- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Stil i dom
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
Beograd 13. 03. 2010
Press
Prave ubice još uvek nisu kažnjene!
Istraga o političkoj pozadini ubistva Zorana Đinđića, iako najavljena 2007, još nije pokrenuta jer vlast nema dovoljno volje i snage da konačno utvrdi istinu o tome šta se dogodilo 12. marta

Ni sedam godina posle ubistva Zorana Đinđića još nije otkriveno ko je naručio ubistvo premijera Srbije, niti će, prema rečima sagovornika Pressa, to uskoro biti otkriveno. Ono što se zna jeste da su na po 40 godina osuđeni pukovnik JSO Zvezdan Jovanović, koji je pucao u Đinđića, i bivši komandant JSO Milorad Ulemek za organizaciju atentata. A oni koji su stajali iza ubica...
Sagovornici Pressa kažu da istraga o pozadini ubistva premijera Đinđića, koju je još 21. juna 2007. najavio tadašnji specijalni tužilac Slobodan Radovanović, nije pokrenuta jer ne postoji dovoljno političke volje da se utvrdi puna istina.
Specijalni tužilac prezauzet
Advokat porodice Đinđić Rajko Danilović kaže da su naručioci atentata još na slobodi i nekažnjeni jer među pravosudnim i političkim činiocima ne postoji niko ko je raspoložen da pokrene istragu o političkoj pozadini atentata.
Miloš Vasić: Neko mora da podvikne na policiju i BIA
Novinar Miloš Vasić, autor knjige „Atentat na Zorana", kaže da je sedam godina posle atentata na Đinđića pesimista u pogledu otkrivanja naručioca.
- Nema političke volje da se pozadina ubistva istera na čistac. Mora neko da podvikne na policiju i BIA da taj slučaj istresu do kraja. Možda ne smeju od straha šta bi sve moglo da izađe na videlo. Ne radi se o tome ko se radovao kada je Đinđić ubijen, a bilo ih je, jer to je sramota, a ne krivično delo. Eto, i Darka Šarića su devet godina imali na oku, pa ništa - kaže Vasić.
- Istraga o pozadini ubistva Đinđića se ne pokreće iz subjektivnih razloga, jer objektivno za pokretanje istrage ima materijala, građe, dokaza, a još bi se moglo prikupiti. Zna se kome je odgovaralo ubistvo Đinđića. Ali, tužilaštvo i vlast nemaju želje i volje da se suoče sa snagama koje su usporile našu evrointegraciju. Ali, stvari će kad-tad izaći na videlo - kaže Danilović.
Bivši koministar policije, advokat Božo Prelević, tvrdi da politička pozadina ovog zločina nije otkrivena jer su „još jaki oni koji se kriju u toj pozadini".

Hiljade ljudi na grobu
Polaganjem cveća i paljenjem sveća na grobu Zorana Đinđića, članovi porodice, najviši državni zvaničnici, članovi DS i nekoliko hiljada građana obeležili su sedmu godišnjicu od ubistva bivšeg predsednika Vlade Srbije i DS. Grob u Aleji velikana nešto pre 10 sati prvi je obišao Zoran Živković, bivši premijer i Đinđićev zamenik, a potom i majka ubijenog premijera, Mila.
Potom su se Đinđiću poklonili članovi njegove vlade - Gordana Matković, Branislav Lečić, Goran Pitić, Slobodan Milosavljević, Gašo Knežević... Desetak minuta kasnije na kapiji Novog groblja okupili su se predsednik Srbije i DS-a Boris Tadić, Ružica Đinđić, Mirko Cvetković, Dragan Šutanovac, Božidar Đelić, gradonačelnik Dragan Đilas, funkcioneri DS-a, ministri G17 i SPO koji su odali poštu ubijenom premijeru.
Stotinak omladinaca DS-a organizovalo je juče šetnju od Vukovog spomenika do groba Zorana Đinđića, a „Šetnju za Zorana", od Simine ulice do Vlade Srbije i Aleje velikana, organizovao je LDP. Ovu kolonu predvodili su Čedomir Jovanović i izvestilac Evropskog parlamenta za Srbiju Jelko Kacin. U dvorištu Vlade venac ispod spomen-table položili su premijer Mirko Cvetković, ministri iz DS, Jovan Krkobabić, Rasim Ljajić, Mlađan Dinkić, Petar Škundrić...
U Narodnoj biblioteci predstavljeni su novo izdanje knjige Zorana Đinđića „Jugoslavija kao nedovršena država" i digitalna kolekcija njegovih knjiga, naučnih članaka i prevoda.
- Nadam se da će doći neko ko će imati petlju da otvori pitanje političke pozadine ubistva premijera, da ne moramo na istinu da čekamo dok interes nalogodavaca ne postane besmislen. Mislim i na tužioca i na ljude iz vladajuće strukture, ali i na državnu i vojnu bezbednost. Krajnje je maliciozno, licemerno i degutantno pozivati se sedam godina na premijera, a da osnovni dug, prava istina, i dalje ostaje tajna - kategoričan je Pelević.
Specijalni tužioci za organizovani kriminal nekoliko puta su do sada najavljivali novu istragu o pozadini ubistva Đinđića. Tako je Miljko Radisavljević tačno pre godinu dana izjavio za Press da zahtev za sprovođenje istrage protiv onih koji su mogli da učestvuju u političkoj pripremi atentata nije pokrenut jer „zasad nema dovoljno kvalitetnih informacija". On je 2008. obećao da će otkriti ko stoji iza atentata, ali danas Radisavljević nema vremena da govori na ovu temu.
Radovanović: Ne pitajte me
Prelepljena ulica Đinđića u Ratka Mladića
Nepoznate osobe prelepile su u toku noći ulične table sa adresama u Bulevaru Zorana Đinđića u Beogradu i na njima stavili natpis „Bulevar Ratka Mladića" Ispod natpisa stoji imejl adresa „Narodnog pokreta 1389". Pripadnici ovog pokreta prelepili su natpise u Bulevaru Zorana Đinđića 21. maja 2007. kada su uhapšene dve osobe. Istog dana, 12. marta, kada je godišnjica ubistva Zorana Đinđića, rođendan je Ratka Mladića, koji je rođen 1943. godine.
Istragu je juna 2007. najavio i bivši specijalni tužilac, sada zamenik republičkog tužioca i predsednik Državnog veća tužilaca Slobodan Radovanović. Danas, na naše pitanje zašto to nije uradio, Radovanović za Press kaže:
- Nemojte takva pitanja da mi postavljate! Ne bi bilo dobro da govorim na temu pokretanja istrage o nalogodavcima ubistva premijera zbog funkcije koju sada obavljam. Obratili ste se na pogrešnu adresu. To je u nadležnosti Specijalnog tužilaštva.

Građani i političari o Đinđiću
Eftihija Jeftić, Kragujevac:
- U Srbiji ništa nije isto otkako je Đinđić ubijen. Bio je pun života, nade. Evo, jutros sam slušala njegove govore i prisetila sam se kako je na jednostavan način govorio tako mudre stvari. Nažalost, sloboda i čistota duše koštale su ga života, ali njegovi lik i delo su neuništivi.
Vesko Krstanovski, Kostolac:
- Srbija je mnogo izgubila odlaskom Đinđića. Iako je prošlo sedam godina, naš premijer i dalje živi sa nama. Đinđićevim ubistvom isključena je cela motorika Srbije kojoj sada svi streme. Ali, to je mukotrpan i mnogo spor put, jer nema glavnog vizionara.
Jevrem Ilić, Beograd
- Vizija Zorana Đinđića zauvek će ostati u Srbiji. Ne mogu da zaboravim da je Beograd, dok je Đinđić bio živ, vrveo kao košnica i da su građani jedva čekali da im se on obrati, sa svojom verom u bolje sutra. Išao je gandijevskim putem, ne prezajući ni od kakvih prepreka.
Vera Arsenović, Beograd
- Đinđić je svojom energijom doprinosio da se ljudi okupljaju i da se zajedno sa njim bore za demokratiju. Da je Đinđić danas živ, mnogo bi jače demokratske snage bile i više bi demokratskih principa i zakona bilo uvedeno u Srbiji.
Dragan Šutanovac, DS:
- Đinđićeva vizija evropske Srbije bila je u jednom trenutku usporena, pa čak i zaustavljena. Ali, danas smo opet istrajni na tom putu, a naročito nakon prve velike materijalizacije njegovog evropskog projekta, ukidanja viza.
Vladimir Ilić, G17:
- Prošlo je sedam godina i još se osećaju njegova odlučnost, energičnost, harizma. Ali Srbija je danas na pravom putu, ka Evropi i raskinula je sa prošlošću, što je i bio njegov cilj. Srbija bi danas, da je Zoran živ, bila bolja.
Aleksandar Vučić, SNS
- Više volim da govorim o budućnosti i planovima za budućnost nego o prošlosti. Sa Đinđićem smo bili politički protivnici, a sud istorije će biti najbolji u oceni i proceni njegovog političkog delovanja.
Vesti dana
25. 05. 2012
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS
Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...
25. 05. 2012
Nikolić: Tadić da odluči da li će biti premijer
25. 05. 2012
SPC puna masona
25. 05. 2012
Privreda puca, banke se bogate
25. 05. 2012
Pop pozvao na ustanak
24. 05. 2012
Kriza i među pivopijama
24. 05. 2012
Ivica Dačić: DS DAJE PREMIJERA
24. 05. 2012
Saučešće za Borisa bila šala
24. 05. 2012
Kraj štednje - Potrošnja nas vadi iz krize
Najnovije vesti
24. 05. 2012
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara
Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...
24. 05. 2012
Šoškić Nikoliću: Vladu formirati što pre
24. 05. 2012
Ambasador Holandije za brzo formiranje vlade
24. 05. 2012
Kfor povlači rezervne snage sa Kosova
24. 05. 2012
Ban Ki Mun čestitao Nikoliću izbornu pobedu
24. 05. 2012
Vučić: Vlada SNS i DS ne bi bila idealno rešenje
24. 05. 2012
Lajčak završio posetu Beogradu
24. 05. 2012
Osumnjičeni za Srebrenicu deportovan iz SAD u BiH
24. 05. 2012
komentari (82)
pošalji komentar? [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:12:41)
??
a gde mu je cerka???
pošalji odgovorsrpska posla..
MILE [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:22:02)
MILOŠ VASIĆ
Alo policijo pitajte Miloša Vasića ZA SVE slučajeve koji vam nisu jasni on najbolje sve zna. Tom nije problem ni majku da pljune samo plati i kaži šta treba.
pošalji odgovornenad wien [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:23:59)
POTREBAN NAM JE...
Koliko nam Milosevic nije trebao, toliko Djindjic jeste!
pošalji odgovorPaja Patak [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:25:32)
Napred,ne u proslost !
Dosadni ste sa Djindjicem !!!Koga nema bez njega se moze i mora.Po vama trebamo kukati.Neko za copom,neko za Milosevicem,Drazom,kraljom Petrom,Crnim Djordjem...Halo ljudi,dozovi te se pameti!Use i u svoje kljuse.Upropastice te omladinu,koje vizije,koji fazoni... Za sada toliko !
pošalji odgovorbranko [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:25:39)
citalac
U cemu su prejaki oni koji kriju narucioce ubistva?Kako je moguce da u tako maloj zemlji dogadjaj kao to ubistvo moze ostati tajna?Koji je navisi organ u ovoj drzavi?I treba prestati sa praznim frazama kao,zna se ko su narucioci,to je poznato,to svaki zna...To su pijacarske metode,ako neko nesto zna i moze to da dokaze,zasto ne izadje sa time u javnost.jos nesto.Ako su nezvanicne optuznice i nagadjanja tacna da su premijera njegovi visoki saradnici kostali glave,sta ti ljudi traze na njegovom grobu?
pošalji odgovorKIZA FONATNA [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:28:55)
U Srbiji nista novo
Saznace se isto kao i za KENEDIJA . I jednog i drugog su ubili oni koji su ih doveli na vlast . ZORANA mi je zao a za ovog drugog me bas Z----e.
pošalji odgovorGojko L. [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:30:54)
Filozofiranje i vizije unistile Srbiju
Eh kad se setim kidnapovanog Milosevica,pa preporuke Karli Del Ponte da vodi Seselja u Hag,pa uhapsenih neduznih 1200 gradjana,pa ......Jos istorija nije svoje rekla o petom oktobru.,ko je stajao iza toga,gde i danas osecamo te posledice.
pošalji odgovorAnoniman [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:32:44)
Ko je narucioc?
Sve je to lepo, i secanje na coveka i odavanje poste, nego gde su narucioci ubistva? I posle sedam godina to se jos ne zna!
pošalji odgovorЛогос [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:35:08)
Иностранство
Да су домаћи већ би били иза браве. Значи, у питању су странци против којих се не може. Немамо јурисдикцију над њима а они имају над нама. Људи на власти стога морају да ћуте или се праве не вешти.
pošalji odgovorLJILJANA [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:24:59)
sedam godina od ubistva Zorana Djindjica
Ja ga nikada necu preboleti.
pošalji odgovorSofronije [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:39:40)
nisi u pravu
svi ti koje si nabrojao postavljeni su iz istog kabineta iz londona i radili su onako kako im je receno da rade, a koji su otkazivali poslusnost prolazili su sa metkom u ledjima ili u glavi poput kralja aleksandra obrenovica, kralja aleksandra karadjordjevica, djindjica pa i slobe na kraju koji je otrovan ili ubijen u zatvoru.
pošalji odgovorti isti ljudi koji su postavljali nase politicare i ubijali u zadnjih 200 godina ubili su linkolna,mek kinlija, kenedija, ranili regana i terorisu citavu planetu, a tv i mediji o tome ni reci da kazu vec sve svaljuju na zvezdane, legije, harije i li osvalde.
pravi krivac je house of rothschild i britanksa kraljevska porodica, a glumaca koji igraju na politickoj sceni ima stalno u izobilju.
aca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:51:05)
iza atentata na đinđića
stoji jedna strana tajna služba. pogodite koja?
pošalji odgovoristo kao što su svi atentati na državnike sveta,dela stranih država , tako je i u ovom slučaju. pustili su ga niz vodu kad je hteo da se odupre
Robert [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:52:25)
sto ljudi, sto cudi
Meni je žao ovog drugog - Kenedija.
pošalji odgovorVodeni zeka [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:01:49)
Za ljiljanu
Ajde ?!!!
pošalji odgovorA imas li ti jadna djeda, staramajku, oca, mater, sestre, bracu, muza, djecu, posa?
Zoran [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:04:23)
Pogledajte komentare
Samo ako uporedite komentare na tekstove o smrti Slobodana Milosevica i Zorana Djindjica onda vam je jasno kolika je razlika onoga što pratimo u medijima pa do toga što nam se servira preko medija. Juce na dam smrti Slobodana Milosevica sture kratke vesti, kao da se radi o nekoj beznacajnoj licnosti, a danas na dan smrti Zorana Djindjica u svim medijima pijatet, spremne emisije, prosto jedna sinhronizovana epopeja o djindjicu. Ali, ono što je veoma interesantno to su komentari u vasim novinama na jednu i na drugu vest. Citao sam komentare na vest o smrti Slobodana Milosevica, mogu da kazem da sam fasciniran na koji su nacin ljudi komentarisali i kolikom broju, radilo se o nekoliko stotina komentara, maltene svi u pozitivnom smislu govore o pokojnom Milosevicu, a ne mali je broj onih koji kazu da su ucesnici 5. oktobarske revolucije, a koji sada traze "oprost od Predsenika Milosevica". Toliko pozitivnih komentara o Slobodanu Milosevicu nikada ranije nisam video. A na drugoj strani, kada je u pitanju vesto o smrti Zorana Djindjica, nesto malo komentara i gotovo svi negativni. Dakle, o cemu se radi?! Kakva je to disproporcija?! Pa narod nam nije lud, narod je svestan ko je veca istorijska licnost, ko je vladao 10 a ko 2 godine. Danas mediji zele da nas ubede u suprotno. Ali tu su komentari.
pošalji odgovorNena [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:10:42)
pustite onda Legiju i Zvezdana
Znači oni su nevini?
pošalji odgovorGrađanin [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:15:05)
pogrešne ste građane pitali
Očigledno i PRESS polako podleže političkim pritiscima ovih na vlasti.
pošalji odgovorKumim vas bogom, nemojte da ličite na B92. To je dno dna.
Neo [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:38:28)
Ma dobar si..
A ovaj nije imao gazdu u Londonu? Ala su naivni ovi ljudi, strasnoooo...
pošalji odgovorZeljko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:48:46)
Previse neozbiljan za tako tezak posao
Danas kada bih sreo Djijica pitao bih ga sta mu je to trebalo da izjavi kako je na Evropsko prvenstvo u kosarci putovao avionom Stanka Subotica Caneta, kako bi eto nama poreskim obveznicima ustedeo troskove putovanja?
pošalji odgovorA danas svi dobro znamo ko je i sta je Stanko Subotic Cane.
I tu lekciju politicari ni dan danas nisu naucili.
Sto se tice dogadjaja pred sam atentat nikada mi nece biti jasno sta mu se motalo po glavi pocetkom te 2003. godine kada su svi detalji govorili da je neko ozbiljno nameracio da ga ukloni.
Cak ga je i novinar u njegovom poslednjem intervjuu pitao kako komentarise naznake da je saobracajna nezgoda koju je imao na putu za Banja Luku ustvari atentat, rekao da doticna osoba sigurno vezba voznju.
Malo su mi neozbiljni takvi komentari na tako ozbiljna pitanja.
Dragi [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:59:23)
Jednostavan odgovor
Stalno, već godinama se postavlja pitanje o političkoj pozadini atentana na Đinđića. Mislim da je svima jasno da je Đinđić ubijen zbog Kosova, a stvarnost samo potvrđuje ovu činjenicu i zbog toga se i ne pokreće i nikada se neće ni pokrenuti proces o političkoj pozadini atentata. Pogledajte na YouTube intervju, koji je Đinđić dao u Banja Luci, po pitanju KiM i tamo možete naći odgovor zbog čega je Zoran ubijen. A ko je bio "izvršilac radova" je manje važno. Mnogo je važnije saznati ko je bio nalogodavac. Ali, to bio bilo veoma neprijatno i niko ne želi da to sazna. To vam je isto kao kada čovek oseća da ima najtežu bolest i ne želi da tako nešto čuje od lekara.
pošalji odgovorMiroslav [neregistrovani] (13. 03. 2010, 01:16:28)
Nije tačno
Upravo je obrnuto!
pošalji odgovor... [neregistrovani] (13. 03. 2010, 02:04:42)
Jesi ti lud bre
Mozda zna da su petorica clanova zemunskog klana osudjena za ubistvo njenog oca jos na slobodi? Mozda ne zeli da joj neka pijana budala na ulici dobaci "cale ti je bio kriminalac"? Mozda ne zeli da cela Srbija zna kako ona izgleda? Mozda je bila dan pre?
pošalji odgovorKo si bre ti da ispitujes zasto maloletna devojcica nije dosla na grob svog oca, zamisli da jednog dana tebe ispituju da li si bio na grobovima svojih roditelja ljudi koje ni ne poznajes
Student [neregistrovani] (13. 03. 2010, 02:34:21)
Student
Zorane, hvala ti na viziji i energiji. Osvanuce i 13. mart. Tvoji studenti
pošalji odgovormilan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 02:40:50)
napred,ne u proslost
u pravu si 1000%
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 02:40:58)
Možda ti ovo malo razjasni!
Možda će ti ovo pomoći da shvatiš.Ono što se desilo 5-og oktobra 2000-te,nit je bio bunt naroda,nit volja naroda,već dobro izrežirana predstava.Mafijaška predstava za narod.Mafijaši,koji nam i dan danas kroje kapu,jači nego ikada,shvatili su da je klan Milošević-Marković,pod čijim su patronatom bili do tada,pritisnut sa svih strana i da su im dani odbrojani.Tu je "kompanija" koja je danas okupljena u klubu "Privrednik"(uz neke izmene jer su se u međuvremenu izdešavali neki obračuni i "oslobađanje" od neposlušnih i potencijalno "opasnih" po njih),videla svoju šansu da izađu "ispod šape države"(oličene u SPS-JUL) i da "državu stave pod svoju šapu"!Za to su im poslužili tadašnji DOS i Đinđić,kojima su pomogli takozvani "vojnici" koje su ovi imali u svim strukturama Miloševićeve države!DOS i Đinđić,iz taštine i iz želje za vlašću su vrlo lako uleteli u dil sa njima.Odmah po dolasku na "vlast",vrlo lako su odbacili navodne "principe" za koje su se pod Miloševićem zalagali,a još lakše su odbacili narod,u čije ime su se navodno borili!Nedovoljno iskusni u politici,a i zadovoljni količinama novca i privilegija koje odjednom imaju,odbacuju narod i počinju da donose diktirane zakone i odluke u korist mafijaša,gore spomenutih!Među prvima su zakon o privatizaciji i zakon o radu.Da vas podsetim,Đinđić nije hteo da podrži JUL-ovski predlog zakona o privatizaciji po kom bi radnicima ostalo 49%,jer bi to "štetilo radnicima",a onda donosi zakon o 70/30% na štetu tih istih radnika!Tu su i sijaset drugih stvari koje se u suštoj suprotnosti sa onim što su i Đinđić i DOS predhodno obećavali!Mislim da je Đinđić ipak shvatio kakve su prave namere "gospodara iz senke" i koliko svakom danom sve više mora da im povlađuje,pa je pokušao da se nekako izvuče,tražeći pomoć Evrope i Amerike,koje su ostale gluve na to,jer je Đinđić prevideo najbitniju stvar,da se te države ne temelje na vladavini prava,već na vladavini novca,a to su u ovom slučaju imali ovi drugi,a i bili su "lakši za saradnju".Budući da je i sam DOS bio sklopljen od pregršti partijica koje su predvodili lideri sumnjivog morala i prošlosti,a i sa takvim članstvom,bilo je i za očekivati da će im se više sviđati uloga "cenjenih" poslanika i članova vlade nego uloga dilera devizama,propalih profesora,trgovcima i td.I sa te strane je Đinđić bio napušten,što je "gospodarima" dalo priliku i povod da se reše nekoga ko im je "dobro poslužio",ali u budućnosti može da im bude smetnja!I to su sproveli u delo 11 marta 2003 godine.Nadam se da ti je sad jasnije!
pošalji odgovor"Avatar u pokusaju" [neregistrovani] (13. 03. 2010, 02:45:07)
U "informacionoj eri", najmanje pravih informacija
ne brinite se, sve ce biti otkriveno...i paja patak, i miki maus... raja, gaja, vlaja, i sva raja...zato cuti, kenjaj, i brzine menjaj...
pošalji odgovorbuki [neregistrovani] (13. 03. 2010, 06:22:11)
samovolja
a ja sam mislio da ta nova istraga nije stvar volje nego zakona.
pošalji odgovorbuki [neregistrovani] (13. 03. 2010, 06:36:09)
rodjen u stali ali nisam tele
Djindjic je bio u najmanju ruku kao i Ceda, kontroverzna licnost.mislim da ga je njegov nagli zaokret i moralni i politicki kostao glave.jedan od razloga je sigurno i to sto je bio za podelu Kosova.ja vjerujem da je hteo da radi za dobrobit Srbije e kome to nije odgovaralo, taj ga je i sklonio.sve su Vlade i Ministri Policije i Pravosudja krivi sto nema nove istrage. mislim da bi ta istraga najmanje odgovarala DS.
pošalji odgovorradza [neregistrovani] (13. 03. 2010, 07:16:23)
dr.Djindjic je
bio filozof i treba razumeti tu izjavu -covek vezba voznju-.Znao je on to sve, koliko puta se zalio da je presao na manja odela za nekoliko broja i da je osedeo od nailazecih problema.Jer on i svo to drustvo je bila samo jedna mala iskrica koja je brzo ugasena, srpsko drustvo nije zelelo promene, ono i dan danas zeli da se menjaju nazivi ali sustinski se nista ne menja, o tome se ne odlucuje u nasoj zemlji.
pošalji odgovorVeki [neregistrovani] (13. 03. 2010, 07:43:26)
Vizije?gluposti?he,he,narod je gladan!
Dosta bre vizija i filozofiranja,narod je gladan.Slusamo Cedine vizije cec 10 godina.Vizije DOS/a,trpaj samo u svoje djepove i drzi se vlasti,jer se tamo najlakse obogatis.Skontas neku viziju,to jest laz za slepce i eto te na vlasti.Probudi se vec jednom covece i pogledaj oko sebe,dokle su nas dovele te vizije i fantazije.
pošalji odgovorsly [neregistrovani] (13. 03. 2010, 07:46:12)
i onda
Je na vlast sasvim slucajno dosao covek koji postuje zakon i olicenje je postenja i legalizma xa xa xa xa
pošalji odgovorNole [neregistrovani] (13. 03. 2010, 07:46:35)
Sto?
Jesi li bila zacopana u njega?
pošalji odgovorsly [neregistrovani] (13. 03. 2010, 07:51:18)
ISTORIJA
Od kad je veka i sveta ubijali su se vladari i nikad ali bas nikad zbog "teritorije" gospodo ubijali su se zbog zena i zbog trona, ubijali su se braca medjusobno, majke i ocevi decu i supruznike. Od tih vremena jedino se nacin promenio nekad je bilo ocigledno ko to radi a sad se kao ne zna. Ako je i bilo stranog faktora on je morao iaqti nekog unutra.Samo malo nije normalno da su u tome ucestvovali ljudi koji nisu imali politicku korist od svega toga. I da se ne zaboravi nije samo ubica onaj koji je povukao oroz vec i oni koji su znali.
pošalji odgovorsly [neregistrovani] (13. 03. 2010, 07:54:15)
zaboravih
Treba ostaviti vremenu i istoriji da proceni ko je bio pozitivna licnost i za sve one koji su zaboravili ne znanje je mrak, i podsecanje ko ga je promovisao.
pošalji odgovorpop [neregistrovani] (13. 03. 2010, 07:55:50)
Vucic
Procitajte samo Vucicevu izjavu. Kad pomislim koliko gradjana Srbije glasa za tog lika, najezim se!
pošalji odgovordeni [neregistrovani] (13. 03. 2010, 08:45:44)
A tvoja?
A gde je tvoja, mene zanima?
pošalji odgovorveso [neregistrovani] (13. 03. 2010, 08:47:51)
zanimljivo
Zanimljivo je pogledati ko je najviše profitirao posle smrti Dr.Đinđića. To mnogo govori.
pošalji odgovorMirko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 08:54:45)
!!
Mirko Cvetković sa kapom na glavi odaje počast na grobu!
pošalji odgovorMilan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:11:18)
Ko je odgovoran za njegovu smrt?
Onaj ko je najvise profitirao politicki i ekonomski. Istraga treba da se usmeri u smeru politickih i ekonomskih profitera kod nas i u inostranstvu.
pošalji odgovorbOjan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:13:16)
Clear
Posto pises u infinitivu, jasno mi je odakle dolazis a sto se tice tvog nicka...ok, vreme ti je da se vratis u crtani film
pošalji odgovorbOjan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:16:44)
E, moj Gojko...
...neduznih 1200 gradjana iz policijske bele knjige. Da li ce se ova Srbija ikada ocistiti od ispranih mozgova. Da Vucic izjavi da je Hitler bio humanista, trecina Srbije bi to poverovala
pošalji odgovorbOjan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:19:51)
Strasno...
... a imas li ti, nesreco, zemlju odakle si dosao. Ako imas, moja ti je preporuka da se vratis tamo i siris mrznju. Ovde je vazduh ionako previse zagadjen
pošalji odgovorNemil Zola [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:21:11)
Daj bre...
Sad je aktuelna vest da je neki kriminalac pronadjen masakriran u nekom jezeru u okolini Zagrba.Kao,nastradao je u medjusobnom obračunu kriminalaca.Analogija je očigledna...
pošalji odgovormarko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:21:57)
ivo
35 godina je od smrti Ive Andrica jednog od najvecih Srba u istoriji naseg naroda i niko ni reci o tome ,
pošalji odgovorniko se nije ni setio toga ili da je barem pomenuo ,
pa onda se nemojmo cuditi zasto nam sve ide naopako ,
skandynavac [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:39:32)
Djindjic i demokratija
Vidim puno se ljudi pita koje ubio Djindjica i zasto?
pošalji odgovorpa vi zivite dole kako to da se nezna ili nece da se zna i javno kaze..pa to i vrapci znaju da je ubijen zbog toga sto je izrucio slobodana milosevica ,covjeka koji je dobio zadatak da srusi yugoslaviju Titovu a da napravi srbiju od ostataka po mogucnosti sto vecu jer zapad to nije zanimalo kolika ce biti i na ciji ustrb ,samo ih je interesovalo raspad te zemlje zbog bojazni da se Rusija ne bi priblizila uplela pomakla blize Vatikanu prostim jezikom ukratko receno,
milosevic je s velokm dozom sigurnosci smaknut jer je htio da progovori na kraju pritisnut dokazima o agresiji Yug ili Srbije na Bosnu i Hrvatsku i jos ponesta ,no to nije odgovaralo mocnicima/karla del ponte na sudu je sakrila dokaze svjesno/
Djindjic je za njih bio samo privremeno rjesenje,lako je naci tamo dole tipove koji ce uraditi to sto su uradili,tako da nestabilna Srbija odgovara zapadu na zalost trebace vam puno vremena da shvatite to bar nekima,sve ove price oko eu i nato su gluposti ,to se nikad nece desiti htjeli vi ili ne.
Mića [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:13:59)
E moj sine
Bojane,Bojane...Kad ćeš ti sine da shvatiš da si ti suvišan u ovoj zemlji?Idi lepo negde na zapad i troši pare svog tatice, a ne da nama ovde pametuješ i širiš mržnju.
pošalji odgovorMiroslav [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:15:54)
O čemu ti pričaš?
Koji Zoranovi studenti?Oni što studiraju sto godina,a onda odmah u poslanike,ko Čeda Jovanović?
pošalji odgovormaja [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:19:18)
junak
Pa vi napraviste od ovoga goluba preletaca najveceg junaka a sta je to veliko ucinio za Srbiju gde je samo bio kad smo bombardovani ... gde god okrenes novine, TV sve o njemu pa nemojte vise molim vas vidimo dokle su nas njegovi doveli.
pošalji odgovormirko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:30:01)
studenti?
najvise volim ove "studente" koji su bili mala deca dok je Djindjic bio ziv,ali znaju sve o njemu i njegovoj politici
pošalji odgovorSrbin [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:01:18)
Hvala Zoranu.
Želeo bih da iskoristim priliku i zahvalim se Zoranu Djindjiću, što mi je omogućio da se poslednji put dobro osećam u Srbiji, u vreme dok je on bio na vlasti.A pre njega, pod Titom.
pošalji odgovorHvala ti.
Onome ko je ovo organizovao i osmislio, a osećamo ko je to, želimo kaznu od Boga, i to uskoro, da je vidimo,jer je 7 godina prošlo.
gavro [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:15:36)
dobio je
Dobio je sta je i zasluzio za mene jedna beznacajna licnost o kojoj ne treba ni raspravljati.
pošalji odgovorKibicer.. [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:20:38)
Vlast i mediji siluju javnost...
a koga bre briga gde mu je ćerka, koga još briga saga o ovj porodici i samom pokojniku. ovo su lažne teme, brige i dileme koje se nameću ovom sludjenom narodu...počivaj u miru Božijem i amen !
pošalji odgovorLana Bg [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:29:38)
Da studenti
Mozda ne znaju sve o Zoranu, ali imaju roditelje koji su sa njima i za njih sanjali bolju buducnost u vreme dok je ovaj, veliki covek bio ziv! Nek mu je vecna slava i hvala za sve sto je ucinio, i pokusao da ucini za nase i njihovo bolje sutra, i da ulije tracak nade da vredi ostati ovde i verovati!
pošalji odgovorJA 56-00 [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:43:21)
Politicko ubistvo
Ako je politicko ubistvo, nevidim razlog da se to nerasvetli do kraja, bez obzira do koga ce doci istraga pa makar to doslo i do nedodirljivog a zna se ko je taj i kome se predao organizator ubistva jer je imao poverenja u njega.
pošalji odgovorTitan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:49:25)
prenecu mu kad ga vidim
Mada (moram da priznam), neću baš da požurim.
pošalji odgovormilija [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:50:25)
vizija??
jedini argument ovih obozavalaca LIKA I DELA je da je imao VIZIJU??kako je to jadno
pošalji odgovorTitan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:59:33)
ponavljam se
Takvima uvek odgovorim:
pošalji odgovorI Milan Tarot ima VIZIJU!
(a onima kojima je do vizije (i morala) neka idu u crkvu)
Sanja [neregistrovani] (13. 03. 2010, 12:13:17)
Djindjic je bio buducnost Srbije
Ubili su ga kreteni koji nisu za normalnu dzavu,on je imao ideje,on je imao sve sto jedan politicar modernog vremena ima.
pošalji odgovorivan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 12:43:10)
Ništa nije slučajno.
Nema slučajnosti,jer taj navodni "legalista" je deo ekipe koja je zarad privida podeljena na poziciju i opoziciju,koja se po potrebi,zarad smirivanja mase i dobijanja na vremenu(seti se samo po koliko je vremena potrebno da se navodno konstituiše novoizabrana "vlast"),rotira po skupštini i vladi.A svi se oni,i takozvana "pozicija" i "opozicija",finansiraju iz istih izvora i istih ljudi(ko je bio glavni finansijer "legalisti"?).A kod "legaliste" je proces predavanja privrede i resursa Srbije u ruke "klubaša" zaokružen(seti se katastrofalnih privatizacija iz vremena njegove i Veljine vlasti).Drskost naše "Koza Nostre" ide toliko daleko da se sad već otvoreno upliću u sve,od zakonodavstva,urbanizma,privrede i poljoprivrede,školstva,zdavstva,pa do uređivanja sindikata!
pošalji odgovorbuck [neregistrovani] (13. 03. 2010, 12:45:34)
bas tako
Vremenom ce postati glasilo rezima. Vec izbegavaju objavljivanje nekih komentara. Misle da ce tako da sprece nesto sto mora da se desi.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:14:41)
Леп пример
Ко је тај Иво Андрић, кога то занима? Продавачи магле су на цени.
pošalji odgovorMiroslav [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:25:31)
Jel imao viziju?
Živo me interesuje.
pošalji odgovorIstina je Bog [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:29:01)
Bravo!
Kratko, jasno i tacno.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:37:12)
И...
...глуме како тачно знају шта је то, као на баптистичкој сеанси, алелуја.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:44:03)
...
''Политичко- бизнисменском'' картелу очигледно овакво стање одговара, магловито, полутамно,погодно за уцењивање и теорије завере.
pošalji odgovorbata boza [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:45:24)
KAKO TO
Smetaju mi licemerne izjave ,o pokojniku sve najlepse .A i sam Zoran je govorio da je kod veliku vecinu gradjana Srbije bio omrazen.Niko ne sumanja da svi nasi drzavnici, imaju dobru nameru da vode drzavu.Samo ima jedno ali lavirint koji vodi ka boljitku je zatvoren ,nema izlaza ,tu je problem .
pošalji odgovorИстина је Бог [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:48:48)
Закључак
Одлично запажање!
pošalji odgovorИстина је Бог [neregistrovani] (13. 03. 2010, 14:03:00)
Очигледан неспоразум
Мој коментар БРАВО односи се на коментар ВИЗИЈА, на не на текст у
pošalji odgovorПресу.
Matke [neregistrovani] (13. 03. 2010, 14:20:55)
A ko valja nama srbima?
Neću ići baš u daleku prošlost. Da krenem od Karađorđa. Dok je valjao valjao, a onda smo ga ubili. Ubili smo i kneza Mihaila, i Kralja Aleksandra Obrenovića, pa sad premijera Đinđića. Jadan je i proklet narod koji ubija svoje vladare. Jedino smo voleli hrvata ili ko zna šta je Tito. Da bi se njemu dodvorili ubijali smo jedni druge. Prvo smo ubili Dražu, pa je onda Krcun pobio grdne srbe, dok nije dolijao, pa ga je onda neki drugi srbin ubio i tako sve u krug. Ko god da dođe na vlast nama neće valjati, odmah ćemo ga proglasiti za izdajnika, pa ćemo ga smenjivati ako možemo ili će ga neko ubiti.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (13. 03. 2010, 14:27:08)
anonymous
nesporno je da je bio izuzetno pametan covek. ali, on nikada nije pobedio na izborima i kao takav ostaje minorna figura u politickom zivotu srbije. u svakom slucaju, to je sada nebitno. neka mu je laka teska srpska zemlja.
pošalji odgovorHmmm [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:09:27)
Logičan zaključak
Po odnosu pozitivnih i negativnih komentara o pokojniku jasno je zaključiti da ta manjina koja brani delo Z.Đ. pripada manjini koja se debelo materijalno okoristila njegovom smrću. Narod je otvorio oči i to je lepa vest.
pošalji odgovormunza [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:39:17)
zastitnici
Zasto je Ceda odrzao pomen zajedno sa ambasadorima ,dali time pokazuje ko njega stiti i da mu niko nista ne moze ,pored tih ambasadora poveo je i Kacina ,Policija treba malo vise da je aktivnija ,profesionalna i da cita izmedju redova .Sta je ceda time hteo da kaze.Pored su bili i svi novinari i nevladine organizacije koji pokusavaju da prebace teren na nekog drugog.
pošalji odgovordragan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:05:23)
Jednostavan odgovor
Dragi,tvoj i Zoranov komentar su jednostavna istina,samo još da dodam;Djindjić je ubijen upravo zato što je otkazao poslušnost svojim poslodavcima ( otvorio je pitanje Kosova bez njihovog odobrenja)i uptravo su oni naručioci ubistva.
pošalji odgovorHteo je ekspresno da raskine sa mafijom i povede borbu protiv njih.
Sasvim je logično da vizvodjač radova bude zainteresovana strana.U toj kobinaciji koju je on izabrao teško se ostaje živ.
Ja lično mislim da Djindjić ipak nije bio tako negativna ličnost kako neki to prezentuju,upravo iz razloga zbog kojih je ubijen.
Na kraju izmedju ostalog i Milošević je ubijen zbog Kosova i to ih povezuje.
Slažem se sa svima koji mosle da politički nalogodavci nikada neće biti otkriveni.
Ko se uhvati u kolo sa VELIKIM BRATOM teško mu je kad sluša,a jiš teže kad ne sluša.
Na kraju jako sam srećan,bez obzira ne medijski mrak ,što obični narod ipak dolazi do istine i menja svoja ubedjenja.
Горан [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:33:19)
Сарадници
Ђинђићеви бивши сарадници су одреда сада богати људи. Како?
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:54:00)
??
Како је Ђинђић постао председник владе, ко је гласао за њега? Зашто је Коштуница био кандидат опозиције, а не Ђинђић?
pošalji odgovorEra [neregistrovani] (13. 03. 2010, 17:50:56)
I kome je danas dobro?
Samo ovima sa slika je dobro a narodu nikad gore. Sada su se spandjali i ovi i oni.
pošalji odgovorVeki [neregistrovani] (13. 03. 2010, 17:54:13)
Malo sutra
Buducnost,kao sto si ti.
pošalji odgovorGojko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 17:59:19)
E moj petooktobarski druze
tih 1200 neduznih uhapsenih gradjana uopste nije procesuirano.Toliko su bili krivi.Kupi si bre naocale da konacno progledas.
pošalji odgovorgagi [neregistrovani] (13. 03. 2010, 20:10:43)
mafija
Srbija je zemlja mafije----mafija trazi svoju drzavu.Srbiji nema spasa,mafija ima svoju drzavu.Na Legiji je da progori on sve zna---nece da ga spasu oni koji su mu sve smestili---progovori covece
pošalji odgovorSimon [neregistrovani] (13. 03. 2010, 20:36:12)
Sramoto!
Treba da te bude sramota, kako pises, kreaturo jedna.
pošalji odgovorNenad [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:33:52)
Trag vodi u Englesku
Setimo se izjave pokojnog premijera Djindjica, date u zadnjem, za zivota, intervjuu novinaru lista Novosti, kada je rekao /parafraziram/: da je dosta ponizavao srpski narod i prodavao drzavne interese Srbije, ne bi li umilostivio mocnike sa Zapada da promene oiltiku prema Srbiji, ali da je shvatio da to ne daje nikakve efekte, pa je drzavnicima vodecih drzava Zapada poslao pismo sa zahtevom da se pitanje statusa Kosova i Metohije resi u skladu sa Rezolucijom 1244. Niko mu na ovo pismo nije direktno odgovorio, nego su mu preko izjava nizih cinovnika svojih administracija, poslali uvredljive i omalvazavajuce poruke sa pretnjama da im ne zabada prst u oko. Nakon kratkog vremena je izvrsen podmukli atentat na premijera Djindjica. Pravosudni organi su utvrdili deo istine o pociniocima atentata, ali nisu otkrili nalogodavce. Tadasnji ministar MUP- a Mihajlovic je izjavio, da jedan trag vodi prema Velikoj Britaniji. Nikada niko kasnije nije ovo pominjao, cak se i Ceda Jovanovic primirio nakon ove izjave Mihajlovica, iako je pre toga penio optuzujuci Kostunicu. Djindjica su ubili oni koji su pripremali, a zatim i izvrsili, otimanje Kosova i Metohije.
pošalji odgovorSINISA [neregistrovani] (14. 03. 2010, 18:36:23)
svaka
č a s t
pošalji odgovor