su znali principe i mehanizme manipulacije, nego su ih i osmislili i obilato koristili sa ili bez saučesnika. Zamislite samo kad jedna ovako prozirna, jednostavna, javna, masovna i otvorena prevara traje više godina, a iza koje stoji onaj isti polusvet i institucje koje već decenijama sistematski zaglupljuju ovaj narod šireći neukus, glatko prolazi... koliko onda takvih i sličnih prevara ukupno prolazi, a koje su manje javne ili su malo kompleksnije u ovoj napaćenoj državi. Kristalno je jasno da sistem štiti i toleriše te, jedne te iste lihvare, još od 90-tih koji sa namerom bestijalno i otvoreno otimaju ono malo jada od sirotinje. Iskreno se nadam da će se konačno desiti taj famozni 6. oktobar čim grane prvo sunce i da će ovaj put biti iskusno i temeljno.
pošalji odgovorKiza [neregistrovani] (12. 03. 2010, 05:05:19)
Samo opušteno
Dragi prijatelju, samo dostojanstveno i ponosno. Nemoj da se spuštaš ni za jedan milimetar i nemoj da te uplaše. Gotovi su, kako to naš narod voli da kaže. Nemaju kud, ni pravno, ni moralno. Da su neke druge okolnosti možda te ne bih ovako javno podržao, ali ovo i ovi...samo nastavi, hrabro i do kraja. Nije ti potreban ni Strazbur za ovu da se popularno izrazim "nepismenu ili sistemsku mafiju", pamet ti nemogu oduzeti, ti si bar igrao pošteno, nemaš čega da se stidiš, sve je po zakonu, svi su na tvojoj strani, čak i oni što su izgubili na licitacijama. Ako nisi za predsednika, najmanje si za mesto direktora RTS-a ili lutrije. Vrediš koliko svi oni na kamari što ni mejl ne znaju da proslede, već štampaju pa skeniraju, majko mila. Znači ti lepo sad pokaži da si gospodin i pokloni jedan deo svog dobitka nekom kome stvarno treba. To bi bio veoma lep gest u ovom trenutku, kada ima još onih koji se nećkaju i nisu u stanju da sagledaju problem sa odgovarajuće visine, pa su malo zbunjeni i ne shvataju ko je u ovoj priči prevarant i ko trba da vrati pare.
pošalji odgovorPozdrav
insajder [neregistrovani] (12. 03. 2010, 05:30:11)
Zakon nije prekršen
Uvek hapse pogrešne ljude, a razni Šarići slobodno šetaju.
pošalji odgovorNaravno da Bećirić nije prekršio nikakv zakon, pa čak možda ni pravila igre, ali našem sudstvu je mnogo lakše da optuži par igrača nego da se petlaja u državnu lutriju i ozbiljnu mafiju.
radnik [neregistrovani] (12. 03. 2010, 05:49:00)
gde su pare?
E moj Tijaniću, umesto da se takmičiš sa BBC-ijem i NBC-ijem ti u svemu pokušavaš da dostigneš standarde Pinka. Pojednim radnicima na RTS-u plata kasni više od 4 meseca i pored pretplate i pored ovih ogavnih licitacija. Gde su bre pare? Vreme je da se kormilo ustupi mlađima i sposobnijima, evo recimo Bećirić je možda dobra opcija, on je čovek provereno pametan i sposoban, bar je napravio Izzija i Bungu. I to svetski dobro, a RTS vrti one bezvezne suncokrete, kao neka špica valjda, jezivo.
pošalji odgovorGliša [neregistrovani] (12. 03. 2010, 06:41:40)
neregistrovan
Svi bi hleba bez motike.Pa nebi ti taj posao ,dečko,mogao da radiš da nisi redovno plaćao"porez" onima,koji su znali za te mahinacije i koji su to omogućili da radiš.To što ti tako reaguješ,to je normalno,jer svi lopovi kada ih uhvate nisu krivi,nego je neko drugi kriv.Kevu si dobro zeznuo.Taman se žena naučila na pežo i novi stan,a ono ćorak.Makar će joj ostati uspomena od putovanja.A ti si ga dečko "ugasio" i ne može te izvući nikakav advokat.Može ti samo maznuti taj ostatak love,koji ti je ostavio u nekom šteku.
pošalji odgovorMilosns [neregistrovani] (12. 03. 2010, 06:53:30)
Prekid
Prekinuti sve licitacije i pljackanje naroda....
pošalji odgovorTelevizija se zasnovala na licitacijama,kvizovima i vracarama...
Strasno....Zemljo Srbijo otvori oci vise!!!
Milosns [neregistrovani] (12. 03. 2010, 06:53:45)
Prekid
Prekinuti sve licitacije i pljackanje naroda....
pošalji odgovorTelevizija se zasnovala na licitacijama,kvizovima i vracarama...
Strasno....Zemljo Srbijo otvori oci vise!!!
spasoje [neregistrovani] (12. 03. 2010, 07:06:32)
vratite nam klikere
Pa sta je tu lose! Drzava je naplatila porez, organizator svoje pa neko mora da dobije! Ako neko ima znanja i petlju (para) da se kocka na veliko sta je tu mimo zakona, ako se osude ovi ,,talenti" pa ko ce da igra vise ista u ovoj zemlji od cega ce te da placate penzionere kad se zna da igre na srecu daju veliki udeo u budzetu. E zemljo nejakih Urosa i kilavih Radovana
pošalji odgovorljubomir stojičić [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:04:46)
DLS i prevara
lažu sve. ja se sa njima prepucavam u vezi prevare od 21.11.2009. godine, zatim ministarstvom finansija - uprava za igre na sreće. i znate šta sam dobio qu...
pošalji odgovorns [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:35:42)
prevara?
Ako je čovek potrošio više od 40.000 dinara na slanje sms poruka, a nije neovlaščeno pristupio bazi podataka sa ponudama, u čemu je njegova prevara? Zašto organizator tehnički nije ograničio broj poslatih poruka sa istog broja i vreme izmedju dve poruke? Bilo im slatko kada beru pare od naroda. Licitiraj Srbijo!
pošalji odgovorja [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:07:15)
a koji je to clan zakona prekrsio
zasto toliki eksperti ne napisu u ovolikom clanku kratko i jasno koji je to clan zakona prekrsen i po kom clanu ce se teretiti?????
pošalji odgovorPRAVNA DRZAVA?????
BO-RI-SE [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:19:58)
Kao i uvek
TV Bastilja nevina kao francuska sobarica. A i batler Tijanic isto. Sto bi rekli ni jeo ni mirisao, nema nista u vlasnistvu ni softver ni hardver, samo bubanj i mikrofon pa udara u talambase i propagira prevare i namestaljke, ali nista protivzakonito, cak sta vise visokomoralni biznis, sa sve kulturom ophodjenja u vidu izvinjenja.
pošalji odgovorNego da se ova nasa drzava malo bolje pozabavi telefonskim sednicama Vlade i tim SMS kriminalom, bice veca vajda i kinta, a ne da mlati praznu slamu i otkriva jos jednu ko zna koju po redu mafiju (SMS Mafiju). Pa sta nam to drzava Srbija zeli poruciti?? Svi ste kriminalci? Globalizacija na svim nivoima pa smo globalno svi i lopovi. Kako je to ovaj Slobin guzicar u liku Ministra policije lepo zamislio. Oni kod batine i kapitalnih investicija, a narod kod lopovluka i mafijasenja. A sad rade na iskorenjavanju te pojave pripremom novih potrosackih kredita!? Kakav cirkus od zemlje, kakve bedne bajke i pripovetke, kakve nule od ljudi na celu Srbije. Fuj!
Matematicar [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:22:56)
Sve mogucnosti
Sta ako ja danas uplatim na loto svih 15 380 937 kombinacija i dobijem 4.4 miliona eur, da li sam kriminalac sto sam pokrio sve mogucnosti i dobio premiju. Da li bih mogao da to uradim uvek kada je premija dovoljno velika da pokrije ulaganje. Neka mi neko kaze gde bi tu bila moja krivica. Problem je sto SMS licitacija trazi mnogo manja ulaganja no sto je nagrada koju nudi, i covek je to iskoristio. Radio je sve sto su pravila igre omogucavala.
pošalji odgovorZakljucite sami da li je nevin.
Zorica [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:25:45)
Opametite se ljudi
Dobro jutro Srbijo, pa zar narod sttvarno misli da se na posten nacin dobija neka nagrada????Pobogu, to su lopovska posla, i uopste nezalim ni jednog naivnog coveka ove zemlje koji je u stanju da licitira i da baca novac u prazno.Organizatori kviza vrlo dobro mogu da utvrde sa kojih brojeva je to sve doalzilo, pa kad su licitacije zavrsene onda se sve to obelodanilo, strasno!!!
pošalji odgovoraca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:27:56)
jos malo
pa ce poceti licitacije za hleb,mleko,200gr mesa.....zivi bili pa videli
pošalji odgovormuhamed ali [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:32:00)
moralni kriminalac
Ne vidim na osnovu kojeg zakona ga mogu osuditi osim moralnog. Tražili ste gledajte.
pošalji odgovorskolarac [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:40:51)
visoko strucni
Jedan srednjoskolac Tijanic,jedna srednjoskolka(da li ima srednju skolu)Brena , jedan harmonikas bez skole verovatno, Sasa Popovic,jedan bivsi clan VIS-a(vokalnoinstrumentalnog sastava) Mitrovic(bivsi clan JUL-a)uz malu pomoc drzave da vas ovako nasamare... i to rade nekoliko puta dnevno i to svaki dan...Pa, dobili ste izvinjenje od prvog , dobicete i od ostlih troje,nemaju vremena sad, smisljaju novu igricu za drpanje.Platicemo im mi koji nismo igali kad ovaj lik bude dobio odstetu drzave.
pošalji odgovorVlada [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:49:16)
Prevara
Nije kriv Predrag Beciric zbog SMS prevare, kriv je organizator, u ovom slucaju Drzavna lutrija Srbije, sto je pustila u rad sistem u kome je moguce varati!
pošalji odgovorVlada [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:52:31)
Grebanje
Obijanje sefa je krivicno delo i tu nema zbora, tu je zakon vrlo jasan. Ako se covek pridrzavao pravila igre, onda krivca treba traziti u Drzavnoj lutriji Srbije kao organizatoru, odnosno vlasniku iste, Republici Srbiji.
pošalji odgovorGoran [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:53:31)
Extra predlog
Kao jedino resenje ove zavrzlame, iako mislim da covek nije kriv vidim u tome da se vidi sa kojih je telefona mislim na tih 200 brojeva stizala licitacija onda njih iskljuciti iz opcije za dobitak i videti u svakom kolu ko je stvarno imao najnizu ponudu, a to mislim na obicne ljude koji su slali ponude onako iz svoje glave i cifre koje su se njima cinile kao dobitne. Ovako ce se samo izvinuti RTS, GRAND, itd... drzava ce uzeti automobile stanove kao i do sada a obicnim gradjanima naravno nece vratiti novac za smsm glasove. Zato predlazem ovako resenje i dok se ovaj slucaj ne resi NE GLASAJTE ZA NIKOG I NISTA.
pošalji odgovorpin [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:56:26)
krivi
sjajno svi se peru niko nije kriv. Tijanić je kriv jer je direktor televizije koja je omogućila krađu. Tvoj je problem što nisi znao ti si direktor dužan da znaš. Kako bi bilo da ja kažem da pojma nemam da se naplaćuje TV pretplata niko mi nije rekao a ti me tužiš i tvrdiš da je moj problem što nisam plaćao bio sam dužan da znam da se to naplaćauje. Ovaj krimos preti i tvrdi da nije kriv. Što tako pošten nije punto davao bolnicama, bolesnima, siromašnima nego mami, bratu bedncima davao po 100 evra da preuzmu a on prodavao za hiqade evra. Pošten do moga lopurda. Dalje lopovi koji organizuju te igre. Varaju napaćeni narod uzeše i dušu. Država ih stvorila sa namerom da namakne lovu za sebe a i za lopurde koji rade u raznim lutrijama. I na kraju najveći krivac NAROD. Nemogu da verujem da još ima ljudi mkoji nasedaju na takve prevare. Za zadnjih dvadest godina izmišljeno je toliko prevara da nema čoveka ove Srbije koji bar jednom nije prevaren. Bila Dafina, bio Jezda, bio Karić banka, zajam za Srbiju, stara devizna štednja, proroci, taroti, vidovnjaci, agencije za posao,preparati za skidanje fleka, lekovito bilje koje leči sve, aparati za produžen seks, stanovi prodavani po sto puta, Živkovićevi vinogradi legalno stečeni, Veljina bolnica i ovce, Dinkićeve akcije od hiljade evra, Đelićev kauč kod tetke, Vučićev patriotizam, Dačićev kofer, Čedini avioni kamioni. Koliko prevara i još uvek nasedaju Nisu li svi oni koje sam naveo krivi. Krivi smo svi ovoj državi nema pomoći. I bog je digao ruke videvši kakav smo narod i njega smo prevarili
pošalji odgovorpin [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:56:45)
krivi
sjajno svi se peru niko nije kriv. Tijanić je kriv jer je direktor televizije koja je omogućila krađu. Tvoj je problem što nisi znao ti si direktor dužan da znaš. Kako bi bilo da ja kažem da pojma nemam da se naplaćuje TV pretplata niko mi nije rekao a ti me tužiš i tvrdiš da je moj problem što nisam plaćao bio sam dužan da znam da se to naplaćauje. Ovaj krimos preti i tvrdi da nije kriv. Što tako pošten nije punto davao bolnicama, bolesnima, siromašnima nego mami, bratu bedncima davao po 100 evra da preuzmu a on prodavao za hiqade evra. Pošten do moga lopurda. Dalje lopovi koji organizuju te igre. Varaju napaćeni narod uzeše i dušu. Država ih stvorila sa namerom da namakne lovu za sebe a i za lopurde koji rade u raznim lutrijama. I na kraju najveći krivac NAROD. Nemogu da verujem da još ima ljudi mkoji nasedaju na takve prevare. Za zadnjih dvadest godina izmišljeno je toliko prevara da nema čoveka ove Srbije koji bar jednom nije prevaren. Bila Dafina, bio Jezda, bio Karić banka, zajam za Srbiju, stara devizna štednja, proroci, taroti, vidovnjaci, agencije za posao,preparati za skidanje fleka, lekovito bilje koje leči sve, aparati za produžen seks, stanovi prodavani po sto puta, Živkovićevi vinogradi legalno stečeni, Veljina bolnica i ovce, Dinkićeve akcije od hiljade evra, Đelićev kauč kod tetke, Vučićev patriotizam, Dačićev kofer, Čedini avioni kamioni. Koliko prevara i još uvek nasedaju Nisu li svi oni koje sam naveo krivi. Krivi smo svi ovoj državi nema pomoći. I bog je digao ruke videvši kakav smo narod i njega smo prevarili
pošalji odgovorneko iz mase [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:57:35)
evo citam
Procitao sam pravilo nagradne igre i zakon o igrama na srecu i ne vidim nista sporno . Isto to savetujem i tebi da uradis pre nego sto pocnes da lupas kako smo svi kriminalci i hajduci . Koji tacno clan zakona i koju stavku pravila igre na srecu su ovi ljudi prekrsili ? Pmaetnjakovicu nigde ne pise da je ogranicen broj poruka sa jednog telefona koji moze da se posalje . NIti jedan akt i zakon oni nisu prekrsili za razliku ovih tvojih iz DS-a na vlasti kojima zakon sluz kao zaklon !
pošalji odgovorMosha [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:00:23)
OVO NIJE KRIMINAL
Ama ljudi. Prdja nije nikakv kriminalac niti organizator kriminalne grupe. On je samo kompjuterski ekspert koji otkrio manjkavosti organizatora SMS lutrije i iskoristio svoje znaje. Uzmite krivicni Zakon Srbije i recite koji je clan prekrsio !!! Svi propusti i pljacka ostalih igraca idu na teret Lutrije jer je lose organizovala igru. Omogucili su kompjuterskom strucnjaku da igrajuci se a koristeci sistem osvoji nagrade. Da li za popunjavanja LOTO listica sme da koristi kompjuter i statistika koju Lutrija popularise na svom sajtu. Pedja nadam se da ce ti nadoknaditi svu stetu koju su ti naneli a ti ih sve tuzi za moralnu uvredu jer te nazivaju kriminalcem i organizatorom kriminalne grupe. A vi gospodo napisite koji clan zakona je prekrsen !!!
pošalji odgovoraca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:08:21)
NIJE KRIV NIKO
Svi zele da dobiju...a to sto je covek genije to je drugo....i ja sam igrao ali me niko nije na to terao...ocete da se kokcate...e pa to je to...
pošalji odgovorIlija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:08:49)
...
RTS je postupio krajnje korektno izvinivsi se.To jos nismo videli od drugih televizija...
pošalji odgovorAca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:10:57)
KAO 1000 EVRA OD AKCIJA
PA 5 miliona gradjana srbije je prevareno za po 1000 evra od akcija a dize se prasina za 50 automobila...hahaha
pošalji odgovorAca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:11:16)
KAO 1000 EVRA OD AKCIJA
PA 5 miliona gradjana srbije je prevareno za po 1000 evra od akcija a dize se prasina za 50 automobila...hahaha
pošalji odgovorBoris M. [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:11:22)
...
Ovde se stalno podmece teza da je RTS kriv za sve ovo.Pa ko je u stanju da kontrolise raznorazne likove koji sede o vasceli dan u svojim kopjuterskim jazbinama i smisljaju ovako nesto.Osim toga Beciric je radio za Pink i Grand.Ja bih pre tu malo zaceprkao.
pošalji odgovorGospa Nata [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:14:34)
---
Pa Tijanic je potpuno u pravu.Kako mozes da imas uvid u to sta sve neko u ovoj drzavi moze da smisli i da ti posle snosis odgovornost za to.
pošalji odgovorVladimir [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:15:40)
O cemu se radi?
Napisi nam o cemu se radi. Ma Lutrija je izuzetno opasna,osinjak. Ja ne bih smeo ni da udjem unutra.
pošalji odgovornikola [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:15:43)
ne blatite coveka!!!
ne razumem ovde naslove !!! zasto prevara!? pa covek je sve lepo matematicki izracunao. ko je krvi televizijama sto im je los sistem? trba svakog da uhapsimo ko odigra sistem na lotou :) pravda je na stani ovog coveka!!!
pošalji odgovorAleksnadar [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:17:58)
GENIJE
Alo ljudi...covek je genijalac...a sada nam serviraju njega da je kriminalac zato sto je pametan...a gde nestaju milijarde evra iz nasih dzepova niko ne vidi...pa gde je nestalo tih obecanih 1000 evra od akcija...e te treba hapsiti a ove genijalce srbija treba da cuva...
pošalji odgovorThe Great [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:36:29)
Covek je cist!
Ne znam zašto u ovoj zemlji niko ne prašta uspeh i pamet!
pošalji odgovorNiko nama nije kriv sto imamo hiljadu i jednu rupu u zakonu i što nam državu vode polipismeni ljudi!
Čovek nije prekšio zakon i ne mogu mu ništa, u stvari u ovoj zemlji dršava moše sve svakome te će tako i njemu naći nešto zbog čega će mu sve uzeti i podeliti medju sobom!
Peca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:05:39)
Nema love
Svako ko se kocka spreman je da izgubi, zapravo svestan da su mu male sanse da dobije, i niko nema obavezu da vraca novac. Nisam siguran da prvooptuzeni nije u pravu kada spominje odstetu i ne bih se zacudio da za koju godinu moramo zbog "sposobnosti" tuzilastva da mi placamo ceh, njih niko nece vise pominjati. Da li je neko video da su javno emitovana "pravila" po kojima se igra SMS licitacija !? Da li je negde isao telop sa upozorenjima? Da li cu sutra da zavrsim u zatvoru ako organizujem klince da popunjavaju loto listice po nekom mom sistemu pa uplatim 2000 listica i dobijem lovu!?
pošalji odgovorLutrija Srbije je odgovorna jer su zbog neznanja, nesposobnosti ili alavosti dozvolili i organizovali igru koja nije dozvoljena nigde u EU.....Zasto!?
Peca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:12:09)
Nije bas tako
Niko nije odrovoran sto je reklamirao bilo koju firmu koja je legalno poslovala. Svaka firma je legalna i svaki vlasnik fin, dobar i posten dok poreski organi, policija i tuzilastvo ne dokazu suprotno. Svako treba da radi svij posao i da snosi odgovornost za isti...kod nas se samo lupeta, prozivaju se oni koji objekivno nisu odgovorni i ne spominju oni koji jesu i....samo se lupeta po sretstvima dezinformisanja...
pošalji odgovorcici mici [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:13:32)
genije
Ljudi moji pa jeste li normalni? zar da hapsite genija? Zato je i Tesla pobegao u Ameriku jer smo mi uvek bili glupi da razumemo genojalce.Kako je Becirici ovo radio tako je mogla i drzavna lutrija. Otkud znamo da nije? kad im je izmaklo hajde da hapsimo. Nadjite coveku posao i iskoristite njegovu pamet.A nas narod mora da shvati da su sve igre na srecu:zvaka za glupaka. Bez motike nema hleba.
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:13:51)
Nema tu prevare. Sve je regularno !
Sve je tu regularno! Jedino sto smeta organizatoru je to sto nije bio dovolno sposoban da proceni da je sistem moguce pobiti ( i to sasvim legalno, sta god da oni drugi o tome sada pricaju ). Nikometu nista ne treba oduzimati a jos manje nekima deliti jer siromastvo pocinje u glavi a ne na materijalnom planu. Sta god im udelili opet sutra nece imati nista, i to je najveci srbski problem. Ovakve mozgove treba nagradjivati i stavljati u sluzbi naroda kako bi drugi ucili da budu inteligentni!
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:17:59)
Sacuvaj nas Boze "VAS"
Sacuvaj nas Boze Vas i vase borbe protiv "ovakvih prevara". Ako je ovo za Vas prevara onda Vi niste normalni. Covek je genije i treba mu se diviti na inteligenciji. Sto se ne zalite na ove u Telekomunikacijama. Koliko su oni para zaradili od tih prevara. SRAM VAS BILO !
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:20:54)
Bravo Tijanicu
Nisam pristalica Tijanica, ali za ovo, svaka mu cast. Izleda da vecina ovde misli d_petom a ne glavom. Steta.
pošalji odgovorcici mici [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:23:36)
odgovor europi
Draga Europo zar si stvarno ocekivala da za 100 dinara dobijes stan ili auto? Eto jos jedan razlog da ne udjemo u evropsku uniju,jer ako su tamo svi tako glupi necu da se druzim sa njima.
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:24:12)
Bravo za komentar
Apsolutno tako! Bolje je da se manu corava posla. Covek nije nista kriv! Ako tako nastave jos ce nas na kraju sve ovo daleko vise kostati, a opet od ovih nesposobnih niko nece odgovarati.
pošalji odgovorPeca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:24:44)
Razumes se!?
OK....To su pravila igre i nisu zakon ili gresim? Gde su ta pravila objavljena? Vidno istaknuta? Gde su stavljena upozorenja!?...ja ih nisam video, doduse nisam ni ucestvovao u SMS licitacijama pa zato postavljam pitanja.....Da li sam ja duzan da idem na sajt Lutrije Srbije ili kopam po nekom sluzbenom glasniku kada pozelim da igram loto!? Mozda LS zabranjuje da jedan igrac, u ovom slucaju moj otac, igra istu kombinaciju 25 godina. Kako ja to da znam? Recite mi posto se tazumete....da upozorim oca da ne zavrsi u zatvoru...
pošalji odgovorWill Hunting [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:24:57)
sve kobminacije za loto
Za to bi ti trebalo 615.237.480 dinara(15.380.937 x 40), što je oko 6 miliona evra. Sedmica donosi oko 4,5 miliona, i to pod uslovom da si jedini dobitnik, tako da baš i nisi neki matematičar.
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:27:47)
Kakve pare BUDALO?
Kakve ti pare hoces da ti vrate?
pošalji odgovorPosalji i ti 4-ipo hiljada SMS-a, plati ih pa ces da vidis sta sve mozes da dobijes. Nego si glup, skrt, i samo ti je drugi kriv. Pravi Srbin, Nazdravlje!
Jeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:30:03)
Po kojoj tacki je zgresio?
Ti, vidim, strucan si za Zakon o igrama na srecu. O koju tacku tog zakona se on ogresio? Lupas tu ko "Maksim po diviziji".
pošalji odgovorMa Ja [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:33:38)
Aukcijske licitacija
Čini mi se da nam se samo mažu oči SMS licitacijama. Kriminak je aukcijska licitacija za privatizacije firmi, kada se događa da svi kandidati odustanu sat vremena pre početka licitacije i ostane samo jedan koji kupuje firmu po početnoj ceni. To je organizovani kriminal koji još niko nije ispitao.
pošalji odgovorPeca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:33:58)
Bravo Tijanicu !!!
Ajde ludi malo razmislite pre nego nesto napisete. Ja ne "gotivim" direktora RTS-a ali objektivno on covek nista nije kriv. Pa za zelenu kafu sada kazu sa je otrov...Da li je i tu kriv Tijanic, Pink ili institucija koja je izdala dozvolu o ispravnosti!?
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:34:00)
Zamenjujes teze
Uporedjenje koje navodis je neuporedivo. Procitaj pazljivo sta je on sve radio i na koji nacin je dolazio do najnize jedinstvene ponude. To sto za to nije koristio mozak nego kompjuter je njegovo ali i svacije, LEGALNO pravo. To sto ti to ne razumes je samo TVOJA glupost.
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:35:41)
Tacno tako!
Bravo za komentar, kolega!
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:38:30)
Nema para - sve je legalno!
Nema tu sta da vratite. Tu je sve legalno. Jedino im je krivo sto je neko uspeo da im provali sistem, pa sad gledaju da nekog uzjasu.
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:38:30)
Nema para - sve je legalno!
Nema tu sta da vratite. Tu je sve legalno. Jedino im je krivo sto je neko uspeo da im provali sistem, pa sad gledaju da nekog uzjasu.
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:40:10)
Tacno tako!
Bravo.
pošalji odgovorJeremija [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:47:50)
Nije tacno !
Nigde u zakonu o igrama na srecu ne pise da se ne sme koristiti kompjuter, digitron ili bilo kakva druga sprava za izracunavanje bilo cega. TACKA!
pošalji odgovornemanja [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:51:00)
Sve da vratite
Siguran san da ova grupa nije jedina koja je obmanjivala narod,nadam se da je noga povucena,i da ce jos ovakvih prstupnika biti uhapsheno.Najbitnije je da svako radi svoj posao.Nije mi jasno da neki velicaju prevarante,i dive se njihovim krivichnim delima,svi ce oni odgovarti.
pošalji odgovorCacak [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:03:51)
SMS
Sto je najveca fora covek je stvarno imao sistem, nije hakovao kao sto pojedini objavljuju, druga je stvar sto su se pink i rts zaleteli i uzeli taj softver za koji svi znaju da je ranjiv, sto mislim da je njihova krivica, jer se nisu ni malo raspitali, bilo kog malo boljeg matematicara ili programera da su pitali rekao bi im da postoji sistem i smatram da je njihova krivica(medija), bombardovali su nas neprestano raznim reklamama(hipnotisali bukvalno), e pitanje je sada ko ce da vrati narodu sav taj silan novac koji je poslat putem sms-a, bas me zanima gde ce taj novac od njegove oduzete imovine, sigurno za gorivo i nove automobile za gospodu iz vlade i njihove sekretarice...
pošalji odgovorLala iz Banata [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:09:06)
Uključi malo mozak...
Nije sportski da se utrkuju jedan na motociklu i jedan pešice, na primer. Al' to je u sportu tako. Ovde je interes organizatora bio da se pošalje što više SMS poruka. E sad, neko bi išao o-ruk sistemom, pa bi angažovao bataljon vojske da kucka poruke, a neko se dosetio pa uključio malo tehničkih pomagala. Interes organizatora je zadovoljen. U čemu je sad problem? Ja mislim da optuženi može dobiti jedino kaznu zabrane učestvovanja u takvim i sličnim igrarijama. A organizator neka ubuduće malo bolje osigura poštovanje pravila koje je sam propisao.
pošalji odgovorDeki [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:09:52)
E pa Tijanicu nisi u pravu
Da RTS nije reklamirao igru kao "Nas auto za naseg gledaoca" Tijanic bi mozda mogao sada da se pere i tvrdi da nisu krivi. Ovako, radi se ozbiljnom dovodjenju u zabludu radi sticanja koristi, a sto je ozbiljno krivicno delo. Gledaoci su ucestvovali u igri racunajuci da RTS stoji iza iste sa svojim kredibilitetom, a na sta je RTS ukazivao reklamirajuci igru kao "Nas auto za naseg gledaoca". Ne postoji nikakav nacin da se RTS opere od ovoga. Mozda gledaoci ne bi ni ucestvovali da je igra nije reklamirana i predstavljena kao RTS-ova.
pošalji odgovormarija maksimovic [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:16:09)
ništa novo
mobilni telefonski aparati konektovani na pc nisu u funkciji slanja poruka već presretanja sms poruka putem kojih regularni učesnici licitiraju najnižu ponudu.Pravo na privatnost, komunikacije,su ustavom zagarantovana prava i slobode koje se mogu narušiti samo u slučajevima previđenim zakonom i od strane ovlašćenih službi.u ovom slučau se radi o neovlašćnom prislušivanju telefonske komunikacije ( osim ako junaci ove priče nisu kojim imali odobrenje direktora bia ili nadležnog suda).
pošalji odgovorbgbeholder [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:28:46)
trebalo je!!!
trebalo je da na pocetku kviza kazu - pedja beciric veceras dodeljuje punto! (u onih 5% slucajeva kad nije igrao).
pošalji odgovormamamia [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:49:32)
u pravu si
mora da se izvini onom delu srbije koji mu placa te njegove bahanalije ja ne placam rts pretplatu tako da me i ne pogadja a ne placam je zbog ovakvih stvari.
pošalji odgovorRašo [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:58:39)
na cemu si druze?
daj nam link o tom zakonu koji ti ovde uporno spominjes i pretis zatvorom?
pošalji odgovoritaly [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:59:49)
ali
covek je pricao o primeru,drugo je dal bi se njemu to isplatilo i dali bi tehnicki bilo moguce tj izvodljivo uplatili toliko loto listica cak i kad bi se imalo para a i neka me ubedi neko da loto nije namestaljka,za sve ove godine nikad dobitak nije iznosio vise nego sto bi bila uplata,npr:dobitak je 4,5 a kad bi se uplatili svi listici 6,5 miliona i interesantno ni jednom dobitaj nije pregurao ovih 6.5 miliona jer bi se mozda desilo da se nadje neko pametan i bogat pa da zezne sistem ...
pošalji odgovorkiklop [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:05:33)
AAAA ,tako se to radiiiii......
Pa sad ispada da su kojekakvi bezlični likovi u :VB ,Farmi,Operaciji trijunf itd..Tipa (Mimi,Topalka,..)totalni anonimusi ,lepo pozajme 4-5 hiljada eura daju to hakeru i on im obezbedi pobedu.A vi ostali trpajte pare u Pinkove,Grandove,RTS-ove itd.,,Licitirajte,Licitirajte,Glasajte,Glasajte....!!!!!!
pošalji odgovorItaly [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:25:36)
Evo kako je prevario sistem
Zeno ne lupaj, majke ti!!!Ko je tebi rekao da su ovi ljudi presretali poruke.Da ja sad nakacim moj mobilni na komp i da saljem poruke sa njega ja mogu da budem znaci optuzen za nedozvoljeno prisluskivanje???Ajde ne lupetaj,kako nikome nije jasno da je covek na kompjuteru imao program sa unapred ubacenim licitiranim sumama koje sam program posalje u roku od par sekundi i za tih par sekundi on je zavrsio citav posao!Policija ga je provalila tako sto je od mobilnog operatera dobila na uvid spisak sa svim brojevima koji su licitirali.Dakle:svaki broj koji je ucestvovao u licitaciji,koliko puta i u koje vreme.I sta je sad problem,pa to sto brojevi koje je on koristio imau na stotine odlaznih poruka u samo par sekundi sto je tehnicki neizvodljivo uraditi rucno,ali je moguce upadom u sistem i laziranjem ili softverom koji omogucava bez ikakve prevare i laziranja regularno slati poruke u neverovatno kratkom roku...Znaci tehnicki nije kriv,zakon nije prekrsen kriv ce dabude jedino sto je vrbovao ljude da podizu nagrade umesto njega ali zbog gneva sirotinje on ce da bude zrtveno jagnje i normalno osudjen!
pošalji odgovorItaly [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:28:56)
Kako provaliti sistem
Kako nikome nije jasno da je covek na kompjuteru imao program sa unapred ubacenim licitiranim sumama koje sam program posalje u roku od par sekundi i za tih par sekundi on je zavrsio citav posao!Policija ga je provalila tako sto je od mobilnog operatera dobila na uvid spisak sa svim brojevima koji su licitirali.Dakle:svaki broj koji je ucestvovao u licitaciji,koliko puta i u koje vreme.I sta je sad problem,pa to sto brojevi koje je on koristio imau na stotine odlaznih poruka u samo par sekundi sto je tehnicki neizvodljivo uraditi rucno,ali je moguce upadom u sistem i laziranjem ili softverom koji omogucava bez ikakve prevare i laziranja regularno slati poruke u neverovatno kratkom roku,sto je on i ucinio...Znaci,tehnicki nije kriv,zakon nije prekrsen,kriv ce biti jedino sto je vrbovao ljude da podizu nagrade umesto njega ali zbog gneva sirotinje on ce da bude zrtveno jagnje i normalno osudjen!
pošalji odgovorS [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:37:14)
Ne brini
Jedino što će on dobiti od države je smeštaj u zatvoru. Živi bili pa videli.
pošalji odgovorrope [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:40:05)
nije istina
ne lupaj
pošalji odgovorS [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:41:19)
Ali piše u pravilima igre
Tako da nije igrao po pravilima. Možeš li u kazinu igrati poker van poravila? Možeš, ali onda nema dobitka. Isto je i u ovom slučaju.
pošalji odgovorS [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:44:26)
Zakon
Zakon o igrama na sreću propisuje način na koji se objavljuju pravila igre. Da li način na koji su pravila objavljena Vama odgovara ili nije, to je Vaš problem. A pitanje je da li biste ih i pročitali i da Vam je bio pred nosom. Zakonska forma je ispunjena, pravila su objavljena na način propisan zakonom.
pošalji odgovorS [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:49:06)
...
Bećirić je podmetao ljude koji nisu ni učestvovali u igri da podižu nagrade koje nisu osvojili. Ti ljudi su zavođeni u evidenciju dobitnika u igrama na sreću, a možda i dodatno oporezovani.
pošalji odgovorAna [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:49:37)
Uzas!!!!!!
http://www.srbijanet.rs/zvezde/domacica/47265-srbija-sutra-bira-predstavnika-na-evrosongu.html
pošalji odgovorSasa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:50:00)
Kriv ili nije?
Mislim da je stvar jednostavna. Ukoliko su presretane tudje povratne poruke (na osnovu kojih je pogodjen dobitak) doticni je kriv, posto na to nema pravo, tj. to je krivicno delo, posto je stekao imovinu nelegalnim putem. Ukoliko su te povatne poruke sa brojeva telefona koji su njegovi (makar ih imao i vise od 200 i koristio softver i kompjutere) doticni nije zakonski kriv, samo moralno. To bi trebalo istraga i nezavisno sudstvo da utvrde u normalnim drzavama. Iz svega do sad iznetog, najodgovorniji su pre svega organizatori te tzv. lutrije.
pošalji odgovorAna [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:50:22)
Uzas!!!!!!
http://www.srbijanet.rs/zvezde/domacica/47130-grandova-zvezda-deo-sms-mafije.html
pošalji odgovorbidi ladan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:53:43)
Upravo tako
Cini mi se da je pre neki dan pisalo da je on pre dve-tri godine osmislio ovaj nacin SMS licitacije, koji se primenjivao na (valjda) pinku. Pa su ga vremenom izbacili iz biznisa i nastavili bez njega. Ovo je ,pretpostavlja, se njegova osveta. Mozda tu lezi neka njegova odgovornost (krivicna?). Zna se da organizatori i bilo ko, koji je ucestvovao u stvaranju igara na srecu, ne sme u njima da ucestvuje. On je stvorio taj program, pa sta mislite koliko muke mu je bilo potrebno da ga provali.
pošalji odgovorDrago Kovačevic [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:59:21)
kovacevic@gmail.com
Ne volim igre na sreću i ne igram ih.Ne radi se o čistunstvu, nego o racionalnom stavu da su igre na sreću atak organizatora na ljudske slabosti i lakoverost puka, u kojoj je izvestan samo organizatorov dobitak. Pogotovo su odvratne igre preko tzv. SMS poruka uz korištenje neke TV stanice kao posrednika i glavnog "navlakača". Uvek sam se pitao ko to može dobiti monopol i poziciju da ostvaruje siguran dobitak "guleći" decu, stare, bolesne, siromašne, domaćice, penzionere,nezaposlene i ostali puk. To golicanje mašte da se život može promeniti za sekundu ako se pojavi sretna zvezda, mobiliše stotine hiljada ljudi i oni će besomučno kuckati poruke trošeći novac u vetar, puneći džepove organizatora, pothranjujući lažnu nadu i uzdišući što je dobitnik neko tamo daleko i nepoznat, a ne oni.
pošalji odgovorJedna takva igra je mesecima trajala na RTS-u - "Javnom servisu evropske Srbije", kako tu televiziju voli zvati njen generalni direktor. I to u udarnom terminu. Počelo bi se negde u "Beogradskoj hronici", direktnim uključivanjem RTS-ovog animatora koji je znalački i euforično pozivao gledateljstvo da licitira i da licitira, da licitira do besvesti, jer će već u 20 časova biti obznanjeno ko je srećni dobitnik "Punta". Onda bi u 20 časova, kad završi dnevnik, RTS-ov, muško-ženski tandem animatora kocke obznanjivao kraj licitacije. Potom bi pokazali "srećnog dobitnika"iz prethodnoga dana kako uzima ključeve punta i triumfalno seda u njega. Tad se prelazilo na glavno. Saopštavali bi ko je srećni dobitnik toga dana. Uspostavljali bi istoga časa vezu sa dobitnikom i uz euforiju, čestitke i prigodno uzbuđenje i oduševljenje, najavili licitaciju za sutra, razgarajući lažne nade kod mase koja toga dana nije imala sreće.
Jučer policija daje saopštenje kako je otkrila i pohapsila poveću grupu koja je varala u ovoj igri. E, sad kako je varala i ko je varao....Jedan od kreatora tog tipa igara, umrežio je dvadeset računara i na njih nakačio oko dvesta mob. telefona. Tako je načinio sistem gde se sa njegove aparature smeštene negde na Novom Beogradu obavezno dobija. Imao je ljude koji bi za 200 evra iznajmljivali svoje ime, odlazili preuzimati automobil, i isporučivali ga bosu. Sumnja se da je tako čovek za mesec dana skinuo 18 automobila, a sumnje idu i dalje, pa se kaže da je, računajući vreme kad je ta igra išla preko "Pink" televizije, na taj način došao i do tri stana, a da je broj automobila koje je svrnuo na svoj parking blizu brojke od 100 komada. U istom saopštenju policije kaže se da u prevari nisu učestovali organizatori, Lutrija Srbije, RTS i mobilna telefonija.
Policijsko saopštenje otvara mnoga pitanja i nameće mnoge dileme. Najpre, nije se moglo živeti od poziva sa RTS-a koji su glasili - "licitirajte, licitirajte"...Isto tako u tom nemoralnom poslu RTS i Lutrija Srbije nisu nikoga isključivale. Nisu govorili da se u igru ne mogu uključivati oni koji umreže 20 računara i na njih imaju prikačenih 200 mobilnih brojeva...Ili, da je zabranjeno učešće u igri ljudima koji su ranije slične igre organizovali.Nigde nije bilo napisano niti saopšteno da se takvi dobici ne priznaju. Saopštenje također otvara pitanje jesu li organizatori mogli znati da je na opisani način moguće nameštati igru, pa čak i to da su možda i oni mogli pribeći istom metodu...Na svašta smo mi u ovoj zemlji brojnih "šibicara" navikli.Pitam se, a šta bih drugo, hoće li sada, Lutrija, RTS i mobilna telefonija vratiti novac onima kojima su svakodnevno zbijali u glavu - "licitirajte, licitirajte" ili će ovo iskoristiti tako što će sada imati i "jare i pare", odnosno i novac koji su naplatili od izvaranih i automobile i stanove koji će biti oduzeti od "majstora" sa 20 umreženih računara.
Posebno se pitanje otvara glede "Javnog servisa evropske Srbije". Kako je moguće da javni servis(RTS) koji svi plaćamo i koji postoji zbog toga da vrši javni interes u skladu sa standardima koji važe za javne servise, učestvuje u ovoj šibicarskoj prevari, mada se u policijskom saopštenju unapred amnestira od bilo kakve odgovornosti. Pomenuta igra nije ništa drugo nego moderni oblik "šibicarenja" u kome je RTS odigrao ulogu animatora. Klasično šibicarenje provodi nekoliko ekipa i "majstor" koji "valja" kuglicu. Jedna ekipa simulira one koji dobijaju i tako navlače žrtvu,druga ekipa u širem krugu animira publiku da pogleda igru i eventualno se zainteresuje, i treća ekipa koja je tu da fizički zaštiti "šibicara", ako se pojavi neki problem. RTS je u šibicarskom žargonu u inkrimisanoj igri bio "ekipa" za mobilizaciju "ovaca" koja u širem krugu animira puk da pristupi igri i gubitku. Ne verujem da su baš srećni ovakvim razvojem događaja. Iz njihovih redova verujem da niko nije učestovao u direktnoj prevari i ne verujem da ima sa te strane tamo krivično odgovornih, ali ima i te kako profesionalno i moralno odgovornih. Ako zbog ničeg drugog, a ono zbog toga što nigde u Evropi ne postoji javni servis koji promoviše kocku i navlači ljude na kockanje. Zbog te činjenice bi u normalnim državama morao pasti programski odbor, upravni odbor i generalni direktor. A narednoj ekipi više nikada ne bi palo na pamet da se bavi sličnim poslovima. Ali, ovde neće biti ništa od toga. Pre je moguće da ko bude unapređen nego smenjen.Jer, partokratija ne podnosi odgovornost, nego uglavnom pazi na dogovorenu raspodelu plena..I zato je Srbija pored ostalog rep Evrope. Tamo gde javni servis promoviše i organizuje kocku, država i društvo počinju ličiti na bordel.
Ica [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:00:11)
Vidi....
90% ljudi ovde jedva da ume da čita i piše, neš potrebe da trošiš vreme pokušavajući da im objasniš zakon. Za njih je to previše.
pošalji odgovorbal vampira [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:01:47)
za branioce Robina Huda
Prekrsio je osnovno pravilo igara na srecu da organizator ne sme da ucestvuje u igrama na srecu. On je osmislio citav ovaj sistem SMS licitacija (uz IZY agenta i jos nekih gluposti).Jedno vreme se pustao na tv pingu u grand produkcijama. Onda su mangupi vaseg ,,genijalca,, izbacili iz igre, pa se sada ovim sveti
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:03:54)
Lave.....
pojam ti nemaš. Batali ti računare, bolje ti je.
pošalji odgovorSava [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:04:34)
Pravila IGRE
Državna lutrija Srbije, u TV programu nije informisala igrača na SMS licitacijama, da ne sme da posalje više od 10.000 poruka i samim tim poveća verovatnoću za osvajanjem nagrade. Naime, isto tako nije neposredno pre početka kviza objavila pravila igre, da SMS poruke ne smete slati sa GSM Modema (Laptop-a) ili Gateway-a i samim tim olakšati igranje, trošenje unapred uplaćenog kredita i uživati u kockarskim igarma na nacionalnoj frekvenciji (za koju plaćaju svi gradjani Srbije TV pretplatu , čak i ako im je muka od takvih programa i ne gledaju TV). Očigledno je sms igra namenjena malo manje tehnički obrazovanim igračima (širokim narodnim masama), koji osim mobilnog i TV-a ne umeju da uključe ni jedan drugi uređaj, pa tako ni računar, a da ne pričam o modernijim tehnologijama za slanje SMS poruka (napominjem , svaka SMS poruka se jednako naplaćuje, ma kako je poslali). Takodje za regularnost učešća u igri na sreću i diskriminaciju učesnika je zadužena lutrijska kuća, profesionalna kompanija (u ovom slučaju je to država). MUP Srbije (hvala policiji) se bori protiv mafije (visoko inteligentnih igrača), kako bi omogućila narodnoj lutriji lojalnu konkurenciju u poštenom kockarskom poslu na nacionalnim frekvencijama a narodu iskrenu šansu da reše osnovna životna pitanja ili da se obogate. Interesantno da policija nije otkrila ni jednu kompaniju unazad 10 godina za prevaru u igrama na sreću. Jednog dana možda se pojavi i Loto mafija - organizovana kriminalna grupa koja će uspeti da provali sistem za osvajanjem 7-mice i samim tim dovesti u pitanje poslovanje i opstanak najpoštenije igre na sreću svih vremena. Hvala.
pošalji odgovorSava [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:08:10)
Linija manjeg otpora
narode, morate shvatiti da pravda nije uvek na prvom mestu, ispred socijalnog mira, na žalost, kada je država u krizi, državna kasa se puni na sve moguće načine, izmedju ostalog igre na sreću su 70% budzeta za invalide i socijalu. Svako ko ugrozi na bilo koji način taj proces, iz najboljih namera za čovečanstvo ide u pakao. U svakom slučaju, pomirite se sa tim, bolje je da jedan nevini čovek robija, nego da ostane gladno hiljade socijalno ugroženih, nego da se naruši ugled i poslovanje kompanije koja trenutno zaslužna za održanje javnog sektora i ošteti državni budzet. Morate to prihvatiti, jer Srbija nije ni Amerika ni Švajcarska, na žalost, nije toliko bogata da nagradjuje nadprosečno pametne i one koji hoće da isteraju pravdu! Imamo problem samo kod onih u kojima živi čast i poštenje naših predaka, krv heroja i duša balkanska, medjutim i njih je sve manje i manje, a ko da je to važno državnom tužiocu koji ima za cilj da ostane što je moguće duže na svojoj poziciju podele prave! Medjutim jedina nada, istina, duboko u nama živi i dolazi jednog dana, na površinu i snagom orkana ruši i čisti laži i kažnjava greh.Možda taj dan nikad i ne dodje, ostaje nam samo nada. Verujem u dobro, verujem u istinu, verujem u boga. Predraže srećno!
pošalji odgovorCG [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:13:27)
Brine se komsija za nase zdravlje
Jer ti to iz Hrvatske pratis desavanja?
pošalji odgovorKoliko vidim tvoj nas je zemljak i opeljesio.
Savic [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:35:07)
pretpostavke i rizik
Pretpostavimo da osumnjičeni ima tim pravnika, advokata koje konsultuje pre početka emitovanja svakog programa u javnom saobraćaju. Isto tako pretpostavimo da je njegov tim eksperata proverio dati scenario unapred. Sada pretpostavimo da DLS to nije očekivala kao faktor rizika, nije predvidela da će neko pokušati da šalje veliki broj poruka, zašto. Pretpostavimo da u Srbiji ima umesto 7, 70 organizovanih grupa koje šalju masovno poruke, nalazimo da se nagradni fond za jedan punto time više i desetostruko povećava. Rizik je da će sms licitacija propasti, ako pukne bruka da će na taj nači uporni srećni dobitnik pokupiti uzastopno više nagrada...
pošalji odgovorIgnjat Milošević [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:58:55)
gotov je
Realno, mislim da ga je Bećirić završio.
pošalji odgovorPrevara je po def. iznošenje neistinitih činjenica da bi se neko doveo u zabludu, a radi sticanja imovinske koristi.
ZA siću se pojavi xy koji tvrdi da je poslao sms, a nije.
Organizator igre na sreću misli da je xy poslao poruku gledajući naknadno pribavljen telefon - zabluda.
Dobitak auta, itd i kasnija preprodaja - imovinska korist
To su ti elementi koji su ispunjeni za postojanje.
Drugo delo, organizovanje , se podrazumeva ako postoji prvo.
Koju od gornjih stvari okrivljeni mogu uspešno pobiti ?
Pedja [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:03:20)
kako
kako nije toliko bogata ako vlada vozi onakve automobile,svaki minstar se obogati,a konstantno niču novi biznismeni? to može samo u jako bogatoj zemlji ili u jako kriminalnoj zemlji. Ako je ovo drugo, da li se onda treba povinovati pravilima koja su nametnuli kriminalci? prosta logika
pošalji odgovorzoran smederevac [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:05:54)
iskreno
sistem koji je dotični provalio nije plod neke pameti. iskreno to je i meni palo na pamet da ako licitiram hiljadu puta a na osnovu povratne informacije samo sa jednog telefona mogu da pogodim naj nižu ponudu i bez kompjutera koji u ovom slučaju umesto mene i olovke vode evidenciju ponuda. ali ja sam uvek imao jedan problem pare. a to je opet moj problem. prema tome tvrdim ponovo da je 90 procenata učesnika moglo da igra na sigurno da su imali para. on je imao i osvojio. i to je to. tako to rade majstori.
pošalji odgovorizi [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:13:24)
robin
Zakon zabranjuje organizatorima da učestvuju a onom ko je osmislio igru nekad davno.Bingo nije osmislila Državna Lutrija nego ko zna ko ,ranije su to zvali tombola,ali čak i da se gleda ko je lično na TV doneo bingo taj čovek ako ne radi u Lutriji ili TV ima pravo da kupi listić ili mnogo listića.Učestvovanje na SMS licitaciji je bilo zabranjeno čak i radnicima telekoma ostalima ne.Zakon ti ne brani da brojiš karte u kazinu ali to kockarnice ne dozvoljavaju,znači ne daju ti pristup ali nećeš otići u zatvor .
pošalji odgovorja [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:17:42)
ja
Međutim, sva ta pisma bila su poslata mejlom, a nisu bila potkrepljena dokazima i nismo mogli da reagujemo - kaže Pribićević.
pošalji odgovorZnači, ako bilo šta anonimno prijaviš policiji oni neće reagovati, nego će nastaviti da se vozikaju u automobilima i gledaće ribe preko video nadzora koji ćemo na kraju mi plaćati :)
maksa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:19:01)
Sms
Ja imam kuci racunar prikacen na mobilni telefon, pa mi molim te objasni kako mogu da presrecem milione sms poruka koji su u etru.
pošalji odgovorsasa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:21:02)
sms
Ti mobilni kvizevi i koje kakve licitacije bi trebalo ukinuti,ovo sve sto gledam na tv-u me podseca na doba Milosevica SAMO OKRENITE BROJ I DOBICETE,na zalost samo veeeliki telefinski racun.Zna se da mafija dobija jer joj se moze a mi obicni smrtnici useljavamo njihove mame,kupujemo im kola saljemo na zimovanje itd. Kao dobra reklama pored svakog telefonskog kviza bi trebalo da stoji ,,Ovo moze da bude i prevara pa ko hoce neka izvoli,
pošalji odgovorLora Princeza [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:28:15)
Zakon je isti za sve!
Pretpostavimo da osumnjičeni ima tim pravnika,advokata koje konsultuje pre početka emitovanja programa u javnom saobraćaju i da je njegov tim eksperata proverio dati scenarijo unapred. DLS nije očekivala kao faktor rizika,da će neko da šalje veliki broj SMS,zašto? Ako ima 77 organizovanih grupa koje šalju masovno poruke,nalazimo da se nagradni fond za jedan PUNTO time 100x povećava.Rizik je da će sms licitacija propasti kad pukne bruka da je jedan uporni srećni dobitnik pokupio uzastopno sve nagrade. Nema tu sreće, molim Vas proverite statički elektricitet u svakoj kuglici lotto-a i softvere u DLS-a, gde se vrte nedeljno milioni evra, gde sedmice nema pa nema, a kad je srećnik dobije , niko nikad ne primeti srećnog dobitnika. Čak ni posle par godina, kad potroši novac! Gde su naše pare???
pošalji odgovorS [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:32:37)
Ova cela prica ne pije vodu
Ne znam sta se toliko trudite da objasnite neobjasnivo.
pošalji odgovorOva cela zvaka o slanju gomile sms poruka je neisplativa.
Prica ima smisla samo ako je jednim SMSom na kraju licitacije uzimao nagradu.
S obzirom koliko imamo ucesnika u celoj prevari jedino je tako mogao da uzme veliku lovu.
Pa ko je lud da ulaze 3000 evra a da zaradi 1000 ili 2000 Evra.
Preveliki je rizik za tako malu zaradu
čitalac [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:33:07)
Re: evo citam
http://www.lutrija.rs/sites/default/files/pravila%20RTS%20licitacija_0.pdf
pošalji odgovor2. Osnovne odredbe
....
Član 5.
Učesniku u igri nije dozvoljeno korišćenje automatskih uređaja za slanje "sms" poruka, zatim GSM gateway uređaja, raznih "bots" i/ili drugih programa, kako na mobilnom uređaju, tako i na računaru koji se mogu koristiti za učestvovanje u "RTS Licitaciji". Korišćenje računara sa GSM karticama kao i svako korišćenje računara u svrhe učestvovanja u "RTS licitaciji" je zabranjeno. Svaka modifikacija softvera mobilnog telefona u svrhe učestvovanja u "RTS licitaciji" je zabranjena. "
Isti član govori i o ograničenju broja poruka koji se mogu poslati sa jednog mobilnog telefona, kao i slučajevima gde isti koristnik koristi više mobilnih telefona...obračunima matematičkih nizova..itd -
pametnjakoviću, ipak vi to još jednom pročitajte.
čitalac.. [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:34:28)
pravila..
http://www.lutrija.rs/sites/default/files/pravila%20RTS%20licitacija_0.pdf
pošalji odgovor2. Osnovne odredbe
....
Član 5.
Učesniku u igri nije dozvoljeno korišćenje automatskih uređaja za slanje "sms" poruka, zatim GSM gateway uređaja, raznih "bots" i/ili drugih programa, kako na mobilnom uređaju, tako i na računaru koji se mogu koristiti za učestvovanje u "RTS Licitaciji". Korišćenje računara sa GSM karticama kao i svako korišćenje računara u svrhe učestvovanja u "RTS licitaciji" je zabranjeno. Svaka modifikacija softvera mobilnog telefona u svrhe učestvovanja u "RTS licitaciji" je zabranjena. "
RRA [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:35:17)
Prica koja se potencira nema smisla
Poredis TESLU sa ovim hohstaplerom i prevarantom.
pošalji odgovorA cela vasa odbrana ovog tipa se zasniva na totalnim nelogicnostima.
Prema vase objasnjenju prevare, on je ulagao po 3, 4 hiljade Evra da bi uzeo auto od 6 hiljada.
Recimo da je to tacno sto podmecete.
Pa koliko su troskovi ljudstva koje je angazovao u iznajmljenom stanu, a morao je da ih plati, i to utoliko vise sto su znali da se radi o prevari. A pored operativaca u stanu, iznajmljivao je i ljude koji su dolazili da preuzmu nagrade i njima je placao do 700 Evra.
Svi ovi troskovi koje je morao da ima govore u prilog teze da on NIJE TO RADIO SALJUCI VISE HILJADA PORUKA, VEC JE DIREKTNO UPADAO U SISTEM I DAVAO SAMO JEDNU PONUDU. Jedino takvo objasnjenje daje smisla celom ovom njegovom poduhvatu.
A da stvar bude jos sumnjivija automobile policija pronalazi i odlaze na svoje parkinge, a da ih niko nije upitao ciji su to automobili?
Press je prenoseci izvestaj o ovom slucaju govorio da su automobili prodavani.
Ako su automobile prodavali, gde su osteceni kupci?
Neko je te automobile morao i da kupi. Zasto se ne bune ako im je policija oduzela nesto zasta su ipak plaili, kako branioci ove bande govore, 5000 do 6000 hiljada Evra po automobilu.
Pri svakoj registaciji automobila policiji se ostavlja kupoprodajni ugovor i sada oni nisu znali.
Sve ukupno uzevsi zvaka o pametnom programeru koji je nadmudrio sistem a da to NI DRZAVNA LUTRIJA SRBIJE, NI PINK, GRAND, RTS ni policija nisu znali je toliko SUPLJA DA SAMO BUDALE OVO MOGU DA PROGUTAJU.
Ne treba zaboraviti cinjenicu da je Beciric PRVI ORGANIZATOR SMS LICITACIJE TAKO DA JE ON ZNAO KAKO DA IZIGRA CEO SISTEM, pa mu nije trebalo 6000 SMS poruka vec samo jedna da ukrade auto ili stan.
plavusa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:48:31)
novo izvlacenje
kakvo izvinjenje ,od koga izvinjenje,sta ce nam izvinjenje.nego lepo sve sto je bilo namestaljka da se vrati,pronaci novi sistem i dodeliti posteno ljudima koji ce stvarno dobiti bez namestaljke.posteno da postenije nemoze biti.
pošalji odgovorplavusa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:48:54)
novo izvlacenje
kakvo izvinjenje ,od koga izvinjenje,sta ce nam izvinjenje.nego lepo sve sto je bilo namestaljka da se vrati,pronaci novi sistem i dodeliti posteno ljudima koji ce stvarno dobiti bez namestaljke.posteno da postenije nemoze biti.
pošalji odgovorMafia [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:49:57)
Socijalna odgovornost
Znaci da siromasni pomazu siromasne.
pošalji odgovorE svaka cast.
plavusa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:51:42)
prevara
tako komentarises kao da si i ti ucestvovao u ovoj prevari
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:51:56)
Ima nade
Ponekad mi se cini da nasem narodu ama bas nista nikad nije po volji.Cinjenica je da su ljudi prevareni,ali klupko je pochelo da se odmotava.Pocinioci ce biti kaznjeni,a mi,iskreno se nadam cemo moci da okusamo srecu jos po koji put u slicnim igrama.
pošalji odgovorčitalac [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:57:58)
vala baš...
svaka ti je na mestu...
pošalji odgovorjoca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:58:11)
Totalno si u pravu
Da uopste i ne ulazimo u to kako je i sta tip muljao sa programima, sama cinjenica da je on napravio software koji je pretposatvan neko otkupio od njega i vise nije njegovo vlasnistvo ga cini krivim. On jednostavno ne sme ni na koji nacin da ucestvuje u nijednoj lutriji ovog tipa. Pa na zapadu kad vas zovu za anketu vas pitaju da li ste vi ili clan vase poraodice zaposleni u nekoj marketinskoj firmi (ako da onda niste pogodni ni da budete anketirani).
pošalji odgovorplavusa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 16:04:39)
i znaci prekrsena pravila
znaci decko prekrsio pravila,u zatvor na robiju,vrati stanove ,automobile,a mama sto je letovala oprosticemo,a lutrija srbije da postenim igracima podeli nagrade.
pošalji odgovorFreed [neregistrovani] (12. 03. 2010, 16:05:35)
Nekima bi odgovarao veći odliv mozgova
jer ... u principu, ti SMS ... chatovi/kvizovi/licitacije su bili zamišljeni za grupu ljudi koja se kreće od 'barely' mediokriteta preko funkcionalno nepismenih do infantilnih što je većina koja prati te tv programe u pauzama izmedju sapunjara i pevača sa 'materijalima'. Onda se pojavi neko kao ovaj tip i provede se kao lasica u kokošinjcu bez kontrole.
pošalji odgovorSlično kao brojanje karata u kazinu. Legalno 100%, samo za one koji imaju intelektualni kapacitet za to, ali se to naravno gazdi ne svidja i može to nezvanično da Vam demonstira tako što će da pošalje dva tipa sa gvozdenim štanglama da Vam nešto objasne.
U zemlji gde je znanje 'precenjeno' pa pametni moraju da odu, čudno je da se ovo ne dešava češće. Mada, možda se i dešava samo Organizatori još nisu ukaprali da ih neko šiša kao ovce ali pažljivije.
mare [neregistrovani] (12. 03. 2010, 16:18:17)
sms / prevara
Sve kompanije koje se bave SMS licitacijama a navodno su ostecene od strane treceg lica,treba da vrate gradjanima novac od SMS poruka ! Zasto? pa zamislite da proizvedete kola i ne testirate sigurnost istih,posledice su tragicne. Tako i u ovom slucaju nije testiran sistem sigurnosti rada SMS licitacije cim moze neko da ga provali. Bilo bi posteno vratiti novac gradjanima,zamislite one koji su slali po 30 poruka na dan,sve dok su trajale licitacije,to nije ni malo naivno u doba ekonomske krize !
pošalji odgovorNikola [neregistrovani] (12. 03. 2010, 16:33:27)
Sta je dozvoljeno
Izgleda da je u ovim SMS kockanjima samo dozvoljeno gubljenje novca.
pošalji odgovorSve ostalo, nije dozvoljeno!
gaja [neregistrovani] (12. 03. 2010, 17:15:33)
lopovska država
Vidi se da živimo u lopovskoj državi. Sad će Bećiriću da oduzmu nagrade, a narod koji je platio SMS poruke izvisio. Da živimo u pravnoj državi - narodu bi bile vraćene pare. Ovako, sve liči na ono: držte lopova..
pošalji odgovorLala iz Banata [neregistrovani] (12. 03. 2010, 17:31:56)
Odlično, pametnjakoviću, ali
šta ako se neko ne pridržava ovih pravila? Organizator treba da ga isključi iz igre ili da mu zabrani da igra. Da li je takav učesnik "...načinio štetu ili umanjio legitimitet održavanja igre..."? Štetu nije napravio, naprotiv, povećao je broj poslatih poruka, ergo, povećao je prihod organizatora. Šta je to legitimitet igre? Možda se može smatrati štetom to što je drastično redukovao šanse ostalim igračima koji igraju na sitno (šalju manji broj poruka od ovog tipa). Poenta moje priče je da je organizator glavni krivac što nije obezbedio uslove da se ovakve stvari onemoguće. Besmisleno je kriviti nekoga što je koristio svoje kefalo da bi pobeđivao u ovakvoj blesavoj igri. Organizator je pretpostavio da su svi gledaoci sa dvocifrenim IQ i da će samo besomučno lupkati po svojim telefonima. E, baš zato ih ne volem - što me drže tako nisko.
pošalji odgovorrale [neregistrovani] (12. 03. 2010, 20:08:37)
Zecevicu vrati pare
Ovi momci niti su upali u sistem, niti su izvrsili bilo kakvu prevaru, vec su provalili NEBULOZNOST same igre, uzeli x telefona i pre zatvaranja licitacije slali poruka koliko su smeli. Pitanje za Drzavnu lutriju, Zecevica (koji je inace organizator 100 dana 100 automobila), kada ce vratiti pare ljudima koji su naivno igrali ove glupa igre. Neka Telekom, Telenor, Vip, RTS pink, Zecevic, Drzavna Lutrija, kada su provalili "hakere" zasto nisu prekinuli igre, nego se i dalje razni fonto, mobto i kojekakvi k..i vrte po TV-u, znaci uhapsili smo "prevarante", oduzeli vozila stanove, Zeka, Drzavna lutrija i operateri uzeli pare, a oni koji su igrali ostali najveci MAGARCI. Da se ja pitam, oslobodio bih ove momke, narodu vratio novac, i zabranio ovakve igre. Pravi kriminalci su napolju, sede u svojim vilama i smeju se jer ne veruju sta im sve prolazi. Da li je ovaj narod ovako izdrzljiv, da ovo moze i dalje da trpi....
pošalji odgovorsaveta [neregistrovani] (12. 03. 2010, 20:08:45)
Bravo Tijaniću
Ja prestala da plaćam TV pretplatu. Neću da finansiram tijanića da se kocka sa gledaocima putem sms-a
pošalji odgovorGradjanin SRB [neregistrovani] (12. 03. 2010, 20:18:42)
Stop TV pretplata
Nemojte tako, za ovako uređenu državu, bordel je Kraljevska akademija nauka i umetnosti. Direktor državne televizije je narod privlačio da treba da plaća tv pretplatu i da se u tom slučaju državna televizija neće finansirati na drugi način, osim iz pretplate, da neće prekidati svoje programe reklamama u nedoba, niti emitovati reklame, jer se emitovanjem reklama finansiraju neke druge televizije, privatne i komercijalne. Narod je progutao. Kao i priču da će naročitu brigu voditi o kvalitetu programa, visokom obrazovnom i kulturnom nivou svega emitovanog. Da li puku i sirotinji raji, neko može pojasniti šta znači plaćanje TV pretplate na istom računu sa EDB-om, čak i na istom broju tekućeg računa. Kao pravno lice EDB ima svoj, a državna televizija svoj tekući račun. Zašto za narod, ta priča mora biti drugačije upakovana, osim ako nije u pitanju prinudna naplata preko računa za struju. Tako su onomad onom seljaku i krave plaćale tv pretplatu, jer je naplaćivana po strujomeru. Gde god ima strujomer, to za ovu prevarantsku ekupu znači naplati tv pretplatu. Nema pravne logike tamo gde postoji jaka volja da se čini bezakonje i nelegalna naplata. Nije prošlo mnogo vremena od tada, državna televizija je počela da emituje mnoštvo reklama, čak i tokom udarnog dnevnika, da bi se potom sunovratila do nagradnih igara i kvizova, kao na najkomercijalnijim i najprofitabilnijim televizijama kojima je to osnovni izvor prihoda. Pretplate se nije odricala, to je ekstra profit.
pošalji odgovorNelegalna naplata pretplate, a još bezobzirno mašu tužbom vascelom narodu. Svima po spisku. I onima koji ga gledaju i onima koji nemaju snage ni da ga se gade.
Gradjanin SRB [neregistrovani] (12. 03. 2010, 20:36:13)
Državnom službeniku
Svakako da iza vaših mudrih reči stoji snaga kakva dolikuje državnom aparatu i službama. Samo napred, vređajte nas, mi i dalje držimo vama čas. I to besplatno. Bojim se da bi vama slični to radili, samo za velike novce. Kako možemo da primetimo, udarili ste i po našoj, u ovom slučaju, braći novinarima, koji su se takođe drznuli da pokažu svoje simpatije prema okorelom Pedji. Ribanje je dobro prošlo, opleli su mu pu majci i ostaloj rodbini. Uostalom, mogli ste da doneste i mnogo jači Zakon o informisanju, a vi ste bili tako divni i dozvolili ste ima da postoje. Ali da misle, to nećete nikada nikome dozvoliti i to će biti predmet jedenog novog opštenarodnog zakona, kojim će se svaki pokušaj razmišljanja ubijati u korenu (može kratkotrajnim gledanjem RTS i sličnih televizijskih kanala).
pošalji odgovorAko ste hteli da nam ogadite Pedju, postigli ste suprotno. Za poštovanje je što je hteo da obezbedi svoju rođenu majku. Nije kao vama slični, krenuo da obezbeđuje svaku radodajku koja legne sa njim za odgovarajuću odštetu. Pozdravite Firmu.
Anonymous [neregistrovani] (12. 03. 2010, 21:23:33)
Tako je
nisu oni krivi sto 'organizator' sms licitacije ne zna statistiku!
pošalji odgovorPrle [neregistrovani] (12. 03. 2010, 21:32:50)
lepo
To je bas lepo od njega, mnogo lepse nego oni sto majci uzmu stan a nju posalju u staracki dom.
pošalji odgovornevidljiv [neregistrovani] (12. 03. 2010, 21:44:13)
Svaka čast na komentaru!
Upravo tako... "Javni servis" je trebalo da OBAVEZNOM pretplatom kompenzuje smanjenje propagandnog programa, a sada će još malo prestići sve druge po broju reklama, kao i po momentima kad ih puštaju (gledaš fudbal, neko saplete nekoga i umesto da na ponovljenom snimku vidiš da li jeste ili nije, kad ono ZNAŠ ZAŠTO). Obaška što im se tonci izgleda obrazuju na pijaci pa moraš za film da pojačaš ton, a onda te EPP pukne po ušima od glasnoće... A povećanja cene pretplate radi kvalitetnijeg programa... i eto SMS licitacija sa kojima RTS nema nikakve veze? Jok, ja imam!
pošalji odgovorzoro [neregistrovani] (12. 03. 2010, 21:44:20)
BRAVO ZA KOMENTAR
Ovo sa definicijom prevare je najstrucniji komentar procitan svih ovih dana koliko se o ovome pise. Sad sam preokrenuo i svoj stav da je covek "nadigrao" organizatore u termin "organizovano prevario"
pošalji odgovorDa je mazno 1-2 automobila na svoje ime istim postupkom niko mu nista ne bi mogao, ovako cvrc.....
delic zoran [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:48:23)
pitanje
Ako je radio sve po zakonu zasto je poturao druge ljude da glume srećne dobitnike
pošalji odgovordelic zoran [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:02:53)
bravo
I opet pitanje ako je radio sve po zakonu, zasto je poturao druge ljude da glume dobitnike?
pošalji odgovorstepanz [neregistrovani] (16. 03. 2010, 11:30:26)
a sto da ne
A sto da ne posalje drugog coveka? Gde pise da to nije dozvoljeno? I mene bi mrzelo da se 150 puta pojavljujem na televiziji kao dobitnik automobila ili stana. Ova hajka na coveka je orgasnizovana od strane RTS-a, Pinka i lutrije Srbije da bi ljudima skrenuli paznju sa njihove odgovornosti i da narodu ne bi vratili njihov novac. Beciric ima svo pravo da tuzi i drzavu i RTS i Pink i da mu vrate novac nazad.
pošalji odgovor