Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BEOGRAD 10. 09. 2010

PRESS

Naprednjaci ispred DS, Čeda jači od Ivice Dačića

SNS je trenutno najjača politička partija u Srbiji sa 33,4 odsto podrške građana, dok je DS na drugom mestu sa 29,2 odsto, pokazuje najnovije istraživanje američkog Međunarodnog republikanskog instituta (IRI)

s
s

Na trećem mestu je LDP za koji bi glasalo 7,4 odsto građana, a slede SRS (6,5), DSS (6,0) i SPS-PUPS (5,7). G17 Plus je ispod cenzusa sa 2,2 odsto, a ostale stranke imaju ukupno 9,6 odsto podrške. Istraživanje je rađeno od 4. do 10. avgusta na uzorku od 1.053 ispitanika.

Političke stranke različito komentarišu rezultate istraživanja. U DS i G17 Plus ocenjuju da istraživanja ne pokazuju pravu snagu stranaka, već izbori. Portparol DS-a Jelena Trivan kaže da u toj stranci imaju isti stav, nezavisno od toga da li je u istraživanjima u prednosti DS ili SNS.

- Kao što nismo egzalitirani kad je DS u prednosti, tako i ne brinemo kad je na prvom mestu SNS. Raspoloženje građana se menja od istraživanja do istraživanja. Kao što vidite, LDP-u je trenutno skočio rejting, što samo potvrđuje da građani fluktuiraju između političkih opcija. Svi ti rejtinzi na istraživanjima su trenutni, a pravi pokazatelj snage stranaka su izbori - smatra Trivanova.

Politički direktor G17 Plus Vladimir Ilić tvrdi da se u toj stranci ne obaziru na rezultate istraživanja javnog mnenja.

- Ta istraživanja nikad nisu bila objektivna i realna, a uvek su demantovana na izborima, kad je reč o G17 Plus. Naša stranka je na svim izborima bila iznad cenzusa, iako je u svim istraživanjima bila ispod. To su pokazali i prošli parlamentarni izbori, ali i poslednji lokalni izbori u Boru, gde smo u istraživanjima imali ispod 10 odsto, a dobili smo najviše glasova. Osim toga, nastali su i Ujedinjeni regioni Srbije kao nova snaga, tako da uopšte ne obraćamo pažnju na istraživanja javnog mnenja - kaže Ilić.

Zamenik predsednika SNS-a Aleksandar Vučić ocenjuje da istraživanje IRI-ja samo potvrđuje da „postoji bitka" između naprednjaka i demokrata i da je ona ključna između „ta dva bloka".

a

Nezaposlenost, standard, ekonomija...

Anketiranim građanima je u istraživanju postavljeno i pitanje koji su najveći problemi u Srbiji. Njih 36 odsto navelo je nezaposlenost kao najveći problem, 15 odsto je odgovorilo da je to nizak standard, 14 odsto je navelo ekonomiju. Korupcija „muči" 7 odsto građana, a problem Kosova 6 odsto. Ispod su kriminal sa 3 odsto, inflacija sa 2 odsto, koliko su dobili i odgovori „uništena ekonomija" i „kriza, generalno".

- Naravno da prija što smo na prvom mestu, ali ne obaziremo se preterano na rezultate istraživanja javnog mnenja, jer smo, pre svega, okrenuti jačanju stranke i ključnim pitanjima za budućnosti Srbije - kaže Vučić.

Politički analitičar Milan Nikolić kaže da su „malo napumpani" rejtinzi nekih partija. On ne isključuje mogućnost da je došlo do promene u biračkom telu, na koju su, kako dodaje, uticala dešavanja u vezi sa rezolucijom Srbije u UN.

- Moguće je da LDP profitirao na kritici rezolucije i priči da treba da dignemo ruke od nje, kao i SNS, koji s jedne strane podržava celu priču, a istovremeno se zalaže da se raspišu izbori ako rezolucija ne prođe u UN. Naše javno mnenje je pocepano na dva dela. Jedan je okrenut ekonomskim pitanjima, dok u drugi spadaju oni uvređeni stavom Zapada prema Srbiji i u tome treba takođe tražiti uzroke promene u raspoloženju građana - zaključuje Nikolić.

M. MARKOVIĆ

komentari (107)
pošalji komentar

Sloba [neregistrovani] (09. 09. 2010, 11:44:01)

Zaista!

Americki institut. Jel to rade zabadava, sigurno ne. Onda, ko ih placa, pardon, ko klati?

pošalji odgovor

Jel [neregistrovani] (09. 09. 2010, 11:50:24)

tacno

Pa kako nam ministri iz partije koja ne moze ni da udje u skupstinu sa 2.2%????

pošalji odgovor

Savo [neregistrovani] (09. 09. 2010, 11:59:20)

eJahan

eJahan je masovna online strategija, pozivam svakog ko želi da pomogne
virtuelnoj Srbiji , da se registruje preko ovog linka:

http://www.ejahan.com/referrer-1389.html

pošalji odgovor

emil [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:14:15)

stvarno

a spo-a nema ni 1%,stvarno...

pošalji odgovor

joker [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:23:25)

0 + 0 = ?

Pouzdano istrašivanje.

pošalji odgovor

joker [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:23:39)

0 + 0 = ?

Pouzdano istrašivanje.

pošalji odgovor

Suboticanin [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:25:55)

Naruceno istrazivanje

Zna se ko je narucilac istrazivanja DS, da pokaze kako u sledecem mandatu on mora da bude u koaliciji sa SNS-om. Samo sto su istrazivanja jedno, a rezultati izbora sasvim drugo.

pošalji odgovor

Vladimir [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:29:10)

Nije bas

Ipak su relevantni jedino rezultati izbora a oni su ove godine malo drugaciji od ove analize.

pošalji odgovor

karadagovic [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:32:55)

sta se sa narodom u Srbiji desava??????

ocigledno ,fatalno gubitnicku politiku i partiju(DS-uz Gej 17-) podrzava 29+2 % anketiranih.Ako glasaju za lepotu Lepog(29%) u redu,ali od ljepote se ne zivi.

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:39:26)

namesteno

koliko je para posteni cedica dao za ovo.ako on i njegova tzv.stranka predju cenzus ja idem u azerbejdzan da se tamo nastanim!

pošalji odgovor

Max [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:39:59)

Udica

Kakvo spinovanje javnosti? Mamac je bačen a mi somovi će mo se sigurno upecati. Po osnivanju SNS i sam sam se učlanio u ovu stranku.Međutim, to je jedna velika prevara. Očigledno je da je Tadić ispušena lula i da je zapad spremio Tomu da im do kraja završi poslove oko uništavanja Srbije. Čak sam ubeđen da će se ova naručena istraživanja ostvariti jer mi smo načisto prolupali. Toma, novi premijer, Boris predsednik još jedan mandat. Posle toga više neće biti izbora jer Srbije neće ni biti.
KOŠTUNICE,PROBUDI SE, JER SI JEDINI SVETIONIK U OVOJ TAMNOJ SRBIJI.

pošalji odgovor

Pera [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:40:31)

PRESS -anketa

Da vidimo sta kaze press. anketa.
Moj glas ide za DSS ! Hvala.

pošalji odgovor

anchanbgd [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:45:19)

cekajte ljudi . . . .

Ckajte bre ljudi ne mogu da verujem zanemarimo to da li je istrazivanje tacno ili ne,DS je na vlasti,ne valja sve je skupo,nezaposlenost-visoka stopa,plate male,gay parada i opet bi trecina ljudi glasala za DS sta je sa mozgom,ja nisam ni za opoziciju,ni za radikale,ali sam za promene kakve takve bila to opzicija,radikali ili bilo koja stranka . . . Ne mogu da razumem sta je sa mozgom ovog napacenog naroda????

pošalji odgovor

marko [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:59:41)

svetionik

Jako te je saslepio taj svetionik kako ti kazes, pa nista ne vidis!!!!!!
Kostunica je jedan od najvecih bitangi kod nas...

pošalji odgovor

aca c [neregistrovani] (09. 09. 2010, 13:01:27)

djenka nije umrla....

sve je ovde virtuelno,prvo kao fol vlast zateze i brani kosovo pa onda kao odjedanput prazni rafovi pa se narod plasi da se vracaju devedestete,pa onda cika boris spasava sve tako sto dajemo kosovo za eu i odjedanput dogovoreno da ima mleka i ulja...........sad su naprednjaci istureni da bes naroda amortizuju.......nema nista od ovih prognoza

pošalji odgovor

koja [neregistrovani] (09. 09. 2010, 13:06:56)

e svasta

e kad sam doziveo da mi ostaje jedino da glasam za dss........

pošalji odgovor

Maljevic [neregistrovani] (09. 09. 2010, 13:15:43)

jos malo

jos malo pa ce SPO da ima negativan rating -1% podrske, mada ne znam sta to znaci...mozda da bi sami Vuk i Danica Draskovic glasali za neku drugu stranku....

pošalji odgovor

King 7 [neregistrovani] (09. 09. 2010, 13:26:32)

Dokle vise

Dokle vise politike i partija? Zar se sva resenja i ljudska egzistencija vezuje za partije i njihove prevrtljive vodje?

pošalji odgovor

@Srbija United [neregistrovani] (09. 09. 2010, 13:29:44)

@Srbija United

Voleo bih videti press anketu.SNS nije savrsen.Svi politicari menjaju misljenja ! Drago mi je da SNS vodi.Samo zelim da ne vidim DS vise na vlasti.Vec 11 god lose zivim.Nemam posao,nisam verovao da cu ovo reci,ali zao mi je sto nema Slobe ! Cak i tada sam bolje ziveo.Koja je poenta svih ovih reformi kad narod jedva krpi sta da jede ? Daj boze samo da DS se promeni.Totalno gubitnicki vode drzavu.

pošalji odgovor

Stefan [neregistrovani] (09. 09. 2010, 13:42:26)

Bitange i princeze i parada ponosa

Pogledaj u svoj novcanik pa onda pisi o bitangama.Navedi neki podatak ( bilo koji ) koji vezuje ime Vojislava Kostunice za izraz koji si upotrebio. Bice da ga nema a i da pristaje mnogo vise onima koji su trenutno " vladari". Usput , recnik koji koristis vise govori o tebi nego o onome kome je namenjen.

pošalji odgovor

kurta [neregistrovani] (09. 09. 2010, 14:05:43)

Mala greska

Je u tome sto DSS- realno ima 2.2 a G 17 6.2. To je ,,pretpostavljam" realnost.

pošalji odgovor

nebeski narod [neregistrovani] (09. 09. 2010, 14:09:25)

kreni odma'

..samo nemoj da se razočaraš kad shvatiš da ovakve 'novine' ne postoje u azerbejdžanu,to može da izlazi samo u srbiji

pošalji odgovor

Čeda Narkos [neregistrovani] (09. 09. 2010, 14:10:15)

bolšit

Gledam i neverujem da je sektaško-izdajničko-gejovsko-narkomanski LDP treca stranka u Srbiji, a onda dalje pise da su Amerikanci radili "istrazivanje" pa mi sve postade jasno :))

pošalji odgovor

sablja [neregistrovani] (09. 09. 2010, 14:13:14)

pismo koštunice a.tomiću u pritvoru

'izdrži..najbolje se razumemo kad ĆUTImo...'

pošalji odgovor

Nenad [neregistrovani] (09. 09. 2010, 14:17:51)

E ako je americki

"To je vec ozbiljno".

pošalji odgovor

Aladin i čarobna lampa [neregistrovani] (09. 09. 2010, 14:19:16)

??????

Mi u Srbiji imamo marionetsku vlast,šta ste očekivali od ove američke agencije koja je sprovela anketu nego da podrži stranke koje rade za njihove interese,tu pre svega mislim na DS i na "opozicionu" SNS.Dali su čak veći procenat LDP-u u odnossu na DSS,to sve govori.
Jedina prava opozicija je DSS,od njih Ameri i najviše zaziru,pa nije ni čudo što su ovakvu anketu servirali gradjanima Srbije.

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (09. 09. 2010, 14:27:36)

murcija@yahoo.com

Dok sam ziv necu sebi oprostiti glupost sto sam se borio za Demokratsku stranku i DOS...Ni u najcrnjim mislima nisam verovao da se radi o takvim prevarantima i sarlatanima.SLOBO IZVINI ZBOG SVEGA.

pošalji odgovor

Dragomir [neregistrovani] (09. 09. 2010, 14:30:01)

Istina!

Gradonačelnik Đilas i zalutali ministar Dulić u građevinarstvo polako ,,sahranjuju ,, DS!Oboje traže da enormno otkupimo sopstvene kuće i legalizujemo?A stanovi se dobijali za vrednost kutije keksa.A što se tiče Dulića ... doživeo je da ga narod naziva lopovom!Bruka i sramota!On bi da zida na tuđe dajući debilski odgovor?Taj će nas iz DS da sahrani!I Tadić ništa?Najuri,bre,tog zalutalog lekara iz građevinarstva?Neverovatno?Pripadnici partije koja je Srbiju unazadila za navek su se ,,unapredili,, i bolji su od nas kilavih demokrata!Ja toliko!

pošalji odgovor

Max [neregistrovani] (09. 09. 2010, 14:34:24)

Bitanga

Verujem da ti nisi bitanga već samo jedna vrlo obrazovana i pametna osoba koja je stekla znanje gledajući Tijanićevu televiziju.

pošalji odgovor

conc1955 [neregistrovani] (09. 09. 2010, 14:52:23)

u istoriju

e moj druze maljevicu, spo i neka nestane ali ce biti pamcen a sa tvojim drugovima svi mi odosmo u istoriju.

pošalji odgovor

Stefan [neregistrovani] (09. 09. 2010, 15:09:32)

Bitange i princeze i parada lazi

Jel' to taj vrhunski argument o krivici Vojislava Kostunice ? Jel' to taj zlocin epskih razmera i dokaz o "bitangi" Kostunici? Nista vam ne pomaze , ni ove stupidarije , ni baljezganje Brankice i B92 o nekakvim " beleskama " naknadno "otkrivenim" od umrlih osoba ni velike izjave "prepostenog" Srdje Popovica. Istina ce pobediti - kad tad.

pošalji odgovor

Sasa [neregistrovani] (09. 09. 2010, 15:28:53)

Kakav argument!

Da li je ovo tvoj inetelektualni domet,ova smesna analiza i optuzbe na racun Kostunice?!

pošalji odgovor

Marija [neregistrovani] (09. 09. 2010, 15:34:45)

DSS

Kako ovako malo dadose DSS-u, to je jedina opozicija koja postoji u Srbiji. Tomu polako pripremaju, fujjjj...

pošalji odgovor

Rade [neregistrovani] (09. 09. 2010, 15:41:33)

Poštenje

Biće da je Prof.Dr.Vojislav Koštunica "najveća bitanga" zato što je pošten, što ima obraz, što je dosledan, što nije korumpiran, što je doktor nauka, što je profesor, što je pre bavljenja politikom bio neko i nešto, što se nije nakrao i obezbedio svoje potomke!!Za neke koji su sve suprotno od navedenog Prof.Dr.Vojislav Koštunica mora da bude "bitanga" jer je on oličenje svega što ovakvi mentoli, probisveti, lopovi, nadrieksperti, lažovi, prevaranti,... nisu, a takvi su danas u Srbiji na vlasti!Uporedimo biografije, materijalno stanje, političke stavove - svih koji su danas politički lideri stranaka na vlasti i koji su kvazi "opozicija" pa će pametni iz tog upoređenja zaključiti ko su "bitange" danas u Srbiji!

pošalji odgovor

bora kramer [neregistrovani] (09. 09. 2010, 15:57:09)

Aleluja!

Koštuniceee, spasi Srbiju iz ludnice!

pošalji odgovor

nemanja tomovic [neregistrovani] (09. 09. 2010, 16:04:24)

che

pridruzujem ti se

pošalji odgovor

Lično ja [neregistrovani] (09. 09. 2010, 16:07:22)

Ma važi

Ovo je još jedan vid uticaja na glasače a samo istraživanje je velika laž. Prvo ja sam član SNS ali ne još zadugo i znam da će iz mog opštinskog odbora koji je u Beogradu istupiti još mnogo članova razočaranih politikom Nikolić i Vučića. O simpatizerima koji su ogorčeni lažima ovog dvojca najbolju ocenu daće birači tako da ovih 32-33% predstavljaju samo mamac za birače da se eventualnim glasanjem za SNS ili DS osećaju kao pobednici. E ja više ne padam na laži.

pošalji odgovor

JO [neregistrovani] (09. 09. 2010, 16:13:05)

Djekna....

ako si mislio na seriju !

pošalji odgovor

Jovan Ognjanovic [neregistrovani] (09. 09. 2010, 16:14:57)

Imamo kombi za Vas

Posto sve glasace DSS mozemo smestiti u kombi ja cu besplatno da vas prevezem na miting ako ga Toma pude organizovao!

pošalji odgovor

Jovan [neregistrovani] (09. 09. 2010, 16:16:40)

Da li duvas

jer samo takav moze da napise ove nebuloze!

pošalji odgovor

Jovandeka [neregistrovani] (09. 09. 2010, 16:29:04)

neregistrovan

I sa tom institucijom ,koja je vršila anketu,kao i sa rezultatima te ankete možete izbrisati dupe.Toliko je to sve pouzdano.

pošalji odgovor

dragan sumadinac [neregistrovani] (09. 09. 2010, 16:53:09)

ajde DSS

jedina nada za nas je Kostunica....ajde Vojo,probi ovaj medijski mrak.

pošalji odgovor

milunher [neregistrovani] (09. 09. 2010, 17:41:32)

partije

Moj predlog Vam je da ne izlazimo naanje.Neka se sami glasaju,pa onda da vidimo koliko imaju glasova.Sve partije ne vrede ni prebijene pare.ne mozes pametnog i postenog coveka da nadjes ni u jednoj partiji.Treba pozvati ljude od znanja i i postenja da oforme stranku koja bi ove vagabunde zbrisala.

pošalji odgovor

Nikola [neregistrovani] (09. 09. 2010, 17:54:59)

LDP?!

Hahahaha realno istrazivanje, LDP nikad nece imati vise od 5.1% i to ce se kao i obicno u minut do 12 pojaviti neki glasovi koji ce ih prebaciti iznad cenzusa. Smesno.

pošalji odgovor

nije vazno [neregistrovani] (09. 09. 2010, 18:38:13)

Roobin Hood

Voleo bih sve te politicare da vidim kako rade bez obzira na stranku da im je plata 8000din mesecno bez bonusa,koliko bi se gurali da budu u nekoj partiji to bih se videlo a na zalost se vise ne radi cak ni o strankama,nema postenja samo interesi

pošalji odgovor

Zombi [neregistrovani] (09. 09. 2010, 18:53:35)

number one

Zamislite tekst sledeće sadrzine - Prema istrazivanjima Američkog Republikanskog Instituta na uzorku od .... na sledećim izborima u Americi JA postajem PREDSEDNICA Amerike! Naravno sve ovo jednog dana kada zaradim dovoljno para da platim isto! A, sad da pređemo na aktuelnu vest, odnosno rezultate pomenutog istrazivanja. Odgovor na pitanje ko plaća istrazivanje je vrlo jednostavan, oni koji po rezultatima istrazivanja ostvaruju svoj san da postanu NUMBER ONE!!! Dali se neko prepoznaje ovde?

pošalji odgovor

pera [neregistrovani] (09. 09. 2010, 18:53:52)

a sad adio

Polako pakuj kofere, kad si vec izrazio zelju.

pošalji odgovor

pera [neregistrovani] (09. 09. 2010, 18:55:17)

Hvala ti pape

Moram da cestitam na komentaru, danas sam se prvi put dobro nasmejao.

pošalji odgovor

Jelena [neregistrovani] (09. 09. 2010, 19:00:20)

Jel?

A bre Max sve mi se cini da ce tvoj svetionik doziveti doziveti brodolom.

pošalji odgovor

sa moravu [neregistrovani] (09. 09. 2010, 19:06:01)

osnivajte stranke srba srbije

zasto bi srbi iz srbije glasali za jugoslovenske stranke?

pošalji odgovor

Dipta [neregistrovani] (09. 09. 2010, 19:56:05)

Mozda kroz americke naocare

Jeste.

pošalji odgovor

Mara [neregistrovani] (09. 09. 2010, 19:57:21)

Probudi se!

Zar misliš da ceš sa SNS bolje Ziveti??? Njega će postaviti zapad kao Tdićevu zamenu,da dovrši posao

pošalji odgovor

Petar B. [neregistrovani] (09. 09. 2010, 20:01:48)

Dobitna kombinacija

Pa ako poverujemo u tacnost ovog istrazivanja (osnovne statisticke determinante nedostaju), zakljucak bi bio da opozicija (SNS) ima mogucnost da preuzme vlast (bez velike koalicije sa DS) samo pod tri od ova cetiri uslova:

1. Da dobije bar deo od "ostalih" - n.pr. madjare ili neku manju partiju tipa NS
2. Da ubedi SRS da udje u post-izbornu koaliciju sa njima
3. Da promeni opredeljenje SPS i da ih prodobije kao koalicione partnere
4. Da DSS pristane da bude manjinski partner

I 2 i 3 ce tesko ici pa ostaje ili "sarena" koalicija (DS-SPS-G17-manjine-LDP) ili "velika koalicija" (DS-SNS).

Nazalost nijedna od ovih opcija ne obecava sustinske promene koje su preko potrebne. Dosta sumorno istrazivanje.

pošalji odgovor

milena zdravkovic [neregistrovani] (09. 09. 2010, 20:18:15)

o zakonu koji je stupio o mobingu;

EJ Srbijo zao mije kuda ides,kada sve ovo procitam i nesto i nista vise u ovom svetu na ovom prostoru ne razumem .

pošalji odgovor

milena zdravkovic [neregistrovani] (09. 09. 2010, 20:26:34)

o zakonu koji je stupio o mobingu;

Dali je mobing kada radis godinu dana a poslodavac i ne pomislja da ti isplati tvoje sto si krvavo zaradio . a nesmes da prijavis nadleznima zbog otkaza koji ti sledi odmah.A racune ako ne platis tek tada nastaje drama , ostane bez struje , vode telefona i sve ostalo pa zar to nije mobing ma zlostavljanje i mene kako radnika i moje porodice.

pošalji odgovor

Srdjan [neregistrovani] (09. 09. 2010, 20:48:39)

Po cemu pamcen?

Po tome sto je terao ljude na slobine tenkove,a sad u koaliciji sa njima,ili poo tome kako veliki cetnik priznaje kosovo?

pošalji odgovor

djani [neregistrovani] (09. 09. 2010, 20:57:55)

....

Realno..

pošalji odgovor

djani [neregistrovani] (09. 09. 2010, 21:06:51)

....

Realno..

pošalji odgovor

% [neregistrovani] (09. 09. 2010, 21:18:00)

Srpska Nazadna Stranka

Ima najvise pristalica ? Nije ni cudo .. za Srbiju !! Samo srljajte .. nikad se necete opametiti !

pošalji odgovor

biljana [neregistrovani] (09. 09. 2010, 21:25:47)

odgovor

Kakva kretenska zapažanja

pošalji odgovor

biljana [neregistrovani] (09. 09. 2010, 21:26:54)

odgovor

Kakva kretenska zapažanja

pošalji odgovor

bole [neregistrovani] (09. 09. 2010, 21:36:28)

nesposobni

nije tesko da nekome skoci rejting pored ove vlasti,kad im zahvale pare dizi racune,pa sto se ovi aktuelni strucnjaci razlikuju od pijacnog prodavca samo po primanjima i lagodnom zivotu...skupo mi porezima placamo njihov nerad i bogacenje preko noci a oni(aktuelni politicari)treba da nam objasne kako se razvlaci 100eura na mesec dana...oklagijom ???

pošalji odgovor

Vojislav K. [neregistrovani] (09. 09. 2010, 21:54:44)

Poštenjaćina

Da nije bilo te,kako ga ti nazivaš "bitange" koga su prevaranti iz DOS-a isturili ispred sebe i postavili za nosioca izborne liste na izborima 24.09.2000. godine,nikada ali nikada taj isti DOS ne bi pobedio Miloševića.Pitaš li se ikada,siroti čoveče,zašto nosioci liste nisu bili Djindjić,Jovanović,Dinkić ili, ne daj Bože, Drašković ili neko drugi od te ekipe.Zato što su dobro znali da niko pošten ne bi za njih glasao!I ne znam kako ti toliko dobro poznaješ Koštunicu da bi sebi dao tu slobodu da ga neargumentovano nazivaš "bitangom".Pre će biti da si to upravo ti.

pošalji odgovor

conc1955 [neregistrovani] (09. 09. 2010, 22:17:54)

koje tenkove -koja koalicija

da li se ti srdjane uopste secas 9-tog marta,i kako su tekli dogadjaji tog dana. spo je u koaliciji sa ds a nij spo kriv sto je boris usao u vlast sa sps-om a ne recimo sa dss-om. da se ja pitam, davno bi digao ruke od ds-a i kako ja to volim da kazem - otiso kuci-.

pošalji odgovor

rodoljub [neregistrovani] (09. 09. 2010, 22:33:20)

krarkovid

Videces realnost na sledecim Izborima.

pošalji odgovor

Raso Krajisnik [neregistrovani] (09. 09. 2010, 23:30:07)

jevropska demokratija ...

pa ako 5 kolona DS jednom stvarno sama izadze na izbore, kako da osvoji glasove ovakvih narucenih "iztrazivanja" ???



pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (09. 09. 2010, 23:32:53)

Slazem se sa tobom

Da, tu pricu tvoju slusali smo svaki put, ali svaki put i uvek vi kazete, e samo da dodju sledeci izbori, pa kad puknete, opet samo da dodju sledeci, al ne ovi, nego oni tamo, ne oni tamo, e sad je stvarno kraj i tako godinama prosipate oni sledeci. Da, pa znamo, da su svaki put ankete bile protiv Dsa tj uvek su dobijali manje nego sto im predvidjaju. Na zadnjim izborima, su im prognozirali oko 27-28%, a osvojili CAK 39% glasova, pa meka i odpadne 5-6% na 2-3 manje stranke sa liste opet dobijas vise od predvidjenog. Za koga si TI? Posto su se tvoji podelili na nove evropejce i stare dosledne antievropejce? Ak osi godinama glasao za radikale, pa neces valjda posle toliko godina da kazes sebi, e sad cu glasati za SNS, pardon DS, posto je moj SNS naprasno posle 20 godina promenuo plocu poceo da razmislja kao DS i za isto se "zalaze" i ako se cak 20 godina borio protiv tih vrednosti.

pošalji odgovor

Vlajko [neregistrovani] (09. 09. 2010, 23:35:52)

Kad pre?

Kad pre si se stigao razocarati? Tvoja stranka postoji tek par meseci, a ti bi vec da menjas. doduse to su samo presvuceni radikali, ali ajde, kao promenuli su ime, pa sad sve sto su zasrali svih ovih godina kao puji pik ne vazi.

pošalji odgovor

Bojan [neregistrovani] (10. 09. 2010, 00:18:19)

Istina...

Ovo su tacni podaci.SNS je definitivno najjača stranka u Srbiji.Sa najjačim kadrovima,ideologijom,strategijom.Nadam se da će na sledećim izborima preuzeti vlast u Srbiji,i ovu opustošenu zemlju makar malo povratiti u život.

pošalji odgovor

MARKO [neregistrovani] (10. 09. 2010, 01:30:34)

100%

Nema sanse da je ovo istrzivanje tacno. DS sa ovim kombi strankama 33%,SNS 28%,SPS 17%,ostali oko cenzusa ili koji procenat vise. Zivi bili pa videli !!!

pošalji odgovor

Петровграђанин [neregistrovani] (10. 09. 2010, 07:26:11)

ПРОЛЕМ ЈЕ У НАШЕМ ДВОРИШТУ

Поставља се питање како смо ми Срби тако кратке памети? Зашто поклекнемо пред изборном кампањом (сада владајуће коалиције)? Зашто смо дигли руке од најбољег српског политичара и најбоље партије (ДСС)? Зашто и даље гласамо за инсталиране микро-партије које су ту на задатку (СПО, ЛДП)? Да ли треба све да нас се протера из Србије па да се опаметимо јер ова политика ми се чини води нашем колективном прогону са свега што смо звали својим...
И ЗАШТО када одемо у трговину купујемо хрватске производе????
Та мистерије ми је недокучива!
Али на вама је, на сваком појединцу да се одреди чију ће храну јести, чију ће воду пити и чијом ће земљом ходити.

pošalji odgovor

Nikola [neregistrovani] (10. 09. 2010, 07:45:00)

Nije istina

Nemoguće da bi po ovoj anketi LDP prešao cenzus. Ko je naručilac ove ankete.

pošalji odgovor

cyman [neregistrovani] (10. 09. 2010, 07:48:25)

nije badava

Niko ih ne placa, oni to sami rade. Treba im. Vide ko stoji dobro medju narodom onda ga "obrade" i nameste da vlada. Tako imaju svog coveka. Nista nije slucajno i ama bas nista ne zavisi od volje gradjana.

pošalji odgovor

-45- [neregistrovani] (10. 09. 2010, 08:26:38)

SNS...

Oni jos jedini nisu vladali. Gore od ovoga ne moze.

Sloba nije valjao u nekim stvarima, ali je mila majka za ove danas.

pošalji odgovor

ПетарП [neregistrovani] (10. 09. 2010, 09:16:56)

Јадна ли си Биљчице

.

pošalji odgovor

aksentije kovac [neregistrovani] (10. 09. 2010, 09:18:22)

bajka

srbija boluje od sindroma "carevo novo odelo". hoce li se "roditi" dete koje ce povikati " car je go"

pošalji odgovor

ПетарП [neregistrovani] (10. 09. 2010, 09:27:57)

Наравно Коштуница

а ви како хоћете.

pošalji odgovor

Župan Raški [neregistrovani] (10. 09. 2010, 09:37:53)

EVROPSKE EKONOMSKE ČINJENICE

Mišo, evo nekih EKONOMSKIH ČINJENICA koje mogu da nam pomognu da zaključimo o putu Srbije.

U zadnjih 10 godina u Srbiju su najviše INVESTIRALI :
- Austrija 3,1 milijarde Evra,
- Grčka 1,7 milijardi,
- Nemačka 1,6, milijardi,
-Norveška 1,5,
-Holandija 1,4,
-Italija 900 miliona,
-Slovenija 700 miliona
-Rusija 600, -Britanija 400, -SAD 200, ..

ZAKLJUČCI:
(1). Mala Austrija sa 10 miliona stanovnika je u Srbiju finansirala TRI PUTA VIŠE nego TRI velike sile zajedno (Rusija sa 150 miliona stanovnika, Amerika sa 300 miliona stanovnika i Britanija sa 60 miliona stanovnika).!! .
(2). Mala Slovenija sa 2 miliona stanovnika, investirala je više od velike pravoslavne Rusije, čiji ambasador kaže da nas mnogo voli.
(3). Normalan i mudar čovek se dogovara sa onima koji ulažu u razvoj njegovog domaćinstva, sela, grada, države, a pazi se onih jakih i velikih, koji su kroz istoriju navikli da OTIMAJU.!!

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (10. 09. 2010, 09:54:48)

jedini spas je

da umesto sa glasackim listicem na izbore izadjemo sa motkom u rukama na ulice....

pošalji odgovor

Uroš [neregistrovani] (10. 09. 2010, 10:25:02)

BRAVO

Svako ko je upisao bilo koji fakultet ekonomskog smera, makar da je samo pogledao osnove ekonomije, zna o čemu pričaš.
Ovi ostali, jadni ne bili, nebi mogli to da shvate nikad. Nije mi jasno, zašto naši ljudi ne shvate da ruski narod može da nam bude bratski i drugarski bez obzira na to da li ulažu u našu ekonomiju ili se petljaju oko naše politike.
Drug je drug, a posao je posao.

pošalji odgovor

Krstivoje [neregistrovani] (10. 09. 2010, 10:39:17)

Ne ulazu oni u nas razvoj nego u svoj dzep

Niko ko se makar malo bavi ekonomijom ne moze da pomisli da Austrija i Slovenija (ili bilo ko drugi) ulazu u Srbiju radi naseg dobra. Logika kapitala je da se umnozava, prema tome dokazani srpski prijatelji Slovenci (Rudnik Stari Trg pa nadalje) i Austrijanci (zverstva po Srbiji u prvom svetskom i potonjim ratovima pa nadalje) ulazi da bi izvukli profit za sebe! To sto usput i neko u Srbiji ima neku korist za njih je samo kolateralna steta! Ljudi koji cute i podrzavaju predsednika marionetu i izdajnika ne zasluzuju ni bolju zemlju ni bolju sudbinu od one koja neumitno dolazi. Ko nema postovanja za sebe ne moze da ga ocekuje ni od drugih. Posto je Srbija novom rezolucijom poslala jasnu poruku svima koji su bili na njenoj strani da su pogresili, ne moze vise nikada da ocekuje podrsku od njih. Sa ovakvim narodom i marionetskom vladom, realno je i ne zasluzuje! Svaki narod koji zaboravi svoje pismo, kulturu, istoriju radi pola kile cvaraka ne zasluzuje da opstane kao narod. Zbogom Srbijo.

pošalji odgovor

Добривоје [neregistrovani] (10. 09. 2010, 12:34:30)

може

Одлично, реци где ћеш се паркирати да дођемо да ти мало уши извучемо

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (10. 09. 2010, 14:12:51)

nije sve crno i belo

Aj sad lepo na naucnim osnovama objasni zasto je nas standard obrnuto proporcijonalan investicijama.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (10. 09. 2010, 14:41:06)

slazem se

I ja sam jako, jako razocaran nasim narodom. Neverovatno koliko smo postali podvodljivi u zadnje vreme ili smo to bili od uvek, kad malo bolje razmislim. Ima izuzetaka, ali cinimi se da ih je sve manje. Mozda si u pravu, mozda stvarno ne zasluzujemo bolju sudbinu, bar ogromna vecina nas.

pošalji odgovor

boki [neregistrovani] (10. 09. 2010, 15:14:10)

Jos jaci

Naprednjaci su jos jaci i to ce se dokazati na izborima.

pošalji odgovor

janbo [neregistrovani] (10. 09. 2010, 15:15:19)

bice jos veca razlika

Na izborima bice jos veca razlika sigurno. Narodj e konacno shvatti da demokrate samo pricaju u prazno a nista ne rade da bi gradjani Srbije ziveli bole.

pošalji odgovor

nemke [neregistrovani] (10. 09. 2010, 15:17:13)

dal je moguce

Dal je moguce da g17+ sa dva posto podrske se pita za sve u ovoj zemlji. Za to je kriv samo Tadic i niko drugi, bitna mu je samo da sakupi vecinu pa nema veze ko ce tu vecinu ciniti. Drago mi je da su naprednjaci na prvom mestu, posto jos jedino verujem u njih.

pošalji odgovor

pedja [neregistrovani] (10. 09. 2010, 15:19:05)

sns

DS ce imati jos manji rezultat na izborima posto svakodnevno gube glasace, svakodnevno se zbog njih sve teze i teze zivi. Ja sam nekad bio njihov glasac ali na sledecim izborima moj glas ide za SNS.

pošalji odgovor

janbo [neregistrovani] (10. 09. 2010, 15:20:26)

retko ko

Naprednjaci preuzimaju vlast, to se zna i bez istrazivanja. Dovoljno je samo da se pogleda kako se zivi u Srbiji i da se zna da ce retko ko da glasa za sadasnje stanje.

pošalji odgovor

mirko [neregistrovani] (10. 09. 2010, 15:21:25)

porazna politika

DS vodi poraznu politiku po Srbiju i zato naprednjaci imaju sve vecu podrsku. Narodu je dosta vise sadasnje vlasti. Promene.

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (10. 09. 2010, 16:08:51)

normalno

svaka opcija je bolja od tvoje i cedine,kod vas nema samo napred vi vicete samo od nazad!

pošalji odgovor

mila [neregistrovani] (10. 09. 2010, 16:09:19)

glasaj za čedu

čedu za predsednika da nam skrati muke da nas nema, ovi žuti nas mrcvare već deset godina

pošalji odgovor

evropljanin [neregistrovani] (10. 09. 2010, 16:16:03)

ldp preko 10%

Cudno je to za Ldp, mislim cudno je sto nema 10% podrske! Ali do izbora ce biti i preko 10%. Nisam njihov clan, ali ljudi za sve sto su rekli su bili u pravu. Svaka cast!

pošalji odgovor

Vlada Adamovic Ub [neregistrovani] (10. 09. 2010, 16:53:29)

Azerbejdzan

Bane pa ti i jesi za Azerbejdzan kada pricas budalastine

pošalji odgovor

pero [neregistrovani] (10. 09. 2010, 16:53:40)

jedini svetionok, ali stvarno jedini

jedini koji je otisao u opoziciju mirno, a da je imao nesto prljavo, razapeli bi ga, najvise evropskih zakona je doneseno u vreme mandata njegove vlade, takodje je tada bio i najveci ekonomski rast

pošalji odgovor

MILICA [neregistrovani] (10. 09. 2010, 17:05:19)

I MOJ GLAS

I moj glas sa porodicom ide DSS.

pošalji odgovor

Mara [neregistrovani] (10. 09. 2010, 18:20:46)

E moja ti...

Bolje bi ti bilo da ukljucis mozak.
Toma je u "igri",videces vec.

pošalji odgovor

zorans [neregistrovani] (10. 09. 2010, 19:02:22)

ako si crnogorka..

ako si crnogorka obavezno za dss,tamo ima crnogoraca mogu na izbore u crnoj gori izaci.

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (10. 09. 2010, 19:03:16)

!

Ustedeo si mi vreme prijatelju, potpisujem svaku rec!!!

pošalji odgovor

Marko Nis [neregistrovani] (10. 09. 2010, 19:04:46)

Naravno!

A gde bi drugo?!

Pozdrav!

pošalji odgovor

Grada [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:38:49)

SPS ispod G17*

SPS, PUPS i JS imaju 5,7%.
Prosek je 1,9% ili tačnije SPS ima 1.9% podrške.
Ajdemo na izbore da proverimo koliko vredi mudra politika saradnje sa ŽUTIMA i spasavanja DINKIĆA.

pošalji odgovor

Kole [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:43:05)

SPS dobro napreduje !

SPS nas je iznenadio pozitivno imaju više od 1% podrške, bez PUPSa i JS.
Veliki uspeh nakon izdaje.

pošalji odgovor

Srba [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:44:59)

ČEDA 5X JAČI OD DAČIĆA !

Ovo je sada fakat.
Dačić je slabiji čak i od Dinkića.

pošalji odgovor

Bolero [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:48:49)

Bravo

Svaka cast. Potpuno se slazem. Go West!!!!

pošalji odgovor

Bolero [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:55:42)

Azerbejdzan

Prijatelju, a da li si nekad bio u Azerbejdzanu. Vidis, za tvoju informaciju, Baku, glavni grad Azerbejdzana je jedan od nalepsih gradova na svetu. Nalazi se na Kaspijskom moru koje je bogato naftom. Azerbejdzan je jedna od najbogatijih zemalja i tamo nema nezaposlenih i gladnih. Tamo se osim ruskog i Azerbejdzanskog moze cuti i engleski na svakom koraku, posto je Azerbejdzan veoma otvorena zemlja. Za razliku od Srbije postoji veliko interesovanje stranih investitora koji otvaraju firme. Ja radim za jednu takvu. Uostalom Nabucco gasovod koji treba da spoji zemlje Kaspijskog regiona sa potrosacima u Zapadnoj Evropi, krece iz Azerbejdzana. Eto toliko. Muka me hvata od polupismenog sveta koji komentarise, a pojma nema sta se desava u svetu.

pošalji odgovor

Naslednica [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:11:35)

U zabludi si,

ali velikoj.Koliko mi je poznato Prof.Dr Voja nema svoje potomke,pa samim tim i nema potrebu da otima,ako...?Jedino ako ima u planu da dobro finansijski obezbedi svoje macke,e,onda mozda i padne u iskusenje.:}

pošalji odgovor

verovali ili ne! [neregistrovani] (11. 09. 2010, 17:22:08)

verovali ili ne!

ti si upravu za kostunicu,ali srbija sada to ne vidi...stap,sargarepa na putu za evropu!!!lepo nam je kostunjavi govorio!!!

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Vesti dana
Pare padaju sa neta

12. 02. 2012

Pare padaju sa neta

Opasno, ali dobro: Ni na internetu „nema leba bez motike", ali se svakako lagano može zaraditi neka suma. Ipak, trebalo bi biti obazriv jer se iza raznoraznih ponuda za brzom ...

Arhiva
Najnovije vesti
Sedam stradalih od lavine u Restelici, devojčica spasena

11. 02. 2012

Sedam stradalih od lavine u Restelici, devojčica spasena

Koordinator za saradnju sa medijima u opštini Gora Nazim Mehmedi izjavio je Tanjugu da je sedam članova porodice Reka stradalo u selu Restelica u opštini Dragaš od posledica ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date